Baotian BT49QT-22E2 zawory

Posiadam skuta MOTOBI 4T czterozaworowy.Mam pytanie, czy ustawia się w tym wynalazku luz zaworowy i jak?

Poszukaj. Google, youtube jest tego mnóstwo.

Chyba forum jest po to, aby pomagać??? A że na youtube może będzie to chyba każdy wie.Co do tematu, niestety w 4 zaworowym nie mam pojęcia o ustawianiu.

No pewnie że jest po to żeby pomagać ale jak cała operacja polega na wpisaniu w youtube "regulacja zaworów 4t" no to już lenistwo.
Proszę, pierwsza pozycja z góry: http://www.youtube.com/watch?v=lu9Kd49339o

SUAWEK
Proszę znajdź choć jedną instrukcję regulacji skutera czterozaworowego! Ja nie znalazłem, Tobie zapewne też się nie uda. Sprawić zanim coś napiszesz. Lenistwo czy ...
A głowicy 4 zaworowej zapewne nie widziałeś na oczy!

Proszę link
http://picasaweb.google.com/lh/photo/qKL2Vj5d2I4QmYS5NZt9Kw?feat=directlink

Regulaca polega na wynianie odpowietnich płytek, ale jest problem z dostaniem odpowiedniego rozmiaru. Pozostaje dorabianie.

Zgadza się, nie widziałem bo z tego co teraz doczytałem jest to bardzo niszowe rozwiązanie.
Mój błąd, po prostu ciężko mi było sobie wyobrazić że w skuterach stosuje się płytki regulacyjne bo w przypadku tradycyjnego mechanizmu czy dwa czy cztery zawory reguluje się tak samo.

k313
Dzięki za zdjęcie.O to mi chodziło.Wygląda na to że chyba trzeba zdejmować głowicę i wtedy kombinować.Może ktoś już to robił?Jaki powinien być luz na zaworach?Wydaje mi się że w moim jest za mały na ssącym a za duży na wydechu.Podejście szelinomierzem jest po kiju.Gdzie te płytki dystansowe się wymienia?Suawek!To nie jest niszowe rozwiązanie tylko chińska nowość podobno zwiększającą moc!

W przyszłym sezonie lub za dwa ma to być normalne rozwiązanie ZIPPa. Samo rozwiązanie jest bardzo trwałe, a konieczność regulacji występuje znaczeni znacznie później.
Raczej nie ściąga się głowycy, ale może być potrzebny specjalny klucz do odchylania (dociskania) zaworów.