Barton Fighter – chłodzenie.

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Motorowery Barton Fighter – chłodzenie.

Ten temat zawiera 2 odpowiedzi, ma 2 głosy i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe Matrizen Matrizen 4 lata, 6 miesiące temu.

Oglądasz 3 posty - 1 przez 3 (z 3 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #171129
    Zdjęcie profilowe Matrizen
    Matrizen
    Użytkownik
    • Postów: 8

    Witam, posiadam motorower Barton Fighter i mam 3 pytania.

    W jaki sposób on się chłodzi? Mam pierwszy raz tego typu maszynę, nie widzę żadnego wiatraczka ani nic, czyli chłodzi się wiejącym powietrzem podczas jazdy tak?

    Drugie pytanie, po ilu kilometrach tak mniej więcej, silnik przestaje sie tak szybko grzać, dociera się, wiem że trzeba do 1000km docierać, więc czy po tym przebiegu przestanie?

    A trzecie pytanie, to dość dziwny dźwięk wydobywający się z skrzyni, kiedy mam 3 i 4 bieg i powyżej 5 tyś obrotów, (na 4 biegu to już od 3 tyś. obrotów) od 35 km/h do 50 słychać coś w stylu: ‚szu szu szu szu szu’. Trochę mnie to martwi, ale nie ma żadnych spadków mocy przy tym. Wiecie co to może być?

    Licze na odpowiedź, bo pisałem na 2 innych forach i nikt nie odpowiedział 🙁

    #171137
    Zdjęcie profilowe H2O
    H2O
    Użytkownik
    • Postów: 269

    Ad.1. Olejem (rozbryzgowo na denko tłoka i tuleję cylindra) i omywającym powietrzem. Jest to awers do Zetki z pionowym cylindrem i przez to większymi żebrami chłodzącymi;
    Ad.2. To zależy. Wypada zapobiegawczo sprawdzić rozmiar dyszy głównej paliwa w gaźniku (można wstawić nieco większą i porównać osiągi i temperatury danej jednostki po dłuższej jeździe);
    Ad.3. Czekamy na wpis kogoś z podobnymi symptomami. ;D
    *
    A jak już tak sobie czekamy, to sobie obadaj może jakiegoś manuala od swojego… 4T 139 FMB.

    http://www.madassarmy.com/docs/madass-50-repair.pdf
    *
    Dobra wiedza, to szczegółowa wiedza. 😉

    Nie będę naprawiał twojego świata, bo mam zajęcie z naprawianiem swojego.
    #171150
    Zdjęcie profilowe Matrizen
    Matrizen
    Użytkownik
    • Postów: 8

    H2O napisał:

    Ad.1. Olejem (rozbryzgowo na denko tłoka i tuleję cylindra) i omywającym powietrzem. Jest to awers do Zetki z pionowym cylindrem i przez to większymi żebrami chłodzącymi;
    Ad.2. To zależy. Wypada zapobiegawczo sprawdzić rozmiar dyszy głównej paliwa w gaźniku (można wstawić nieco większą i porównać osiągi i temperatury danej jednostki po dłuższej jeździe);
    Ad.3. Czekamy na wpis kogoś z podobnymi symptomami. ;D
    *
    A jak już tak sobie czekamy, to sobie obadaj może jakiegoś manuala od swojego… 4T 139 FMB.

    http://www.madassarmy.com/docs/madass-50-repair.pdf
    *
    Dobra wiedza, to szczegółowa wiedza. 😉

    Dzięki za odpowiedź. 🙂

    Z tym pytaniem 3 to ja nie wiem do końca jak to wytłumaczyć 😀 Musiałby ktoś się przejechać i sam to usłyszeć.

     
    Czytaj
    REKLAMA

    TRIUMPH DOBRY MOTOCYKL W DOBREJ CENIE

    Wybierz swój fabrycznie nowy motocykl Triumph i kup go za okazyjnie niską cenę. Oferta ograniczona. Pozostały ostatnie sztuki z rocznika 2018!
Oglądasz 3 posty - 1 przez 3 (z 3 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie