Barton Fighter 72ccm dysza

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Motorowery Barton Fighter 72ccm dysza

Ten temat zawiera 5 odpowiedzi, ma 3 głosy i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe reqq reqq 4 lata, 11 miesiące temu.

Oglądasz 6 postów - 1 przez 6 (z 6 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #188607
    Zdjęcie profilowe reqq
    reqq
    Użytkownik
    • Postów: 45

    Witam. Posiadam Bartona Fightera 72ccm i chciałbym się zapytać po czym poznać że dysza główna 85 pod filtr stożkowy będzie wystarczająco dobra. Przeszukałem internet lecz nie znalazłem odpowiedzi na moje pytanie. Chcę się dowiedzieć, po czym to poznać. Nie jetem jakimś tam wielkim specem od takich rzeczy i nigdy wcześniej nie zmieniałem dyszy w gaźniku liczę na odpowiedzi osób które już zmieniały dysze w gaźnikach.

    Z góry dziękuję za odpowiedzi.

    #188608
    Zdjęcie profilowe paci
    paci
    Moderator
    • Postów: 5 802

    W tym typie silnika[139fmb] stożek bardziej szkodzi jak pomaga.A dysze możesz sobie założyć 85 będzie się lżej [łatwiej] regulował gaźnik.

     
    Czytaj
    REKLAMA

    ZONTES: Odkryj nowości w segmencie 310

    Futurystyczny design i najlepsze wyposażenie w klasie. System bezkluczykowy, wyświetlacz TFT, full LED. Do tego imponujące osiągi i jakość wyrażana każdym detalem.Poznaj nową markę ZONTES. Wkrótce w salonach.
    #188618
    Zdjęcie profilowe reqq
    reqq
    Użytkownik
    • Postów: 45

    Stożek mam gąbkowy i to w obudowie więc raczej nie powinien aż tak bardzo szkodzić.

    #188627
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 19 398

    stożek to stożek. obudowa tu mało zmienia

    ziuuummmm…. (nie bije piany na PW)
    #188664
    Zdjęcie profilowe reqq
    reqq
    Użytkownik
    • Postów: 45

    No dobra postanowiłem że stożek zostanie i dysza 85 już siedzi w gaźniku, podczas jazdy jak odkręcę manetkę do końca i ma on prawie 7tyś. obr/min to zaczyna nim szarpać (dławi się). Czasami chodzi ładnie jak odkręcę manetkę do końca, przyśpieszenie pod lekką górę ma też lepsze niż poprzednio. Czy te szarpania mogą się objawiać zbyt dużą dyszą i większą dawką paliwa czy powietrza? Świecę wykręcę dopiero jak silnik ostygnie gdyż jest zbyt gorący.

     
    Czytaj
    REKLAMA

    -10% na wszystko. Dostawa w 24h bez wychodzenia z domu

    Ponad 30 000 części w Sklep Jednoślad.pl z rabatem 10% przy użyciu kodu K8GI6-Q1DVC-4OJH3. Darmowa dostawa od 290 złotych i ekspresowa realizacja z bezpłatnym zwrotem.
    #189002
    Zdjęcie profilowe reqq
    reqq
    Użytkownik
    • Postów: 45

    Witam ponownie. Więc zrobiłem tak jak napisano mi wyżej wyrzuciłem filtr stożkowy i założyłem fabryczny, dysza została zmieniona z 70 (fabryczna) na 80 , gaźnik wyregulowałem i podczas jazdy na każdym biegu ciężko wkręca się w obroty. Macie może jakieś pomysły do zasugerowania? Świeca ma kolor kawy z mlekiem. Dodam że gaźnik też czyściłem.

Oglądasz 6 postów - 1 przez 6 (z 6 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie