arisal 70 renowacja

Wyświetlanie 21 odpowiedzi wątku
  • Autor
    Wpisy
    • #223547
      Anonim
      Gość
      • Postów: 89 724

      Kolega ma do sprzedania cyla arisal 70 ten 1 pierscieniowy za 20 zł cena smieszna , ale mówi ze pierscień do wymiany , a mam takie pytanie jak by kupić tego cyla wyjąc pierscien i przetrzec go wodnym 2500 ? ładnie przyszlifować i to samo zrobić z cylem , czy nie zedrę nikasilu z cylka ? , bo chciałbym przetestować tego cyla a jak by był dobry to bym kupił nowke z mielocha

    • #223548
      Anonim
      Gość
      • Postów: 89 724

      Oddaj do szilfu u porządnego warsztatu, kup nowy tłok i pierścień – tak będzie najlepiej.

    • #223549
      Anonim
      Gość
      • Postów: 89 724

      Patrico, ta ale na niksalu się nie robi szlifa

    • #223550
      Anonim
      Gość
      • Postów: 89 724

      no ja mowie o alu

    • #223551
      Anonim
      Gość
      • Postów: 89 724

      ehh na moje to za bardzo tego nie naprawisz … chociaż możesz spróbować bo cena to tylko 20zł … więc nawet ja ci się nie uda to może ci posłużyć jako dekoracja 😀
      A powiem ci że cyle Aristala są bardzo dobre tyle że ten sport jest słabawy a Racing to konkret 🙂

    • #223552
      Anonim
      Gość
      • Postów: 89 724

      no to jest tek t6 racing czy jakos tak 🙂

    • #223553
      Anonim
      Gość
      • Postów: 89 724

      jak chociaż masz okazję na to spojżeć to zaglądaj i szukaj ryn na cylindrze to najważniejsze, .. później zawsze możesz kupić tłok i nowy pierścień ..

      BTW. Nie tykaj papierem ściernym aluminiowego cylindra :mrgreen:

    • #223554
      Anonim
      Gość
      • Postów: 89 724

      ale ja mowie o wodnym

      JacoPL napisał:

      to spojżeć to zaglądaj i szukaj ryn na cylindrze to najważniejsze,

      to znaczy czego ?

    • #223555
      Anonim
      Gość
      • Postów: 89 724

      Rys…

    • #223556
      Anonim
      Gość
      • Postów: 89 724

      to wiem ale jakieś przebarwienia czy cus ? to mgoa byc ?

    • #223557
      Anonim
      Gość
      • Postów: 89 724

      przebarwiony to raczej tłok, a na w cylku to mogą być normalne rysy, jak ich nie znajdziesz to znaczy że nie ma lub są z docierania malutkie, może być taki większy obszar zdarty ale to na pewno od razu zauważysz.

    • #223558
      Anonim
      Gość
      • Postów: 89 724

      tworzy się także próg na cylindrze , na samej górze przy GMP ( górny martwy punkt) od wycierania warstwy nicasilu od pierścieni (objaw to niska kompresja)
      jak jest duży w graniach 1mm to cylinder nie nadaje się już,

      a rysy to choci o poprzeczne ( wzdłużne) które powodują takżę utratę kompresji
      kolejnym krorkiem jest szukanie czy w cylindrze nie bylo zdarzenia z wypadnięciem zabezpieczenia sforznia, widać to tak że albo blokadka jest wprasowana w gładź cylindra, bądź poszarpane są porty w cylindrze

    • #223559
      Anonim
      Gość
      • Postów: 89 724

      Cylinder możesz przelecieć delikatnie wodnym papirem ściernym. Pierścienia nie szlifuj bo skoro jest do wymiany to jest wytarcy a szlifując go jescze bardziej go wytrzesz. Więc albo nowy pierścień. Albo lepsza alternatywa nowy tłok.

    • #223560
      Anonim
      Gość
      • Postów: 89 724

      Dokładnie cyla tak mocno nie szlifuj bo powlokę zetrzesz !!

    • #223561
      Anonim
      Gość
      • Postów: 89 724

      Ja ci mogę powiedziec ze dobre sa. Mam w bapsterku mialem w speedzie bierz airsala racinga i nie pierdol. A z tego co pamietam to małossiego mialesą

    • #223562
      Anonim
      Gość
      • Postów: 89 724

      Też mam Airsala i polecam. Zajebisty.

    • #223563
      Anonim
      Gość
      • Postów: 89 724

      Miałem airsala to ładnie chodził puki się nie zatał ale to chyba moja wina bo to był racing na gaźniku 12mm i raz zgubiłem stozek i od tamtej pory jeździł coraz gorzej

    • #223564
      Anonim
      Gość
      • Postów: 89 724

      tak mam małossiego juz po szlifie z tłokiem ale gdzieś słaby , i myślę coś nad tym arisalem , bo tanie są:)

    • #223565
      Anonim
      Gość
      • Postów: 89 724

      ja też miałem airsala i ci polecam dosłownie rakieta 😆 nawet w mieście aprilla rs 125 miała ze mną problemy ;p

    • #223566
      Anonim
      Gość
      • Postów: 89 724

      chlopie za 20zł bierz w ciemno, pierscien kupisz tanio + szlif ze 30 zł to cie taniutko wyniesie!! byc moze ze jak zrobisz szlifa to nie będziesz musiał nowego kupywac :DD będziesz na tym smigal 😉

    • #223567
      Anonim
      Gość
      • Postów: 89 724

      e chlopie to nicaSIL a jak nicasil zjechany to koszt nałożenia nowego to koszt całego nowego cylindra

    • #223568
      Anonim
      Gość
      • Postów: 89 724

      i tu zakleszcza się płęta
      jeżeli widnięją rysy na nicalisu które z jakiś sposób będą powodować utratę kompresji to cylinder is > :573:

Wyświetlanie 21 odpowiedzi wątku
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button