Barton Ranger 50 dziwny problem

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #310861
    Konrad Szatkowski
    Uczestnik
    • Postów: 5

    Witam w moim motorowerze Barton Ranger 50 od wczoraj wystąpił dziwny problem. Najpierw motorek ładnie palił z rozrusznika wszystko pięknie. Jeździł bez zarzutu. Potem, gdy chwile postał chciałem go odpalić, ale rozrusznik w ogóle nie kręcił. Odpaliłem go z kopniaka zapalił od razu ale kierunkowskazy ledwo co się świeciły gdy zacząłem dodawać gazu świeciły się jak trzeba tak samo wsteczny hamulec bez gazu nie świecił się gdy dodawałem gazu i naciskałem hamulec świecił się. Nie wiem co się dzieje i w czym tkwi problem. Motorower przestał palić z kluczyka pali tylko z kopa ale kierunki święcą się tylko gdy dodaje gazu. Tak jakby nie miał prądu. Akumulator naładowany bo sprawdzałem proszę o pomoc.

    #310862
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 20 967

    bezpiecznik ?

    REKLAMA

    RZUĆ WYZWANIE MIASTU Z BMW G 310 R

    Obudź się z uśmiechem na twarzy bo każdy dzień z BMW G 310 R to szansa na spróbowanie czegoś nowego. Kompletny pakiet ma wszystko, czego potrzebujesz – w tym nowoczesne światło do jazdy dziennej. Dzięki zoptymalizowanemu silnikowi z Ride by Wire i sprzęgłem z funkcją Anti-Hopping pojazdem jeździ się intuicyjnie i zwinnie, niezależnie od tego, czy wybierasz się do pracy, na randkę czy poza miasto. Przekonaj się o zwrotności, łatwości obsługi i sportowym charakterze G 310 R i każdego dnia stawiaj sobie nowe, większe wyzwania.

    #310863
    Konrad Szatkowski
    Uczestnik
    • Postów: 5

    Tyle, że ja jestem totalnie zielony w tym i nie wiem jak sprawdzić te bezpieczniki nie wiem nawet gdzie on ma bezpieczniki

    #310864
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 20 967

    bezpiecznik w pierdzikach jest tuz za akumulatorem na dodatnim kablu.a jeżeli to nie bezpiecznik a ty jesteś kompletnie zielony to szukaj kogoś kto ogarnia prąd w jednośladach

    #310870
    Michalk001
    Uczestnik
    • Postów: 1 646

    Albo bezpiecznik, albo do wymiany regulator napięcia. Ja miałem przypadki że regulator padał i prąd ładowania wynosił jedynie 8V. Po wymianie regulatora jak ręką odjął. A sprawdzić bezpiecznik to jest banał. Zdejmujesz pokrywę akumulatora, i na dodatnim kablu (czerwonym) będzie jakaś mała kostka. Otwierasz ją i w środku będzie bezpiecznik który sprawdzasz. Jak drucik w środku jest przerwany to wymień go i po problemie.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button