arisal 70 renowacja
- This topic has 21 odpowiedzi, 1 głos, and was last updated 14 years temu by
Anonim.
- AutorWpisy
- 26 listopada 2009 dnia 13:16 #223547
Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
Kolega ma do sprzedania cyla arisal 70 ten 1 pierscieniowy za 20 zł cena smieszna , ale mówi ze pierscień do wymiany , a mam takie pytanie jak by kupić tego cyla wyjąc pierscien i przetrzec go wodnym 2500 ? ładnie przyszlifować i to samo zrobić z cylem , czy nie zedrę nikasilu z cylka ? , bo chciałbym przetestować tego cyla a jak by był dobry to bym kupił nowke z mielocha
26 listopada 2009 dnia 14:38 #223548Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
Oddaj do szilfu u porządnego warsztatu, kup nowy tłok i pierścień – tak będzie najlepiej.
26 listopada 2009 dnia 14:49 #223549Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
Patrico, ta ale na niksalu się nie robi szlifa
26 listopada 2009 dnia 15:02 #223550Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
no ja mowie o alu
26 listopada 2009 dnia 15:08 #223551Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
ehh na moje to za bardzo tego nie naprawisz … chociaż możesz spróbować bo cena to tylko 20zł … więc nawet ja ci się nie uda to może ci posłużyć jako dekoracja 😀
A powiem ci że cyle Aristala są bardzo dobre tyle że ten sport jest słabawy a Racing to konkret 🙂26 listopada 2009 dnia 15:42 #223552Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
no to jest tek t6 racing czy jakos tak 🙂
26 listopada 2009 dnia 16:07 #223553Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
jak chociaż masz okazję na to spojżeć to zaglądaj i szukaj ryn na cylindrze to najważniejsze, .. później zawsze możesz kupić tłok i nowy pierścień ..
BTW. Nie tykaj papierem ściernym aluminiowego cylindra
26 listopada 2009 dnia 17:54 #223554Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
ale ja mowie o wodnym
JacoPL napisał:
to spojżeć to zaglądaj i szukaj ryn na cylindrze to najważniejsze,
to znaczy czego ?
26 listopada 2009 dnia 18:00 #223555Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
Rys…
26 listopada 2009 dnia 19:26 #223556Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
to wiem ale jakieś przebarwienia czy cus ? to mgoa byc ?
26 listopada 2009 dnia 19:28 #223557Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
przebarwiony to raczej tłok, a na w cylku to mogą być normalne rysy, jak ich nie znajdziesz to znaczy że nie ma lub są z docierania malutkie, może być taki większy obszar zdarty ale to na pewno od razu zauważysz.
27 listopada 2009 dnia 16:02 #223558Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
tworzy się także próg na cylindrze , na samej górze przy GMP ( górny martwy punkt) od wycierania warstwy nicasilu od pierścieni (objaw to niska kompresja)
jak jest duży w graniach 1mm to cylinder nie nadaje się już,a rysy to choci o poprzeczne ( wzdłużne) które powodują takżę utratę kompresji
kolejnym krorkiem jest szukanie czy w cylindrze nie bylo zdarzenia z wypadnięciem zabezpieczenia sforznia, widać to tak że albo blokadka jest wprasowana w gładź cylindra, bądź poszarpane są porty w cylindrze29 listopada 2009 dnia 19:16 #223559Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
Cylinder możesz przelecieć delikatnie wodnym papirem ściernym. Pierścienia nie szlifuj bo skoro jest do wymiany to jest wytarcy a szlifując go jescze bardziej go wytrzesz. Więc albo nowy pierścień. Albo lepsza alternatywa nowy tłok.
29 listopada 2009 dnia 19:19 #223560Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
Dokładnie cyla tak mocno nie szlifuj bo powlokę zetrzesz !!
29 listopada 2009 dnia 22:17 #223561Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
Ja ci mogę powiedziec ze dobre sa. Mam w bapsterku mialem w speedzie bierz airsala racinga i nie pierdol. A z tego co pamietam to małossiego mialesą
29 listopada 2009 dnia 22:59 #223562Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
Też mam Airsala i polecam. Zajebisty.
29 listopada 2009 dnia 23:02 #223563Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
Miałem airsala to ładnie chodził puki się nie zatał ale to chyba moja wina bo to był racing na gaźniku 12mm i raz zgubiłem stozek i od tamtej pory jeździł coraz gorzej
30 listopada 2009 dnia 13:37 #223564Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
tak mam małossiego juz po szlifie z tłokiem ale gdzieś słaby , i myślę coś nad tym arisalem , bo tanie są:)
1 grudnia 2009 dnia 19:55 #223565Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
ja też miałem airsala i ci polecam dosłownie rakieta 😆 nawet w mieście aprilla rs 125 miała ze mną problemy ;p
2 grudnia 2009 dnia 13:57 #223566Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
chlopie za 20zł bierz w ciemno, pierscien kupisz tanio + szlif ze 30 zł to cie taniutko wyniesie!! byc moze ze jak zrobisz szlifa to nie będziesz musiał nowego kupywac :DD będziesz na tym smigal 😉
3 grudnia 2009 dnia 18:29 #223567Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
e chlopie to nicaSIL a jak nicasil zjechany to koszt nałożenia nowego to koszt całego nowego cylindra
3 grudnia 2009 dnia 22:51 #223568Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
i tu zakleszcza się płęta
jeżeli widnięją rysy na nicalisu które z jakiś sposób będą powodować utratę kompresji to cylinder is > :573: - AutorWpisy
- Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.