Barton falcon 125cm³ jeszcze na gwarancji, dotarty!

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Tuning Barton falcon 125cm³ jeszcze na gwarancji, dotarty!

Ten temat zawiera 5 odpowiedzi, ma 2 głosy i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe Wombat Wombat 7 miesiące, 2 tygodnie temu.

Oglądasz 6 postów - 1 przez 6 (z 6 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #643673
    Zdjęcie profilowe Tadejro
    Tadejro
    Użytkownik
    • Postów: 45

    Jak w temacie: chyba znów dokonałem nienajlepszego zakupu ale pokoju ten fakt.
    Czy zmiana modułu zapłonowego i rolek w wariatorze chociaż trochę poprawi jego osiągi?
    Jeżeli tak to jakie? Na grubszy tuning skutera jeszcze za wcześnie, póki na gwarancji nie chce za bardzo go modyfikować. Moduł i rolki to w każdej chwili przed przeglądem mogę wymienić na oryginalne.

    Co polecacie do tego modelu?

    • Ten temat został zmodyfikowany7 miesiące, 3 tygodnie temu przezZdjęcie profilowe Tadejro Tadejro.
    Tadejro
    • Ten temat został zmodyfikowany7 miesiące, 3 tygodnie temu przezZdjęcie profilowe Tadejro Tadejro.
    #643708
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 16 236

    bez zmiany cylindra wszystko inne to kosmetyka

    ziuuummmm….
    #643723
    Zdjęcie profilowe Tadejro
    Tadejro
    Użytkownik
    • Postów: 45

    Nawet kilku km nie zyskam rolkami i modułem?
    A cylinder z tłokiem muszę całe wymienić czy nareszcie sam tłok wystarczy?

    Tadejro
     
    Czytaj
    REKLAMA

    Poznaj Junaka RSX 125

    Nowy RSX to 10.6 KM, agresywnie brzmiący wydech i dwa hamulce tarczowe. Do tego sportowy design, niezawodny silnik zasilany wtryskiem i dwa hamulce tarczowe. Nowy RSX jest świetnym sposobem na wkroczenie do świata prawdziwego motocyklizmu.
    #643734
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 16 236

    kilka KM? he he.. chyba kilka dziesiątych części KM. Masz tam 8KM i chcesz 20-30% zyskać wymieniając osprzęt?
    Musisz wymienić zestaw – cylinder, tłok, głowica + popierdułki do tego. I nie szukaj najtańszych bo sie raz dwa posypie.

    ziuuummmm….
    #643778
    Zdjęcie profilowe Tadejro
    Tadejro
    Użytkownik
    • Postów: 45

    Wombat chodziło mi o kilka km\h a nie koni mechanicznych. Póki jest gwarancją nie chce zbytnio ingerować w silnik dlatego pytam o drobniejsze rzeczy które można raz dwa przywrócić do oryginalnych:)

    Tadejro
    #643780
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 16 236

    prędkość max wymaga mocy. Przyśpieszasz momentem a jedziesz mocą – tak sie przyjmuje.
    W praktyce to jest tak że jak masz 8KM to jedziesz 85km/h. A jak chcesz pojechać 90km/h to potrzebujesz już 10KM. A jak chcesz pojechać 105km/h to potrzebujesz 13KM.
    Zgodnie z prawami fizyki opór aerodynamiczny rośnie do kwadratu prędkości – wiec jeżeli prędkość rośnie x2 to opór powietrza rośnie x4. Żeby było łatwiej przyjmuje się że moc potrzebna do pokonania tego oporu powinna rosnąć do sześcianu.
    Wariatorami i duperelami możesz sobie regulować w granicach tego co masz – głównie dynamikę przyśpieszania ale najcześciej max pozostanie maxem. Zwłaszcza jeżeli jadąc obecnym maxem masz obroty na czerwonym polu. Jak chcesz poprawiac max to musisz iść z moca w góre.

    ziuuummmm….
Oglądasz 6 postów - 1 przez 6 (z 6 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie