Baotian BT49QT-9 Porady i co wymieniać

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Serwis Baotian BT49QT-9 Porady i co wymieniać

Ten temat zawiera 1 odpowiedź, ma 1 głos i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe Patrykk Patrykk 8 lata, 2 miesiące temu.

Oglądasz 2 posty - 1 przez 2 (z 2 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #31463
    Zdjęcie profilowe Remin
    Remin
    Użytkownik
    • Postów: 29

    Witam. Jestem nowy na tym forum więc proszę mnieo oszczędzić. Jestem posiadaczem baotiana (model w tytule).

    I mam do was kilka pytań: Skuter jest nowy jego przebieg to 1239.
    1.Podczas odpalania odrazu silnik zgasłby jak bym mu nie dodał gazu- czy to normalne?

    2. Kiedy odpalam go z kopnięcia za którymś razem coś aż kopnie i mnie noga zaboli. Czego są to objawy?

    3. W książce serwisowej mam napisane, że: flirt czyscic co 2000km, przewod paliwa wymienić co 4 lata, olej silnikowy wymieniać co 3000km i olej w przekładni skrzyni biegów ywmieniać co 5000km/5 miesięcy. Czy ciś jeszcze musze robić?

    4. Gdy pojechałem na przegląd przy 1000km miałem wymiane oleju 10W-40, wymiane oleju przekładni, czyszczenie flirta powietrza, regulacje zaworów. Czy coś jeszcze sam dorobić? Bo nastepny przeglad przy 3000km.

    Z góry dziękuję za odpowiedzi. 😀

    #31470
    Zdjęcie profilowe Patrykk
    Patrykk
    Użytkownik
    • Postów: 2 027

    1. Moim zdaniem to wina gaźnika ( ewentualnie zaworów, ale raczej gaźnik niewyregulowany należycie )

    2. Pewnie jest to wina mechanizmu kopniaka, te skutery tak mają .

    3. Ja bym filtr przeczyścił co 1000km , olej silnikowy ( wraz z filtrem oleju !! ) co 2000 km . Jeszcze od czasu do czasu trzeba by wymienić filtr paliwa ( przy wymianie przewodu ), a przewód wymieniłbym tak za 2.5- 3 lat. Trzeba jeszcze ogólnie dbać o skuter.
    Od czasu do czasu pewne mechanizmy wymagają konserwacji, trzeba tak po 5-6 tys. km wymienić pasek ( wraz z rolkami wariatora najlepiej ) . Z takich podstawowych ” zasad” to chyba tyle.

    4. Jak masz gwarancję i chcesz ją mieć ( chociaż to pic na wodę ) , to nie rób nic sam. Jak ” nie siedzisz w temacie „, to też nie naprawiaj sam , bo będzie tylko gorzej.

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Poznaj Junaka M12 Vintage 125 na prawo jazdy B

    Bądź oryginalny i wyróżnij się na drodze z Junakiem M12 Vintage 125. Niezawodny silnik z wtryskiem paliwa. Szprychowe, duże koła. System hamulcowy CBS. Do tego matowe malowanie i potężna doza komfortu zarówno podczas jazdy po mieście, jak również wszędzie tam, gdzie poniesie wzrok. Spełnij swoje marzenia o nowym Junaku. Już za 8 799 PLN.
Oglądasz 2 posty - 1 przez 2 (z 2 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie