Awaria wariatora i problem z ponownym montażem Keeway Hurricane Tab2.

Kupiłem skuter Keeway Hurricane rocznik 2006 i przejechałem nim 80km. Awaria zdarzyła się po wjeździe do garażu, na postoju. Zaczęło klamotać pod osłoną napędu i sukter zgasł.
Po rozebraniu osłony wariatora okazało się że zerwała się podkładka pod zewnętrzna tarczą wariatora ..taka "stokrotka" i tarcza zewnętrzna ma także wyrobiony wewnętrzny otwór oraz dodatkowo jest on "jajowaty". Kupiłem oba elemnty i po zmontowaniu nie da się dociagnąć śruby tak aby zewnętrzna tarcza stała sztywno - frez wału jest za długi ? i...

Moje pytanie ...czy ta tulejka między tarczami mogła się wyrobić lub czy brakuje jakiegoś elementu ... czy też coś więcej jest uszkodzone. Lepiej widać o co mi chodzi na filmie.

http://youtu.be/YFyzxio0o7E

Film na razie się ładuje.

Sorry za mało techniczny język, jestem laikiem skuterowym. Pozdrawiam i dziękuję za wszelkie sensowne wskazówki.

Filmu nie da się odtworzyć, pisze że jest prywatny.

są różne przeciwtalerze wariatora. jeżeli nie kupiłeś 100% identycznego to może wymagać podkładki 2mm

Wstawiłem nie ten film ...już leci poprawny.

Wariator jest stary, nowa jest tylko podkładka "stokrotka" i zewnetrzny talerz.

Stary talerz ma takie same luzy, podkładki nie widziałem aby wypadła przy rozbieraniu.

zewnętrzny talerz czyli PRZECIWTALERZ.
I o nim pisze

Wombat napisał:

zewnętrzny talerz czyli PRZECIWTALERZ.
I o nim pisze

Dokładnie ..przeciwtalerz.

Film już jest w 1 poście

I czego nie wiesz,podkładka między przeciw-talerz a tuleje lub dłuższa tuleja.

paci napisał:

I czego nie wiesz,podkładka między przeciw-talerz a tuleje lub dłuższa tuleja.

Ano tego kolego jakim cudem to wcześniej działało ...stary przeciwtalerz także po skręcenniu ma takie same luzy jak nowe ... a tulejka jest taka jaka była, podkładki brak , więc ?

cud zapewne.
ale nie analizuj tylko napraw i z głowy

Wombat napisał:

cud zapewne.
ale nie analizuj tylko napraw i z głowy