barton fr 50
- This topic has 9 odpowiedzi, 5 głosów, and was last updated 8 years, 9 months temu by
paci.
- AutorWpisy
- 10 grudnia 2014 dnia 11:43 #180123
ja znowu z pytankiem czy jak juz wloze np cylinder 88cc a zdejme 50cc jaka bedzie roznica ile na maxa poleci ? ja mam 50cc i udalo mi sie z gorki osiagnac 97 a tak pozniej z dobra pogada to 95 i nizej
10 grudnia 2014 dnia 11:53 #180124poleci tyle samo jeżeli bedzie sie kręcił do takich samych obrotów. najwyżej lepiej przyśpieszy
10 grudnia 2014 dnia 15:25 #180129czyli roznicy nie bedzie duzej?
10 grudnia 2014 dnia 18:32 #180131to zależy co rozumiesz przez “dużej”.
W motocykielach z biegami przełożenie jest sztywne i niezmienne – wiec jeżeli na najwyższym biegu MIAŁ SIŁĘ dokręcić się do np 9000 obr i jechał wtedy 95km/h to nawet jak zmienisz silnik z 3-konnego na 24-konny to i tak jeżeli bedzie sie on kręcił na 9000obr to będziesz jechał te same 95km/h.
Natomiast:
– jeżeli zakręcisz silnik wyżej
– albo teraz na najwyższym biegu za boga nie ma siły wkręcić powyżej np 6000obr
to istnieje szansa że po zmianie pojemności na większą (i co za tym idzie większą moc) dokręci sie na tym najwyższym biegu do tych 9000 tyś.
I wtedy nie tylko na każdym biegu bedzie sie wkręcał szybciej to jeszcze na najwyższym zakręci sie wyżej niż do tej pory.
No to wtedy różnica jest taka jak różnica prędkości miedzy obecnymi 6000 a nowymi 9000 tys obr na obrotomierzu – myśle że to całkiem sporo bedzie.
Do tego wieksza moc pozwala ci wykorzystać możliwość zmiany przełożenia (zmiany średnicy koł zębatych) na łańcuchu. 50tkę by to zabiło a większa pojemność sobie poradzi swobodnie.11 grudnia 2014 dnia 07:22 #180143Jak ci wyżej opisał wombat tylko jest jedno ale 88 to nie 110czy 125,jest to jednostka krótko skokowa wysokoobrotowa [110 i 125 nie są wysokoobrotowe za to bardziej elastyczne mają dłuższe korbowody] do rzeczy założysz 88 dobierzesz dobry układ dolotu [gaźnik,króciec,filtr powietrza] osiągi i moc będzie porównywalna z 110 czy 125 lecz skrócisz życie silnika o połowę bo jego konstrukcja nie jest przystosowana do takich obrotów znam to z autopsji [pękają kartery] taki silnik 90 był standardowo w hondzie s90 v-max 70-75mph[112-120kmh],przy masie własnej 176kg twój ma 50kg mniej więc będzie więcej.
11 grudnia 2014 dnia 08:37 #180144http://www.blackduck.pl/files/Barton-FR-Sport-2.jpg
to jest link ze zdj jego moze lepiej bedzie sie wam mowic ja do konca zle chyba ze wydalem tyle kasy jak moglbym miec uzywanego scigacza ;/ ale ucze sie wykladac na zakreta dlatego do niego potrzebuje wiekszej mocy niz ta co oferuje mi z gorki (nie zawsze) ale bylo na maksa 97k/h ale oczywiscie chce miec wiecej hehe jak kazdy z nas 🙂 wiec luknijcie i powiedzcie mi co by bylo najlepszym rozwiazaniem
11 grudnia 2014 dnia 10:59 #180145lekcje polskiego.
a reszte już ci napisaliśmy12 grudnia 2014 dnia 15:58 #18016795? gdzie taki Giewont kurde jest????
12 grudnia 2014 dnia 18:42 #180169czarnuszek napisał:
ja znowu z pytankiem czy jak juz wloze np cylinder 88cc a zdejme 50cc jaka bedzie roznica ile na maxa poleci ? ja mam 50cc i udalo mi sie z gorki osiagnac 97 a tak pozniej z dobra pogada to 95 i nizej
Jakim CUDEM z 50 cm POJECHAŁEŚ 97 KM/H ??? Chyba z jakiejś STROMEJ GÓRY ZJEŻDŻAŁEŚ !!!. Albo masz ROZREGULOWANE ZEGARY !!!. Z 72 cm bym ZROZUMIAŁ ale z 50cm ??!!! to jak z powieści science fiction !!!- CZYLI NIE REALNE !!!.
14 grudnia 2014 dnia 07:34 #180194To całkiem możliwe bo nasz kolega nawet nie wie że ma sinik bts [barton tuning system] z skrzynią o dłuższym przełożeniu końcowym [3,4 bieg] zatem 72cm w zupełności do tuningu wystarczy.
- AutorWpisy
- Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.