Barton FR50 euro 5 zmiana na 125 cm3

Wyświetla 1 wpisy z $
  • Autor
    Wpisy
  • #732362
    PB
    Uczestnik
    • 5
    • 12Postów:

    Kupiłem motorower Barton FR50. Euro 5, moduł odblokowujący niewiadomo kiedy będzie. Jednocześnie mam uzbierane pieniądze na prawo jazdy ktore zaczynam robic, zablokowana 50tka jest dla mnie jednak trocha ślamazarna, chciałbym tylko sprawnie się poruszać w mieście, zeby nikt za mna sie nie wlókł zwlaszcza na skrzyzowaniach. No ale jak już się pospieszyłem i mam 50 to teraz nie będzie mnie już stać na nową 125.
    Istnieje możliwość zmiany na 125? Co tutaj będzie do wymiany? Bo chyba nie tylko sam silnik? Chciałem zorientować się w kosztach.

    #732365
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • 21 748Postów:

    do wymiany jest silnik i kilka kabli. tylko że w zasadzie nie przerejestrujesz go na 125 bo to wymaga zmiany typu homologacji pojazdu

    #732368
    PB
    Uczestnik
    • 5
    • 12Postów:

    Myślałem, że będzie się dało przerejestrować, no ale trudno, wystarczy, że będzie troszkę mocniejszy, o zmianie pomyślę za około 5 lat.
    A hamulce? Łańcuch? Z tyłu mam bębnowy. Z przodu nie potrzeba jakiegoś innego skuteczniejszego jeśli ten co mam dostosowany jest do 50tki? Łańcuch nie zerwie się, nie potrzeba innego? Oglądałem gdzieś też filmik lub gdzieś czytałem na necie, że zamiast modułu gaźnik będzie trzeba zamontować?

    #732382
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • 21 748Postów:

    To dwie osobne kwestie.
    Wymiana silnika wraz z dopasowaniem układu zasilania paliwem i zapłonowego to jedno. A dopasowanie opon, hamulców, ramy, zawieszenia i innych dupereli do mocy i osiagów jednostki 125 to zupełnie inna sprawa.
    Ale że to rozważania czysto teoretyczne w tym wypadku to tyle.

Wyświetla 1 wpisy z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button