Barton Fighter powolne opadanie obrotów

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Motorowery Barton Fighter powolne opadanie obrotów

Ten temat zawiera 10 odpowiedzi, ma 4 głosy i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe RamboAD RamboAD 5 lata, 5 miesiące temu.

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 11 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #154880
    Zdjęcie profilowe Biskitt
    Biskitt
    Użytkownik
    • Postów: 25

    Witam
    Przerobiłem bartka na 72 cmm i po zmianie wolno spadają obroty czym to jest spowodowane mam przewiercony wydech co powinno zapewniać lepsze wydalanie spalin

    #154890
    Zdjęcie profilowe sebox321
    sebox321
    Użytkownik
    • Postów: 55

    Skuter moze gdzieś dostawać lewe powietrze. Dobrze wyregulowałeś gaźnik? Zmieniłeś dysze główną na większą? Może tak być, że skuter dostaje więcej powietrza niż paliwa i dlatego tak jest.

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Planujesz wakacje na motocyklu? Dominar 400 gwarantuje nieograniczoną przyjemność z jazdy.

    Skorzystaj z oferty na zakup pakietu turystycznego w promocyjnej cenie 1999zł
    #154893
    Zdjęcie profilowe Biskitt
    Biskitt
    Użytkownik
    • Postów: 25

    Dysza jest oryginalna a gaźnik wyregulowany

    #154895
    Zdjęcie profilowe sebox321
    sebox321
    Użytkownik
    • Postów: 55

    Jaki masz rozmiar dyszy?

    #154896
    Zdjęcie profilowe Biskitt
    Biskitt
    Użytkownik
    • Postów: 25

    chyba 75 takie mają oryginalne gaźniki

     
    Czytaj
    REKLAMA

    SHELL ADVANCE AX7 4T 10W 40 teraz za 36 zł

    Zapewnia doskonałe smarowanie w najbardziej ekstremalnych warunkach pracy. Doskonała czystość tłoków. Wysoka ochrona silników i skrzyń biegów. Przewyższa specyfikacje: API - SM i JASO MA2.
    #154897
    Zdjęcie profilowe Chinol_180
    Chinol_180
    Użytkownik
    • Postów: 638

    Większa pojemność = większa moc = więcej potrzebnej mieszanki palnej = większa dysza paliwa = sensowna regulacja gaźnika.

    Konkretnie i na konkretny temat masz tutaj:

    http://www.sst.pun.pl/viewtopic.php?pid=40#p40

    Pozostaje wierzyć też na słowo, że przed montażem do silnika sprawdziłeś głowicę na szczelność przylgni zaworowych i ewentualnie dotarłeś zawory używając pasty zaworowej oraz rzetelnie i we właściwej kolejności poustawiałeś wszystkie pierścienie tłokowe:

    Właściwe pozycjonowanie i ustawienie pierścieni na tłoku silnika 4T.jpg

    http://www.pierscienietlokowe.com.pl/opierscieniach.php

    Wierzę w Ciebie, więc czytaj, przyswajaj tę wiedzę i idź… zrób porządek ze swoim sprzętem. Powodzenia.

    [img]http://r9.fodey.com/2313/8a55b5f6e435427db5f8043862c087cb.0.gif[/img]
    #154898
    Zdjęcie profilowe sebox321
    sebox321
    Użytkownik
    • Postów: 55

    Wymien dysze na większą. Jesli masz filtr stożkowy to zmień dysze na 90-95 a jesli masz seryjny filtr to wystarczy ci dysza 80-85 i dobra regulacja gaźnika. Przede wszystkim wyreguluj dobrze zaworki. Ssący na 0,05 a wydechowy na 0,06-0,10. Sprawdź też szczelność króćca ssącego. No i tak jak napisał kolega wyżej upewnij się, ze założyłeś pierścienie w dobrej kolejności. Na samej górze powinien być pierścien kompresyjny (srebrny) po środku czarny a na samym dole olejowy (taka sprężynka pomiędzy dwoma cieniutkimi pierścieniami)

    #154900
    Zdjęcie profilowe Biskitt
    Biskitt
    Użytkownik
    • Postów: 25

    Dziękuje wam wszystkim za odpowiedzi 😛

    #154912
    Zdjęcie profilowe sebox321
    sebox321
    Użytkownik
    • Postów: 55

    Nie masz za co dziękować. Skutery to nasza pasja i wszyscy na forum dzielimy się swoją wiedzą na ich temat 🙂 Napisz co było przyczyną jak już rozwiążesz problem. 🙂

    #155232
    Zdjęcie profilowe Biskitt
    Biskitt
    Użytkownik
    • Postów: 25

    Problem rozwiązany wymieniłem dyszę na 80 i dobrze wyregulowałem gaźnik. Jeszcze się o coś zapytam czy polecacie wymienić tłumik na przelotowy zastanawiałem się nad WM Sport co myślicie ?

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 11 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie