Barton Fighter 50 Obroty 4 bieg!

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Motorowery Barton Fighter 50 Obroty 4 bieg!

Ten temat zawiera 11 odpowiedzi, ma 3 głosy i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe matiquad matiquad 4 lata, 1 miesięcy temu.

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 12 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #200920
    Zdjęcie profilowe matiquad
    matiquad
    Użytkownik
    • Postów: 126

    Witam mam motorower Barton Fighter 72ccm i zębatki 14z i tył oryginał ale mam taki problem że na 4 biegu kręci tylko do 9k obrotów a widzę że chce więcej i tu moje pytanie czy da coś kupienie modułu zapłonowego odblokowanego. Prędkość jaką tak uzyskałem to około 70 km/h (GPS) a czytałem coś że moduł przeprogramuje zakres obrotów czy to prawda ??? Sprawdzałem moduł ma 5 pinów

    #201019
    Zdjęcie profilowe matiquad
    matiquad
    Użytkownik
    • Postów: 126

    Znalazłem coś takiego będzie sie nadawać czy niema sensu wymiany http://allegro.pl/modul-zaplonowy-139-fmb-ogar-900-itp-odblokowany-i5086575714.html

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Junak 126 teraz za 279,95 zł miesięcznie

    Wybierając nowego Junaka 126 możesz skorzystać z promocyjnego finansowania RSSO 0% bez ukrytych kosztów i wpłaty własnej. Już za 279,95 zł miesięcznie (20 rat 0%) możesz wyjechać z salonu nowym motocyklem Junak 126!
    #201031
    Zdjęcie profilowe Berg
    Berg
    Użytkownik
    • Postów: 805

    matiquad napisał:

    …na 4 biegu kręci tylko do 9k obrotów…

    A na 1, 2 i 3 kręci więcej? Jeśli tak, to wymiana modułu nic Ci nie da. Silnik kręci wyżej, tylko nie ma już mocy na 4-rce i tylko daje radę do 9000. To tylko 50ccm a wymagasz od niego jakby był 125.

    Kymco MILER 125 (bogatsza wersja Grand DINK)
    #201032
    Zdjęcie profilowe matiquad
    matiquad
    Użytkownik
    • Postów: 126

    mam cylek 72 ccm a na innych biegach do końca ciągnie. czytałem gdzieś że wymiana modułu daje to że kręci na każdym biegu do końca

    #201049
    Zdjęcie profilowe paci
    paci
    Moderator
    • Postów: 5 737

    Masz ten silnik[u dołu] i to koniec jego możliwości przy 9000rpm ma max moc,więc wymiana modułu nic nie da,co najwyżej gaźnika i króćca.
    1971 ST50 IV <ST70 IV>
    Manufacturer Honda Motor Company
    Engine OHC 4-stroke 49 cc <72 cc>
    Power 4.5 hp @ 9,000 rpm <6.0 hp @ 9,000 rpm>
    Torque 0.37 kg-m @ 8,000 rpm <0.51 kg-m @ 7,000 rpm>
    Fuel consumption 80 km/l @ 30 km/h <60 km/l @ 50 km/h>

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Kominiarka motocyklowa teraz za 10,59 PLN z tanią i szybką wysyłką

    Zadbaj o swoje zdrowie na motocyklu. Kominiarka pod kask to ochrona Twoich górnych dróg oddechowych i komfort termiczny w chłodne dni. Wysyłka w 24h. Paczkomat 12,50 PLN i darmowy zwrot do 14 dni.
    #201081
    Zdjęcie profilowe matiquad
    matiquad
    Użytkownik
    • Postów: 126

    że gaźnik pz 22 a moge wsadzić pz 26 ?? ? a króciec jaki ?

    #201100
    Zdjęcie profilowe paci
    paci
    Moderator
    • Postów: 5 737

    tu masz z króćcem,co do gaźnika 26 to nie próbowałem,ja zakładam gaźnik jak w linku i króciec 22mm[w linku polecają 26] i toto loto Panie:D
    http://allegro.pl/gaznik-motorower-tuning-pz22-80-110-125-junak-zipp-i5680442089.html

    #201105
    Zdjęcie profilowe matiquad
    matiquad
    Użytkownik
    • Postów: 126

    a gdzie ten link ??

    #201115
    Zdjęcie profilowe paci
    paci
    Moderator
    • Postów: 5 737
    #201150
    Zdjęcie profilowe matiquad
    matiquad
    Użytkownik
    • Postów: 126

    i czuć poprawę na tym gaźniku ??

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 12 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie