Barton Falcon 50 2T Problem z wysokimi obrotami

Wyświetla 1 wpisy z $
  • Autor
    Wpisy
  • #667668
    muniak
    Uczestnik
    • Postów: 1

    Witam,

    Skutyś podczas jazdy ledwo wyciska 4k obrotów, na stopce ma dziwne przeskoki z 4-5 z 6-7 i wacha sie przy 8. Wcześniej ładnie wchodził na stopce do 9 a podczas jazdy nie miał problemow przy 7k obrotów. Z wydechu dymi na biało/niebiesko tylko przy starcie przez mniej niż minute.

    Na wszelki wypadek wymieniłem i wyregulowałem gaźnik, wymieniłem filtr paliwa i powietrza oraz moduł zapłonowy, świece (mimo, że po przejechaniu 2000km była w dość dobrym stanie, kolorek kawowy „latte”)

    Jaki podjąć krok? Czy wymiana dalszych części coś da? Mam zamiar zakupić nowe sprzęgło, wariator i jak nie będzie w zestawie to rolki.

    Pozdrawiam i liczę na wsparcie :).

    #667671
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 21 036

    raczej cylinder, zapłon, zawór membranowy- bardziej w tą strone bym szukał

    REKLAMA

    RZUĆ WYZWANIE MIASTU Z BMW G 310 R

    Obudź się z uśmiechem na twarzy bo każdy dzień z BMW G 310 R to szansa na spróbowanie czegoś nowego. Kompletny pakiet ma wszystko, czego potrzebujesz – w tym nowoczesne światło do jazdy dziennej. Dzięki zoptymalizowanemu silnikowi z Ride by Wire i sprzęgłem z funkcją Anti-Hopping pojazdem jeździ się intuicyjnie i zwinnie, niezależnie od tego, czy wybierasz się do pracy, na randkę czy poza miasto. Przekonaj się o zwrotności, łatwości obsługi i sportowym charakterze G 310 R i każdego dnia stawiaj sobie nowe, większe wyzwania.

Wyświetla 1 wpisy z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button