arisal 70 renowacja

  • This topic has 21 odpowiedzi, 1 głos, and was last updated 14 years temu by Anonim.
Wyświetla 1 wpisy z $
  • Autor
    Wpisy
  • #223547
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Kolega ma do sprzedania cyla arisal 70 ten 1 pierscieniowy za 20 zł cena smieszna , ale mówi ze pierscień do wymiany , a mam takie pytanie jak by kupić tego cyla wyjąc pierscien i przetrzec go wodnym 2500 ? ładnie przyszlifować i to samo zrobić z cylem , czy nie zedrę nikasilu z cylka ? , bo chciałbym przetestować tego cyla a jak by był dobry to bym kupił nowke z mielocha

    #223548
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Oddaj do szilfu u porządnego warsztatu, kup nowy tłok i pierścień – tak będzie najlepiej.

    #223549
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Patrico, ta ale na niksalu się nie robi szlifa

    #223550
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    no ja mowie o alu

    #223551
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    ehh na moje to za bardzo tego nie naprawisz … chociaż możesz spróbować bo cena to tylko 20zł … więc nawet ja ci się nie uda to może ci posłużyć jako dekoracja 😀
    A powiem ci że cyle Aristala są bardzo dobre tyle że ten sport jest słabawy a Racing to konkret 🙂

    #223552
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    no to jest tek t6 racing czy jakos tak 🙂

    #223553
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    jak chociaż masz okazję na to spojżeć to zaglądaj i szukaj ryn na cylindrze to najważniejsze, .. później zawsze możesz kupić tłok i nowy pierścień ..

    BTW. Nie tykaj papierem ściernym aluminiowego cylindra :mrgreen:

    #223554
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    ale ja mowie o wodnym

    JacoPL napisał:

    to spojżeć to zaglądaj i szukaj ryn na cylindrze to najważniejsze,

    to znaczy czego ?

    #223555
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Rys…

    #223556
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    to wiem ale jakieś przebarwienia czy cus ? to mgoa byc ?

    #223557
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    przebarwiony to raczej tłok, a na w cylku to mogą być normalne rysy, jak ich nie znajdziesz to znaczy że nie ma lub są z docierania malutkie, może być taki większy obszar zdarty ale to na pewno od razu zauważysz.

    #223558
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    tworzy się także próg na cylindrze , na samej górze przy GMP ( górny martwy punkt) od wycierania warstwy nicasilu od pierścieni (objaw to niska kompresja)
    jak jest duży w graniach 1mm to cylinder nie nadaje się już,

    a rysy to choci o poprzeczne ( wzdłużne) które powodują takżę utratę kompresji
    kolejnym krorkiem jest szukanie czy w cylindrze nie bylo zdarzenia z wypadnięciem zabezpieczenia sforznia, widać to tak że albo blokadka jest wprasowana w gładź cylindra, bądź poszarpane są porty w cylindrze

    #223559
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Cylinder możesz przelecieć delikatnie wodnym papirem ściernym. Pierścienia nie szlifuj bo skoro jest do wymiany to jest wytarcy a szlifując go jescze bardziej go wytrzesz. Więc albo nowy pierścień. Albo lepsza alternatywa nowy tłok.

    #223560
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Dokładnie cyla tak mocno nie szlifuj bo powlokę zetrzesz !!

    #223561
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Ja ci mogę powiedziec ze dobre sa. Mam w bapsterku mialem w speedzie bierz airsala racinga i nie pierdol. A z tego co pamietam to małossiego mialesą

    #223562
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Też mam Airsala i polecam. Zajebisty.

    #223563
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Miałem airsala to ładnie chodził puki się nie zatał ale to chyba moja wina bo to był racing na gaźniku 12mm i raz zgubiłem stozek i od tamtej pory jeździł coraz gorzej

    #223564
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    tak mam małossiego juz po szlifie z tłokiem ale gdzieś słaby , i myślę coś nad tym arisalem , bo tanie są:)

    #223565
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    ja też miałem airsala i ci polecam dosłownie rakieta 😆 nawet w mieście aprilla rs 125 miała ze mną problemy ;p

    #223566
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    chlopie za 20zł bierz w ciemno, pierscien kupisz tanio + szlif ze 30 zł to cie taniutko wyniesie!! byc moze ze jak zrobisz szlifa to nie będziesz musiał nowego kupywac :DD będziesz na tym smigal 😉

    #223567
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    e chlopie to nicaSIL a jak nicasil zjechany to koszt nałożenia nowego to koszt całego nowego cylindra

    #223568
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    i tu zakleszcza się płęta
    jeżeli widnięją rysy na nicalisu które z jakiś sposób będą powodować utratę kompresji to cylinder is > :573:

Wyświetla 1 wpisy z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button