Baotian BT49QT-22E2 zawory
- This topic has 7 odpowiedzi, 4 głosy, and was last updated 12 years, 4 months temu by
k313.
-
AutorWpisy
-
9 listopada 2010 dnia 19:02 #18263
Posiadam skuta MOTOBI 4T czterozaworowy.Mam pytanie, czy ustawia się w tym wynalazku luz zaworowy i jak?
9 listopada 2010 dnia 20:26 #18276Poszukaj. Google, youtube jest tego mnóstwo.
9 listopada 2010 dnia 21:00 #18279Chyba forum jest po to, aby pomagać??? A że na youtube może będzie to chyba każdy wie.Co do tematu, niestety w 4 zaworowym nie mam pojęcia o ustawianiu.
10 listopada 2010 dnia 07:36 #18286No pewnie że jest po to żeby pomagać ale jak cała operacja polega na wpisaniu w youtube „regulacja zaworów 4t” no to już lenistwo.
Proszę, pierwsza pozycja z góry: http://www.youtube.com/watch?v=lu9Kd49339o10 listopada 2010 dnia 10:47 #18287SUAWEK
Proszę znajdź choć jedną instrukcję regulacji skutera czterozaworowego! Ja nie znalazłem, Tobie zapewne też się nie uda. Sprawić zanim coś napiszesz. Lenistwo czy …
A głowicy 4 zaworowej zapewne nie widziałeś na oczy!Proszę link
http://picasaweb.google.com/lh/photo/qKL2Vj5d2I4QmYS5NZt9Kw?feat=directlinkRegulaca polega na wynianie odpowietnich płytek, ale jest problem z dostaniem odpowiedniego rozmiaru. Pozostaje dorabianie.
10 listopada 2010 dnia 13:48 #18292Zgadza się, nie widziałem bo z tego co teraz doczytałem jest to bardzo niszowe rozwiązanie.
Mój błąd, po prostu ciężko mi było sobie wyobrazić że w skuterach stosuje się płytki regulacyjne bo w przypadku tradycyjnego mechanizmu czy dwa czy cztery zawory reguluje się tak samo.10 listopada 2010 dnia 14:29 #18294k313
Dzięki za zdjęcie.O to mi chodziło.Wygląda na to że chyba trzeba zdejmować głowicę i wtedy kombinować.Może ktoś już to robił?Jaki powinien być luz na zaworach?Wydaje mi się że w moim jest za mały na ssącym a za duży na wydechu.Podejście szelinomierzem jest po kiju.Gdzie te płytki dystansowe się wymienia?Suawek!To nie jest niszowe rozwiązanie tylko chińska nowość podobno zwiększającą moc!10 listopada 2010 dnia 14:59 #18296W przyszłym sezonie lub za dwa ma to być normalne rozwiązanie ZIPPa. Samo rozwiązanie jest bardzo trwałe, a konieczność regulacji występuje znaczeni znacznie później.
Raczej nie ściąga się głowycy, ale może być potrzebny specjalny klucz do odchylania (dociskania) zaworów. -
AutorWpisy
- Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.