barton fr

Wyświetla 1 wpisy z $
  • Autor
    Wpisy
  • #178716
    czarnuszek
    Użytkownik
    • Postów: 12

    mam pytanko czy barton fr jest pzystosowany do tuningu na 125cc?

    #178720
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 21 031

    to zależy co rozumiesz przez tuning na 125. Rama silnik 125 wytrzyma, ma tarcze z przodu i z tyłu wiec raczej i zahamuje jak będzie trzeba.
    Natomiast bebechy silnika raczej nie i „prawnie” też raczej nie.

    REKLAMA

    RZUĆ WYZWANIE MIASTU Z BMW G 310 R

    Obudź się z uśmiechem na twarzy bo każdy dzień z BMW G 310 R to szansa na spróbowanie czegoś nowego. Kompletny pakiet ma wszystko, czego potrzebujesz – w tym nowoczesne światło do jazdy dziennej. Dzięki zoptymalizowanemu silnikowi z Ride by Wire i sprzęgłem z funkcją Anti-Hopping pojazdem jeździ się intuicyjnie i zwinnie, niezależnie od tego, czy wybierasz się do pracy, na randkę czy poza miasto. Przekonaj się o zwrotności, łatwości obsługi i sportowym charakterze G 310 R i każdego dnia stawiaj sobie nowe, większe wyzwania.

    #178725
    czarnuszek
    Użytkownik
    • Postów: 12

    chodzi mi o silnik co by trzeba bylo zrobic zeby na 125 posmigac bo 72cc za mało rama wazy 112 kg najwiecej udało mi sie nim wycisnac 97k/h ale to i tak za mało 🙂 nie wiem czy trzeba caly silnik wybebeszac czy wał w bartonie jest moze przystosowany do 125cc

    #178726
    paci
    Moderator
    • Postów: 5 812

    Zrobić kategorie A 97kmh na motorowerku za mało?Wiesz że można 45

    #178727
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 21 031

    nie jest. nie zrobisz z tego silnika 125.najtaniej jest wymienić silnik. ale szybko podpadniesz

    #178728
    czarnuszek
    Użytkownik
    • Postów: 12

    no własnie a wpadki nikt by nie chciał 🙂 chociaz nie wiem widziałem juz tuningowane bartony na 125 cc
    i dlatego tak sie zastanawiam a oprucz 125cc jest cos do 100 jakies 90 czy cos w tym stylu czy odrazu 125cc ?

    #178731
    paci
    Moderator
    • Postów: 5 812

    Jest 90cm jak zrobisz sam ze 110 u tokarza obniżając o 8mm 4 od dołu i 4 od góry lub;
    http://www.vitalmx.com/product/feature/Yoshimura-Powers-Up-the-Honda-CRF-50,2465

    #178732
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 21 031

    nie czuje sensu i kierunku w którym zmierzasz. Żeby to co masz przygotować na sensowne 90cm musiałbyś wsadzić kupe szmalu. Z kolei nowy skośny (chiński czy tajwański) silnik 125cm kosztuje 850-1100zł (i to nie jest kupa szmalu).
    Wiec po co dziubać drogo skoro równie nielegalnie co 90cm masz 125 ale prościej i taniej. 112kg to nie jest aż takie wyzwanie nawet dla mocnej 70tki.

    #178733
    paci
    Moderator
    • Postów: 5 812

    Otóż to źle dobierają gaźnik,moduł,króciec itd a potem bo ni leci.Jak by nie leciało to by ciurkiem kapało.

    #178734
    czarnuszek
    Użytkownik
    • Postów: 12

    no ale mozna by bylo jakies czesci lepsze powpychac zeby bardziej ogarnial czy juz nie ? 🙂

    #178738
    WOLKER
    Użytkownik
    • Postów: 42

    Po co chcesz ŁADOWAĆ PIENIĄDZE w te poprawki dla zwiększenia osiągów ??? , trochę to bez sensu ,lepiej jest kupić nowy silnik 125 ( chińczyka ) na allegro nowe są od 850 zł i na pewno dłużej tobie wytrzymają niż silnik który masz obecnie do tuningowania. Sezon na motor się skończył .

    #178739
    paci
    Moderator
    • Postów: 5 812
    #178740
    H2SO4
    Użytkownik
    • Postów: 245

    WOLKER napisał:
    Sezon na motor się skończył .


    Masz rację. Teraz po bułki do sklepu będę jeździł… KrAZ-em. 🙂

    http://nonsensopedia.wikia.com/wiki/KrAZ

    #178741
    madi
    Uczestnik
    • Postów: 5 788

    WOLKER napisał:

    Sezon na motor się skończył .

    Tak, kiedy? Jeżdżę codziennie i jakoś nie czuję, żeby sezon na motocykl (motor to w pralce jest) się skończył. 😉

    #178745
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 21 031

    czarnuszek napisał:

    no ale mozna by bylo jakies czesci lepsze powpychac zeby bardziej ogarnial czy juz nie ? 🙂

    Pewnie że można. Jakieś 2000zł na dobry początek.
    Sezon na motor sie skończył?Ja tam dzis jeździłem, jutro będę brykał. Końca nie widać, nie widać, nie widać…

    #178750
    czarnuszek
    Użytkownik
    • Postów: 12

    nie no z pogada nie jest jeszcze az tak zle 🙂 mozna polatac najwazniejsze ze sniegu nie ma a jak bedzie no to wtedy jest masakra i płacz bo siedzisz w garazu i myslisz moze tu wyczysze albo tam hehe 😀 nie no 2000zl nie opłaca sie wpieprzac jak mowisz ze lepiej silnik obczajac 😀

    #178753
    WOLKER
    Użytkownik
    • Postów: 42

    Drodzy użytkownicy tego forum . Chodziło mi o to że MOTOCYKLISTÓW / SKUTERÓW jest ZNACZNIE MNIEJ na DROGACH niż 1-2 miesiące TEMU . Wiem doskonale że co niektórzy jeżdżą na swoich jednośladach prawie cały rok.
    NIE MUSICIE MNIE W TYM UŚWIADAMIAĆ

    #178762
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 21 031

    Drogi użytkowniku WOLKER. Tzw zakończenie sezonu albo jego otwarcie to tylko event lub pretekst do eventu organizowanego na ogół przez jakąś firmę z branży.
    Mało kto ma tak że jedzie na „zakończenie sezonu” i odwiesza skuter na kołek a po zimie zaczyna dopiero na „otwarciu sezonu”. A to czy jest mniej czy więcej na ulicach – to żaden pretekst do ogłaszania czegoś bo niby kto wyznacza wartość graniczną?
    Jest masa „zakończeń sezonu” w różnych terminach, różnych klubach, różnych sklepach.

    #178772
    paci
    Moderator
    • Postów: 5 812

    A tak dla wiadomości użytkowników fmb,dobrze zrobione 90cm[realne 88cm]ma 15KM a seria,110 11KM, 125 13KM.A dlaczego otóż wszystko zależy od skoku tłoka; silnik fm seria:50cm 39,4-41,5 110cm 52,4-49,5 125cm 52,4-58.Robiąc 88cm uzyskujemy tzw silnik krótko skokowy i stąd jego moc oczywiście na głowicy v4 na v2 porównywalny ze 110cm

    #178779
    czarnuszek
    Użytkownik
    • Postów: 12

    czyli 88cm trzeba juz inaczej robic nie ma takiego czegos w orginale ? i ile na maxa moze to wogle wtedy poleciec ? 🙂

    #178782
    paci
    Moderator
    • Postów: 5 812

    Kwestia przełożeń ile poleci,w oryginale jest tylko jaka cena i musisz sprowadzić,myśle 110kmh bez trudu[realne gps,hamownia]

    #178824
    czarnuszek
    Użytkownik
    • Postów: 12

    aha 🙂 no ale jakbym chcial te 88cm czy te 90 to tez musze pod to wymienac tłok czy co ?

    #178825
    paci
    Moderator
    • Postów: 5 812

    cylinder,tłok,glowica

    #178869
    czarnuszek
    Użytkownik
    • Postów: 12

    aha okey dziekowac :d

Wyświetla 1 wpisy z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button