Aprilia Sr50r moduł blokada

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #708570
    Anonim
    Nieaktywny
    • Postów: 11

    Siemka.Po odblokowaniu wariatora,zmianie wydechu,zwiększeniu dawki paliwa zostało mi tylko odblokować moduł i mam pyanie.Czy odblokowany moduł będzie bardzo katował skuter? Aprilia Sr50r 2019 Euro4.
    Tutaj filmik https://www.youtube.com/watch?v=Q6ki3y7AAtc&t=47s jedynie czym się różni moja apka od tej na filmiku to że mam wariator odblokowany.

    #708571
    Anonim
    Nieaktywny
    • Postów: 11

    Oraz tym że mam większą dawkę paliwa.

    REKLAMA

    Zontes U1 125: Poczuj wszechstronność i moc

    Poznaj nowy Zontes U1 125 z najbogatszym wyposażeniem w klasie. Odkryj moc systemu oświetlenia full LED. Poczuj osiągi silnika 14.6 KM. Doceń niesamowitą wszechstronność. Przyjrzyj się z bliska każdemu detalowi.

    #708579
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 20 895

    a 2019 to nie jest wtrysk? jak zwiększyłes dawke paliwa?

    #708589
    Anonim
    Nieaktywny
    • Postów: 11

    Może to głupio zabrzmieć jest to wtrysk ale dawka paliwa została zwiększona na 6.I wygląda to jak normalne zwiększanie więc Aprilia ma swoje sposoby.Ale bardziej bym chciał odpowiedź na temat modułu

    #708688
    Anonim
    Nieaktywny
    • Postów: 11

    Więc pisze to jeszcze raz bo tamto co napisałem nie ma sensu.Dawke zwiększyłem jak w gaźniku ale kilka osób mówiło że mam wtrysk.Więc ja już sam nie wiem ale chciałbym żebyś mi dał odpowiedź do tematu

    #708694
    Szumek811
    Uczestnik
    • Postów: 995

    Na wtrysku nie zmienia się dawki jak w gaźniku 🙂 Co to znaczy na 6L zmiana dawki ? Co Ty autobus masz, że dawka 6L na jednym cylindrze ? Dawkę reguluje ECU po informacji otrzymanej z sondy lambda oraz czujnika prędkości obrotowej wału. W zasadzie aby zmienić dawkę to zmienia się ECU, które ma nowe mapy zapłonowe i mapy wtrysku. Do Euro 4 produkuje takie ECU Dellorto. A co do zmiany dawki w gaźniku. Dawkę zwiększa się dyszą główną a nie śrubką. Wtrysk ma fizyczne ograniczenia, można za to wymóc na nim dłuższe otwarcie i to robi ECU. W Euro4 zmiana wydechu nie wiele Ci da bo i tak masz stare mapy a co za tym idzie niewiele się zmienia.

    #708698
    Anonim
    Nieaktywny
    • Postów: 11

    Miedzy 6 a i jest kropka. A po zmianie wydechu nie mam katalizatora więc dużo mi dało przyspieszenie jest kilkukrotnie lepsze jak i vmax. katalizator niesamowicie ograniczał moc,gdy niektórzy widzieli jaką robotę zrobił wydech to kilka osób zakupiło taki sam.A ja dalej nie dostałem odpowiedzi na moje pytanie z modułem.A na gaźnikach i wtryska się zbytnio nie znam.

    #708700
    Szumek811
    Uczestnik
    • Postów: 995

    Hmmm nie najlepiej wróżę twojej maszynie. Bierzesz się za coś, o czym sam mówisz, że się nie znasz. Nie odblokowany moduł nie będzie katował skutera.

    #708703
    Anonim
    Nieaktywny
    • Postów: 11

    Doradzam się często,ale dawki paliwa sam nie zwiększałem.Robię wszystko żeby była moc ale nie katowanie.Więc teraz też wolałem się upewnić z tymi wtryskami i gaźnikiem się zmieszałem bo tu jedni tak mówią drudzy tak więc już sam nie wiedziałem.A o maszynę nie musisz się bać robię dla niej wszystko co najlepsze.

    #708707
    Szumek811
    Uczestnik
    • Postów: 995

    To się wyklucza. Robisz co najlepsze nie wiedząc co robisz ? To coś w stylu „Biję żonę bo tak jest dla niej najlepiej” Mechanika to nie tylko posiadanie śrubokręta i paru kluczy. To wiedza, którą zdobywa się latami. Jeżeli próbujesz wykrzesać moc z oryginalnego cylindra to zbliżasz się do jego górnej granicy wytrzymałości. Dlaczego ludzie zakładają cylindry 70ccm, 90 ccm i 100 ccm ? Po to aby uzyskać większą moc ale nie „katować silnika” Twoja 50ccm nie osiągnie takiej mocy jak moja 70ccm przy załóżmy 9 000 obrotów przez co Ty już swój silnik katujesz a ja jeszcze nie. I owszem zakłada się racingowe 50ccm, które są wyżyłowane na 10-12KM ale trwałość takiego zestawu jest malutka. Musisz zapoznać się z podstawową wiedzą z zakresu mechaniki ogólnej a jeszcze lepiej motocyklowej i wtedy próbować coś działać. nie jesteś w stanie zrobić nic, dopóki do puty nie zrozumiesz jak coś działa a widzę, że totalnie nie masz pojęcia jak działa wtrysk w skuterze.

    #708708
    Szumek811
    Uczestnik
    • Postów: 995

    I mam wrażenie, że jak zmieniłeś wydech to wywaliłeś sondę lambda i ECU sam zmienił dawkę paliwa na awaryjną gdyż nie ma informacji czy mieszanka była za bogata czy zbyt uboga.

    #708748
    Anonim
    Nieaktywny
    • Postów: 11

    Mechanik który robi przy skuterach +10 lat i pytałem się go czy można zwiększyć dawkę paliwa i wytłumaczył mi na czym to polega.A że nie wiedziałem tak bardzo jak działa wtrysk w skuterze.To nie wyjeżdżaj mi z tekstem “Biję żonę bo tak jest dla niej najlepiej” bo praktycznie każdy powiedział by Ci że dbam o skuter tak bardzo jak mogę i jest to moje oczko w głowie. Akurat w kwestii gaźników i wtrysków mniej się znam. Nigdy niczego nie robię sam bo jednak chce żeby była osoba która ma o tym większe pojęcie więc zakończmy temat.Przyznam Ci że wiesz lepiej to nie znaczy od razu musisz wyskakiwać z takimi tekstami. Szczęśliwego Nowego Roku.

    #708750
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 20 895

    to są wszystko opowieści dziwnej treści. Nie wie czy ma wtrysk czy gaźnik ale chyba ma wtrysk wiec zmienił dawke paliwa jak w gaźniku „na 6” ???? to jakaś podziałka tam jest???
    Moduł ma zablokowany ale moc mu wzrosła i Vmax też mu wzrósł.. a przyśpieszenie to „kilkukrotnie”??? to po co odblokowac moduł??
    On sie „doradzał” ale to „Aprilla ma swoje sposoby” czy w końcu sam coś zmieniał i mu sie wydaje że jak pokręcił czyms gdzieś na oślep to zmienił dawke paliwa… to szkoda czasu na to.

    #708773
    Szumek811
    Uczestnik
    • Postów: 995

    Wombacie to pewnie ten jego mechanik z 10 letnim stażem przy łyżworolkach jest tak oświecony 😀 I konkluzja jest prosta. Jeżeli dbasz to zostaw to w spokoju. Człowieku pleciesz takie bzdury, że szok. Jak Ty chcesz moduł odblokować ? Rozumiem, że na nowo zaprogramujesz układ wykonawczy ? A może mechanik to zrobi ? Pierwsza rada jakiej Ci udzielę i najważniejsza to zmień mechanika.

    #708775
    Szumek811
    Uczestnik
    • Postów: 995

    I nie pisz mi tu takich bzdur jak chcesz uzyskać pomoc. Wrzucałem inne mapy 20 lat temu do ECU Audi 80 B4. Masz mechanika, który albo jest idiotą albo robi Cię w konia. Wywaliłeś sondę lambda razem z oryginalnym tłumikiem przez co niszczysz silnik i piszesz, że dbasz ? A jak twój mechanik poradził sobie z błędami jakie wywalał ECU po wywaleniu sondy ? Wchodzisz na forum gdzie kilka osób ma spore doświadczenie z silnikami spalinowymi i piszesz bzdury. Tworzysz jakąś nową mechanikę motocyklową. Wombat dobrze zapytał, gdzie na wtrysku masz regulację dawki paliwa? To nie forum typu mieloch gdzie wchodzisz i piszesz „siema mordy, zrobiłem z apki rakietę” a oni ci odpiszą „to obetnij kabel od modułu to osiągniesz rakietę hipersoniczną. Bawią mnie takie tematy

    #709654
    Zygi
    Gość
    • Postów: 89 724

    Cześć . Podłączając się pod temat – czy jest możliwość odblokowania aprili 2020 rok? Nie znalazłem modułu do kupienia pod ten motocykl
    Pozdrawiam.

    #709751
    Szumek811
    Uczestnik
    • Postów: 995

    Zygi pojawiły się przez chwilę moduły dellorto ale zniknęły i teraz trzeba czekać. Możesz też znaleźć kolesia (gdzieś w Polsce jest tylko nie pamiętam jak się nazywa) i on zmieniał mapy wtrysku w skuterkach i to tych z euro 4

    #709822
    Szumek811
    Uczestnik
    • Postów: 995

    A no i zmiana map lub odblokowanie ecu w skuterkach z 2019-20 to ok 600-900 zł

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button