Barton boatian 49 QT 2 Huragan tuning system

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Motorowery Barton boatian 49 QT 2 Huragan tuning system

Ten temat zawiera 8 odpowiedzi, ma 3 głosy i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe Wombat Wombat 5 miesiące, 2 tygodnie temu.

Oglądasz 9 postów - 1 przez 9 (z 9 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #669377

    Rafał Kalinowski
    Użytkownik
    • Postów: 6

    Część mam Barton boatian 49 QT 2 huragan tuning system wymieniłem Glowice cylinder tłok na 80 CCM co jeszcze wymienić żeby mój skuter miał większą prędkość wymieniłem też sprężynę w dociskowa sprzęgła i owszem szybciej się rozpędza ale na trasie tylko 60-65 /h i obroty ok 8-9 tys ma

    • Ten temat został zmodyfikowany5 miesiące, 3 tygodnie temu przezZdjęcie profilowe Wombat Wombat.
    • Ten temat został zmodyfikowany5 miesiące, 3 tygodnie temu przezZdjęcie profilowe Wombat Wombat. Powód:zmiana tytułu tematu
    • Ten temat został zmodyfikowany5 miesiące, 3 tygodnie temu przezZdjęcie profilowe Wombat Wombat.
    • Ten temat został zmodyfikowany5 miesiące, 3 tygodnie temu przezZdjęcie profilowe Wombat Wombat. Powód:zmiana tytułu tematu
    #669387
    Zdjęcie profilowe Padalec
    Padalec
    Użytkownik
    • Postów: 887

    Część – po pierwsze:
    churagan pisze się przez samo „H” normalnie oczy krwawią jak się czyta takie coś .
    po drugie :
    jaki cylinder i jaką głowicę ? – bo zapomniałeś łaskawie podlinkować z czym mamy do czynienia
    po trzecie:
    nie ma czegoś takiego jak 80cm3 – prędzej 72 cm3 (średnica tłoka 47mm) – jaki jest u Ciebie ?
    po czwarte :
    masz większy cylinder to może więcej tam mieszanki paliwowo-powietrznej podać ? co ty na to ? czyli gażnik mamy do „roboty” – regulacji itd.
    Jak coś łaskawie napiszesz to pomyślimy a na razie baw się sam.

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Poznaj Junaka M12 Vintage 125 na prawo jazdy B

    Bądź oryginalny i wyróżnij się na drodze z Junakiem M12 Vintage 125. Niezawodny silnik z wtryskiem paliwa. Szprychowe, duże koła. System hamulcowy CBS. Do tego matowe malowanie i potężna doza komfortu zarówno podczas jazdy po mieście, jak również wszędzie tam, gdzie poniesie wzrok. Spełnij swoje marzenia o nowym Junaku. Już za 8 799 PLN.
    #669410

    Rafał Kalinowski
    Użytkownik
    • Postów: 6

    A co jeśli chodzi o napend jakie rolki wariatora itp pasek który był i jaki kupiłem to 788-17-28 rolki mam 10 gramowe założone

    #669412

    Rafał Kalinowski
    Użytkownik
    • Postów: 6

    Głowica do skuterów 4-suwowych o pojemności 80ccm z silnikami 139QMB

    W skład zestawu wchodzą:

    – zawory (wydechowy, ssący)

    – sprężyny zaworowe

    – pestki zaworowe

    – uszczelniacze zaworowe

    Dane techniczne:

    – rozstaw szpilek (mierzony po przekątnej): 70,00mm

    – rozstaw mocowania kolanka wydechowego: 51,00mm

    – gwint pod świecę: 10,00mm

    #669413

    Rafał Kalinowski
    Użytkownik
    • Postów: 6

    cylinder

    – tłok – średnica 47,00mm

    – dworzeń – 13,00mm

    – zabezpieczenia sworznia

    – pierścienie

    – uszczelki

    – uszczelniacze zaworowe

    Dane techniczne cylindra:

    – wysokość całkowita: 71,00mm

    – wysokość bez tulei: 53,00mm

    – rozstaw otworów (na szpilki) mierzony po przekątnej: 71,00mm

    – materiał: cylinder aluminiowy

    – chłodzenie: powietrze

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Torba motocyklowa Junak. Kup teraz

    Jesteś fanem marki Junak i szukasz uniwersalnej torby, którą możesz zabierać ze sobą wszędzie gdzie tylko zechcesz.
    #669418
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 18 964

    gaźnik,
    większa dysza i reguluj. I nie pytaj JAKA TA DYSZA. Znajdziesz to w necie.

    ziuuummmm…. (nie bije piany na PW)
    #669480

    Rafał Kalinowski
    Użytkownik
    • Postów: 6

    Wymieniłem gaźnik dostosowany do 80ccm
    Ale wydaje mi się że trzeba bd na zaworach ustawić bo jak shodzi z obrotów to szczela
    z wydechu

    #669786

    Rafał Kalinowski
    Użytkownik
    • Postów: 6

    Część wam problem z napędem w moim Bartonie dziś kolejny pasek napędowy został zmielony mam wariator standardowy 50-80 CCM rolki na nim 10 gramowe sprzęgło zwykle jedynie wymieniona sprężyna dociskowa wymieniona i jak zauważyłem wariator bardzo się grzeje jaka może być przyczyną i co poradzicie wymienić oczywiście wymieniony tłok głowica cylinder na 80 i gaźnik z większą dysza pod 80

    #669788
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 18 964

    może wariator i korektor nie są w osi. pasek pracuje po skosie i go mieli. albo jest zbyt długi i zawadza o wieniec zębaty od rozrusznika.
    musisz wymyslić dlaczego mieli. narysuj na wario kreske (promień) i zobacz do jakiej wysokości pasek go zetrze – jak do końca to źle. 3-4mm od krawedzi powinien sie zatrzymywac

    ziuuummmm…. (nie bije piany na PW)
Oglądasz 9 postów - 1 przez 9 (z 9 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie