Barton Fighter – chłodzenie.

Wyświetla 1 wpisy z $
  • Autor
    Wpisy
  • #171129
    Matrizen
    Użytkownik
    • 1
    • 8Postów:

    Witam, posiadam motorower Barton Fighter i mam 3 pytania.

    W jaki sposób on się chłodzi? Mam pierwszy raz tego typu maszynę, nie widzę żadnego wiatraczka ani nic, czyli chłodzi się wiejącym powietrzem podczas jazdy tak?

    Drugie pytanie, po ilu kilometrach tak mniej więcej, silnik przestaje sie tak szybko grzać, dociera się, wiem że trzeba do 1000km docierać, więc czy po tym przebiegu przestanie?

    A trzecie pytanie, to dość dziwny dźwięk wydobywający się z skrzyni, kiedy mam 3 i 4 bieg i powyżej 5 tyś obrotów, (na 4 biegu to już od 3 tyś. obrotów) od 35 km/h do 50 słychać coś w stylu: ‘szu szu szu szu szu’. Trochę mnie to martwi, ale nie ma żadnych spadków mocy przy tym. Wiecie co to może być?

    Licze na odpowiedź, bo pisałem na 2 innych forach i nikt nie odpowiedział 🙁

    #171137
    H2O
    Użytkownik
    • 1
    • 269Postów:

    Ad.1. Olejem (rozbryzgowo na denko tłoka i tuleję cylindra) i omywającym powietrzem. Jest to awers do Zetki z pionowym cylindrem i przez to większymi żebrami chłodzącymi;
    Ad.2. To zależy. Wypada zapobiegawczo sprawdzić rozmiar dyszy głównej paliwa w gaźniku (można wstawić nieco większą i porównać osiągi i temperatury danej jednostki po dłuższej jeździe);
    Ad.3. Czekamy na wpis kogoś z podobnymi symptomami. ;D
    *
    A jak już tak sobie czekamy, to sobie obadaj może jakiegoś manuala od swojego… 4T 139 FMB.

    http://www.madassarmy.com/docs/madass-50-repair.pdf
    *
    Dobra wiedza, to szczegółowa wiedza. 😉

    #171150
    Matrizen
    Użytkownik
    • 1
    • 8Postów:

    H2O napisał:

    Ad.1. Olejem (rozbryzgowo na denko tłoka i tuleję cylindra) i omywającym powietrzem. Jest to awers do Zetki z pionowym cylindrem i przez to większymi żebrami chłodzącymi;
    Ad.2. To zależy. Wypada zapobiegawczo sprawdzić rozmiar dyszy głównej paliwa w gaźniku (można wstawić nieco większą i porównać osiągi i temperatury danej jednostki po dłuższej jeździe);
    Ad.3. Czekamy na wpis kogoś z podobnymi symptomami. ;D
    *
    A jak już tak sobie czekamy, to sobie obadaj może jakiegoś manuala od swojego… 4T 139 FMB.

    http://www.madassarmy.com/docs/madass-50-repair.pdf
    *
    Dobra wiedza, to szczegółowa wiedza. 😉

    Dzięki za odpowiedź. 🙂

    Z tym pytaniem 3 to ja nie wiem do końca jak to wytłumaczyć 😀 Musiałby ktoś się przejechać i sam to usłyszeć.

Wyświetla 1 wpisy z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button