Bardzo wysokie spalanie Hurricane.

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Grupy Dyskusyjne Skutery Keeway Bardzo wysokie spalanie Hurricane.

Ten temat zawiera 7 odpowiedzi, ma 3 głosy i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe Sparrow93 Sparrow93 6 lata, 11 miesiące temu.

Oglądasz 8 postów - 1 przez 8 (z 8 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #128940
    Zdjęcie profilowe Szatanitsme
    Szatanitsme
    Użytkownik
    • Postów: 3

    Witam wszystkich bardzo !!!

    Jestem tu nowy więc przepraszam jesli to nie ten dział.

    Jestem posiadaczem skuterka keeway hurricane 2008r.

    Od roku zaczołem go Tuningoowac wymienialem cylinder,tłumnik i 90% innych czesci takich jak wariator wał itd. Ostatnio postanowiłem zając sie filtrem powietrza. Zakupilem sobie filtr stożkowy za ok 40 zł nie pamietam marki. Na seryjnej dyszy kiedy załozony był cylinder 50 ccm ze stozkiem dławił się i przerywał. Pomyslałem ze to wina dyszy i wymieniłem na 85. Potem założyłem przy okazji wiekszy cylek 65 ccm i zamontowałem dysze z seryjnej 65 na 85. Po regulacji gaznika co zajeło mi cały dzien narazie jezdzi wporządku ale wiem po sobie bo nabilem juz nim ponad 7,5 tys km ze cos jest nie tak.
    Przy regulacjki mialem kłopoty albo nie mial mocy albo bardzo bardzo mocno dymił jakby stado scigaczy paliło gume. Nie wiem czy nie za duza dysza czy co ?? . Sednem tematu jest to ze bardzo duzo pali ok 10L/100 . Czy to moze byc wina tej dyszy i tego stozka ?? Nie jestem z osób którzy lubią jezdzic powoli , ponieważ lubie leciec sobie 80 po pustym asfalcie i oczywiscie rozumiem zasade chcesz szybciej jezdzic= musisz mu wlac ale no bez przesady. Jeszcze rok temu przy prędkosci 70 km/h palił tą 3,5-4,3 l na setke .

    Bardzo proszę o pomoc i o małą porade co do tego setupu bo byc moze ja zrobiłem w czymś błąd bo w koncu człowiek jest tylko człowiekiem.

    Serdecznie dziekuje za próbe pomocy i czekam na odpowiedz.

    #128942
    Zdjęcie profilowe crazydam975
    crazydam975
    Użytkownik
    • Postów: 18

    a to masz 2t czy 4t

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Weź udział w konkursie Motul Azja Tour. Poznaj proste zasady.

    Wygraj wyprawę motocyklową po górskich szlakach Kirgistanu. Dzika przyroda, adrenalina i spartańskie warunki gwarantowane! Sprawdź swoje siły na trasie wiodącej przez kaniony, przełęcze oraz wzdłuż górskich jezior. Sprawdź również setki innych nagród od Motul.
    #128943
    Zdjęcie profilowe Sparrow93
    Sparrow93
    Użytkownik
    • Postów: 298

    Przyczyn może być wiele… Ale najprawdopodobniej: źle wyregulowany gaźnik lub za duża dysza.

    Sparrow
    #128945
    Zdjęcie profilowe crazydam975
    crazydam975
    Użytkownik
    • Postów: 18

    Jak już wina dyszy na pewno nie stożka.

    #128986
    Zdjęcie profilowe Szatanitsme
    Szatanitsme
    Użytkownik
    • Postów: 3

    Crazydam975 2T . Sparrow zapomnialem dodac ze leje mieszanke + olej z dozownika który wczesniej nie dzialał. Kapie z niego olejem jak Chole** juz nie wiem co robic . Jaka dysza by tam starczyla 70 czy 75 bo mam ten cylinder 65 ccm

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Torba motocyklowa Junak. Kup teraz

    Jesteś fanem marki Junak i szukasz uniwersalnej torby, którą możesz zabierać ze sobą wszędzie gdzie tylko zechcesz.
    #128992
    Zdjęcie profilowe Sparrow93
    Sparrow93
    Użytkownik
    • Postów: 298

    Skąd kapie ten olej?

    Sparrow
    #129082
    Zdjęcie profilowe Szatanitsme
    Szatanitsme
    Użytkownik
    • Postów: 3

    Jak masz tam ten plastik przy iskrowniku. Bo demontazu tego dosłownie pływa to w oleju. Mialem juz taką sytuacje ze odłączył mi sie ten wężyk przy półksięzycu. Dociskałem patrzyłem ale dalej to samo 🙁

    #129096
    Zdjęcie profilowe Sparrow93
    Sparrow93
    Użytkownik
    • Postów: 298

    To kapie Ci z tego plastiku co przykrywa wentylator?? To ja bym stawiał na rozwalony zimering wału

    Sparrow
Oglądasz 8 postów - 1 przez 8 (z 8 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie