Barton Fighter Proszę o pomoc w tuningu

Witam mój Barton Fighter na docieraniu proszę o Linka do allegro jaki moduł odblokowany kupic i jak z tymi zębatkami porobić żeby miał moc
I czy fighter ma blokady?

i jak najlepiej docierać i do ilu km i czy może być olej MOBIL.1 do 4t

Barton Fighter nie ma blokad. Docieranie to po prostu normalna jazda z uważaniem żeby nie przegrzać. Pierwsze 30km jest bardzo ważnie, jak masz około 25km to możesz dać mu w palnik. Później jeździsz normalnie, ze zmienną prędkością. Nie ciągle na max i nie na minimum obrotów. Zębatki możesz zmienić na takie, żeby miał albo większe przyspieszenie albo prędkość (prędkości się nie opłaca, bo we dwóch to będzie katorga. Na oryginalnych zębatkach nie ma najlepiej nawet).

MarSen napisał:

Barton Fighter nie ma blokad. Docieranie to po prostu normalna jazda z uważaniem żeby nie przegrzać. Pierwsze 30km jest bardzo ważnie, jak masz około 25km to możesz dać mu w palnik. Później jeździsz normalnie, ze zmienną prędkością. Nie ciągle na max i nie na minimum obrotów. Zębatki możesz zmienić na takie, żeby miał albo większe przyspieszenie albo prędkość (prędkości się nie opłaca, bo we dwóch to będzie katorga. Na oryginalnych zębatkach nie ma najlepiej nawet).

to jaka ma byc zebatka z przodu a jaka z tyłu na moc?

nie ma znaczenia tyl czy przod - predkosc czy moc
dasz do przodu wieksza bedzie szybszy tak samo bedzie szybszy jak dasz do tylu mniejsza i na odwrot przod mniejsza mocy wiecej tyl wieksza mocy wiecej
pomieszalem ale pomysl teraz :)

he he he

4T FOREVER

PS.zeby bawic sie zebatkami na spida trzeba miec wiekszy cylinder fabryczny nie bedzie mial jak tego uciagnac

Moc:
Tył - większa zębatka
Przód - mniejsza zębatka

Prędkość
Tył- mniejsza zębatka
Przód- większa zębatka