Aprilia sr50 2t 2015

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Skutery Aprilia sr50 2t 2015

Ten temat zawiera 4 odpowiedzi, ma 2 głosy i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe Verpul Verpul 1 miesięcy, 1 tygodni temu.

Oglądasz 5 postów - 1 przez 5 (z 5 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
    Zdjęcie profilowe Verpul
    Verpul
    Użytkownik

Witam ostatnio nabyłem skuterek aprilia sr50 z 2015 roku nie znam się na tuningu bardzo troszkę zaczerpnąłem na ten temat i moje pytanie co zrobić by motorek śmigał lepiej niż maksymalnie 80km skuterek ma w sobie stage6 cylinder 70 wariator stage6 sprzęgło stage6 wydech stage6 rolki również stage 6 ale włożone z 2 kompletów na przemian wkładane o różnej wadze nie mam pojęcia jakiej gdyż jeszcze nie mam klucza by się tam dostać gaźnik dellorto 21mm dysza glowna jest 85 dodatek Boost Bottle Stage6 ssanie ręczne. Z tego co w nim siedzi wydaje mi się że powinien mieć większą moc prosiłbym o pomoc z góry dziękuję

Werpulewski
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator

regulować

ziuuummmm…. (nie bije piany na PW)

Czytaj
    REKLAMA

ZONTES: Odkryj nowości w segmencie 310

Futurystyczny design i najlepsze wyposażenie w klasie. System bezkluczykowy, wyświetlacz TFT, full LED. Do tego imponujące osiągi i jakość wyrażana każdym detalem.Poznaj nową markę ZONTES. Wkrótce w salonach.
    Zdjęcie profilowe Verpul
    Verpul
    Użytkownik