Barton Sprint 50

Witam otoz zakupilem Barton Sprint 50 i mam problem z manualna skrzynia biegow - to moj pierwszy motor z takim wyposazeniem. Jak ruszam z 1 to staram sie powoli puszczac sprzeglo ale wraz gdzies mi szarpnie. A jak na wyzszych obrotach zalozmy ze trzymam pol gazu i chce z 3 na 4 to tez trzymac pol gazu ? Ogolnie jak ktos moze to niech mi wytlumaczy jak to robic bo nie ogarniam tego :)

A więc:
- sprzęgło, jedynka w dół, powoli puszczasz manetkę sprzęgła,
- sprzęgło, dwójka w górę mocniejszych pchnięciem, ponieważ między 1 a 2 masz luz,
- sprzęgło, trójka i wzwyż w górę słabszym pchnięciem, ponieważ nie masz luzu między wyższymi biegami.

Gdy wrzucasz biegi w górę, podczas wciskania sprzęgła, ujmujesz gazu.
Gdy wrzucasz biegi w dół, podczas wciskania sprzęgła, dodajesz gazu.

tutaj nie masz luzu miedzy 1 a 2 tutaj masz 4 w dol i jak wrzucisz 4 bieg i jeszcze raz w dol robi sie neutralny :)

ten motorower to jest to samo co toros wj 50 el clasico ja mam tak 1 w w dół 2 w dół 3 w dół 4 w dół cała żecz polega na wolnym puszczaniu sprzęgła i dodaj gaz na maxymalnie 2500 do3000 obr czyli tak sprzęgło 1 w dół powoli puszczasz sprzęgło jednocześnie dodajesz gaz na 3000obr potem do 6000 gaz i 2 w dół też ze sprzęgłem i znowu puszczaj wolno sprzęgło pamiętaj przed zmianą biegu zwolnij gaz i wciśnij spszęgło bieg i powoli puszczasz spszęgło dodając gaz a i jeszcze jedno jak jedziesz 3 lub 4 biegiem przy redukcji biegu wciskasz spszęgło i stupką z tyłu na dół redukujesz biegi z 3na 2 i na 1 można odrazu o dwa biegi naprzykład z 4 na zakręcie na 2bieg pozdro i powoli spszegło w razie problemów daj znać a nagram film i ci wyśle

witam mam problem z motorowerem barton sprint pojemność 70cm na maxa idzie tylko 60km we dwóch i jak poczuje wiatr to muszę redukować na 3 bieg co może być tego przyczyną moduł mam nowy bez blokady i nie ma poprawy może ktoś mi pomoże

A co my, wróżki?