Barton Fighter 72ccm docieranie

Witam.
Wczoraj znajomy mechanik wymienił mi zestaw 50 na zestaw 72ccm w silniku 139fmb. Wczoraj wracając od niego 2km jechałem max 6k obrotów i max +- 50km/h
Chciałbym się zapytać jak polecalibyście go najlepiej dotrzeć?
Moje plany to do 100km jechać max 5-6k obrotów a po 100km jechać tak samo lecz z górki dać mu już te 8-9k obrotów. Jak najlepiej według was go dotrzeć?

docierasz tak jaz zostało to milion razy opisane.

zestawy alu z nicasilem docierasz 200-300km a żeliwne 800-1000km.

Witam ja tez docieram teraz 80 w 4 t i do 100 km jechałem 30 od 100 do dwustu 35 i tak dalej co 100 bede 5 dodawał i obroty mam dosc małe a ty widze ze od razu 50 jedziesz po założeniu cylindra pierscienie ci sie dobrze ułożom? jek ty na pierwszych kilometrach 50 lecisz.Na razie jest chłodno można na krótkim dystanie lekko przycisnąc ale trzeba uważac na temperature bo ten wynalazek jest strasznie nie podatny na ciepło szczególnie przy pierwszych km po remoncie

specops tylko się potem nie dziw, że motor ma mało mocy skoro go przy docieraniu zamulisz... Powinno się docierać tak: jeździć normalnie, na pełnym zakresie obrotów (bez żyłowania) i najważniejsze - NIE PRZEGRZAĆ SILNIKA. Jak docierałem 72ccm 139FMB to jeździłem normalnie, bez ograniczania prędkości jedynie co jakiś czas zatrzymując się i dając silnikowi wystygnąć. Efekt ? Cylinder dobrze dotarty, miał dużo mocy i osiągał niezłą prędkość maksymalną.

no to zrobie 100km do 5-6k i 50km/h a po 100km zrobie jak piszesz madi. Dobrze zrobie?

madi jak tak jak ty mowisz tez zrobiłem z poprednim cylkiem 60 nie oszczedzałem go na poczatku docierania i przejechał tylko 6500km i padł w pewien bardzo gorący dzien fakt że muła niemiał a teraz sprawdze inny sposób może wiecej km zrobie:)