Barton Fighter 50 Obroty 4 bieg!

Witam mam motorower Barton Fighter 72ccm i zębatki 14z i tył oryginał ale mam taki problem że na 4 biegu kręci tylko do 9k obrotów a widzę że chce więcej i tu moje pytanie czy da coś kupienie modułu zapłonowego odblokowanego. Prędkość jaką tak uzyskałem to około 70 km/h (GPS) a czytałem coś że moduł przeprogramuje zakres obrotów czy to prawda ??? Sprawdzałem moduł ma 5 pinów

Znalazłem coś takiego będzie sie nadawać czy niema sensu wymiany http://allegro.pl/modul-zaplonowy-139-fmb-ogar-900-itp-odblokowany-i5086575714.html

matiquad napisał:

...na 4 biegu kręci tylko do 9k obrotów...

A na 1, 2 i 3 kręci więcej? Jeśli tak, to wymiana modułu nic Ci nie da. Silnik kręci wyżej, tylko nie ma już mocy na 4-rce i tylko daje radę do 9000. To tylko 50ccm a wymagasz od niego jakby był 125.

mam cylek 72 ccm a na innych biegach do końca ciągnie. czytałem gdzieś że wymiana modułu daje to że kręci na każdym biegu do końca

Masz ten silnik[u dołu] i to koniec jego możliwości przy 9000rpm ma max moc,więc wymiana modułu nic nie da,co najwyżej gaźnika i króćca.
1971 ST50 IV <ST70 IV>
Manufacturer Honda Motor Company
Engine OHC 4-stroke 49 cc <72 cc>
Power 4.5 hp @ 9,000 rpm <6.0 hp @ 9,000 rpm>
Torque 0.37 kg-m @ 8,000 rpm <0.51 kg-m @ 7,000 rpm>
Fuel consumption 80 km/l @ 30 km/h <60 km/l @ 50 km/h>

że gaźnik pz 22 a moge wsadzić pz 26 ?? ? a króciec jaki ?

tu masz z króćcem,co do gaźnika 26 to nie próbowałem,ja zakładam gaźnik jak w linku i króciec 22mm[w linku polecają 26] i toto loto Panie:D
http://allegro.pl/gaznik-motorower-tuning-pz22-80-110-125-junak-zipp-i5680442089.html

a gdzie ten link ??

http://allegro.pl/gaznik-motorower-tuning-pz22-80-110-125-junak-zipp-i5680442089.html

i czuć poprawę na tym gaźniku ??

Jak by nie było różnicy to bym nie montował i 100zl psu w d nie wywalał.

co prawda to prawda...