Arkus&Romet group XS 50/90

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #281914
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    [center:bde3758bfe]Arkus&Romet group XS 50[/center:bde3758bfe] Tuning skutera rozpoczął się w zimie 2007/2008.Skuter w tym czasie miał przejechane ok.5000 km Kupiony jako nowy w 2006 roku.Po tuningu v-max to 90 km/h z dość szybkim przyśpieszeniem na rolkach 7,5 g ,orginalnym sprzęgle i orginalnej sprezynie centralnej. Człsci zakupione w internecie.Faktury gdzieś pogubiłem ale stare części mam .Koszt Modyfikacji przeprowadzonych w skuterze to nieznacznie powyzej 3000 zł.Mechanika oraz optyka załozona lub zmodyfikowana przez mnie samego w przydomowym garażu. [center:bde3758bfe]Przectawiam tuning mojego Rometa :::[/center:bde3758bfe] Tuning mechaniczny ::: -Cylinder 90 ccm – Naraku Performance -Gaźnik 24mm – Naraku Performance -Kruciec ssący 24mm – Naraku Performance -Cewka zapłonu NARAKU High End -świeca NGK Iridium -Kosz sprzęgłowy STAGE6 Racing Team -Multivar Malossi Skuter&Doktor Special -Pasek wzmocniony ATHENA -Sprężyna centralna TOP RACING +30% –Jeszcze nie załozona -Sprzęgło -Stage6- RACING –Jeszcze nie zażo?one -Filtr powietrza Stage6 -Rolki 7,5 g -Odblokowany orginalny moduł zapłonowy -Sportowy wiatrak wentylatora NARAKU Performances Tuning optyczny ::: -Ucięty tylny błotnik -Przeniesione kierunki -Zdjęty przedni błotnik -Przedłuzka amortyzatora + 6cm -Naklejki W przyszłości (zima) planuje malowanie skuterka,wygładzanie plastików, zamontowanie audio, lusterka ,ryfle,manetki, neonki Moze kiera BMX itp. Z mechaniki to ::: -Korektor momentu obrotowego SPORT -Pasek kevlarowo – aramidowy -Tłumik Tecno Straight Zdjącia ::: Zdjącie 1 Zdjącie 2 Zdjącie 3 Zdjącie 4 Zdjącie 5 Krótki filmik zrobiony na prostej drodze ::: Krótki Filmik A tu zdjęcia moich starych części ::: zdjęcie 1 zdjącie 2

    #281915
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Sorry, ale po filmiku widzę, że nawet 3000 wyłożone na tuning chińskiego 4suwa nic nie dają. Tzn. może w stosunku do serii coś dały, ale szczerze powiem, że mój (co prawda chiński) 2suw seryjnie lepiej przyspieszać od twojego po tunie… (chociaż jeździć 75 km/h). Ciesze się, że nie natrafiłem na 4suwa, bo przy kupnie skutera w ogóle nie miałem pojęcia o skuterach 😉 Gdybym takie miał, kupiłbym na pewno jakiegoś markowego, ale z chińskiego 2suwa po tunie też jestem bardzo zadowolony 🙂

    #281916
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Nie chce cie urazic ale po pierwsze nie porównuj 2-suwa do 4 -suwa to całkiem co innego.Jak nieznasz się na różnicy w budowie tych silników i charakterystyce pracy to się nie odzywaj.A zresztą nie jest załozone sprzęgło, sprężyna ani odpowiednie roliki. Orginalne sprzęgło to shit i do niczego się nie nadaje ciągle się ślizga więc i efekty są mizerne.

    [ Dodano: 2008-06-05, 22:01 ]
    Zresztą to wymiana cylindra na większy nie oznacza zwiększenia osiągów sama z siebie tylko taki silnik ma więcej się a tyn sqter ma bardzo duzo się a ja nie wymieniłem sprzęgła itp. (a te rzeczy są bardzo wazne po takim tunie)

    #281917
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Kolego, różnice pomiędzy 2suwem a 4suwem znam, więc nawet nie próbuj mnie pouczac 😛 Załóż to sprzęgło, wyreguluj i nagraj filmik. Mi nie chodziło o to, żeby Cię ośmieszyć czy coś z tych rzeczy, tylko powiedzieć, że skoda ładować 3000zł w tun 4suwa i mieć w zamian takie osiągi, bo jak takie pieniądze władujesz w 2suwa to masz po prostu “miejskiego ściganta” że tak powiem 😉 Ja mam swój tun w podpisie, kończe niedługo docierać cylinder i jeszcze gaźnik 17.5 przyjdzie mi we wtorek więc też się pochwale osiągami 🙂

    #281918
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    sorki ale ten squt ani nie jedzie ani nie wygląda :-/ a co do tego cylka 90ccm to po wyregulowaniu tych wszystkich pierdul powinien jakos isc ale teraz to jest tragedia 😕 :-/ powodzenia w regulacji sciga 🙂 aha i 7/10 za tun wprawdzie nie skonczony ale daje. 😀

    #281919
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    to samo co kolega wyżej :/ zrób coś z przodem tego skutera bo nie wygląda zbyt urodziwie 😛 co do silnika to po wyregulowaniu może będzie lepiej (oby) bo na razie to porażka. Planujesz cos z optyki w nim zrobić??

    #281920
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:
    #281921
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:
    #281922
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    ponad 20sek to trochę duzo… nadzieje w pożadnej regulacji, czego z calego serca ci zycze… na twoim miejscu jeszcze bym zamalowal (chocby markerem) te odblaski po bokach… kumpel tak w speedzie zrobil i uwiez mi to lepiej wygląda… a co do calosci daje 7, bo duzo pracy w niego wlozyles…

    #281923
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:
    #281924
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:
    #281925
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    skut sam w sobie ladny ale te osiagi ;/ katastrofa taki chinol po tunie jaki zrobiles powinien leciec tak +/- 100
    apropos mam aprilie rally i tylko odblokowalem i leci 70;] wiec powinienes wziasc markowa używkę za cenę tuna i skutera

    #281926
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Alexx, archeologu – warnik?

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button