Barton falcon 125cm³ jeszcze na gwarancji, dotarty!

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Tuning Barton falcon 125cm³ jeszcze na gwarancji, dotarty!

Ten temat zawiera 5 odpowiedzi, ma 2 głosy i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe Wombat Wombat 9 miesiące, 1 tygodni temu.

Oglądasz 6 postów - 1 przez 6 (z 6 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #643673
    Zdjęcie profilowe Tadejro
    Tadejro
    Użytkownik
    • Postów: 45

    Jak w temacie: chyba znów dokonałem nienajlepszego zakupu ale pokoju ten fakt.
    Czy zmiana modułu zapłonowego i rolek w wariatorze chociaż trochę poprawi jego osiągi?
    Jeżeli tak to jakie? Na grubszy tuning skutera jeszcze za wcześnie, póki na gwarancji nie chce za bardzo go modyfikować. Moduł i rolki to w każdej chwili przed przeglądem mogę wymienić na oryginalne.

    Co polecacie do tego modelu?

    • Ten temat został zmodyfikowany9 miesiące, 2 tygodnie temu przezZdjęcie profilowe Tadejro Tadejro.
    Tadejro
    • Ten temat został zmodyfikowany9 miesiące, 2 tygodnie temu przezZdjęcie profilowe Tadejro Tadejro.
    #643708
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 16 820

    bez zmiany cylindra wszystko inne to kosmetyka

    ziuuummmm…. (nie bije piany na PW)
    #643723
    Zdjęcie profilowe Tadejro
    Tadejro
    Użytkownik
    • Postów: 45

    Nawet kilku km nie zyskam rolkami i modułem?
    A cylinder z tłokiem muszę całe wymienić czy nareszcie sam tłok wystarczy?

    Tadejro
     
    Czytaj
    REKLAMA

    Poznaj trójkołowy CAN-AM Ryker 900 na prawo jazdy B

    Wrażenia z jazdy, których nie da się porównać z czymkolwiek na czym do tej pory jeździłeś. 77 KM, skrzynia CVT, ABS i kontrola trakcji w standardzie. Odkryj trójkołowy Can-Am Ryker Rally Edition.
    #643734
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 16 820

    kilka KM? he he.. chyba kilka dziesiątych części KM. Masz tam 8KM i chcesz 20-30% zyskać wymieniając osprzęt?
    Musisz wymienić zestaw – cylinder, tłok, głowica + popierdułki do tego. I nie szukaj najtańszych bo sie raz dwa posypie.

    ziuuummmm…. (nie bije piany na PW)
    #643778
    Zdjęcie profilowe Tadejro
    Tadejro
    Użytkownik
    • Postów: 45

    Wombat chodziło mi o kilka km\h a nie koni mechanicznych. Póki jest gwarancją nie chce zbytnio ingerować w silnik dlatego pytam o drobniejsze rzeczy które można raz dwa przywrócić do oryginalnych:)

    Tadejro
    #643780
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 16 820

    prędkość max wymaga mocy. Przyśpieszasz momentem a jedziesz mocą – tak sie przyjmuje.
    W praktyce to jest tak że jak masz 8KM to jedziesz 85km/h. A jak chcesz pojechać 90km/h to potrzebujesz już 10KM. A jak chcesz pojechać 105km/h to potrzebujesz 13KM.
    Zgodnie z prawami fizyki opór aerodynamiczny rośnie do kwadratu prędkości – wiec jeżeli prędkość rośnie x2 to opór powietrza rośnie x4. Żeby było łatwiej przyjmuje się że moc potrzebna do pokonania tego oporu powinna rosnąć do sześcianu.
    Wariatorami i duperelami możesz sobie regulować w granicach tego co masz – głównie dynamikę przyśpieszania ale najcześciej max pozostanie maxem. Zwłaszcza jeżeli jadąc obecnym maxem masz obroty na czerwonym polu. Jak chcesz poprawiac max to musisz iść z moca w góre.

    ziuuummmm…. (nie bije piany na PW)
Oglądasz 6 postów - 1 przez 6 (z 6 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie