Aprilia sr50 2t 2015

Witam ostatnio nabyłem skuterek aprilia sr50 z 2015 roku nie znam się na tuningu bardzo troszkę zaczerpnąłem na ten temat i moje pytanie co zrobić by motorek śmigał lepiej niż maksymalnie 80km skuterek ma w sobie stage6 cylinder 70 wariator stage6 sprzęgło stage6 wydech stage6 rolki również stage 6 ale włożone z 2 kompletów na przemian wkładane o różnej wadze nie mam pojęcia jakiej gdyż jeszcze nie mam klucza by się tam dostać gaźnik dellorto 21mm dysza glowna jest 85 dodatek Boost Bottle Stage6 ssanie ręczne. Z tego co w nim siedzi wydaje mi się że powinien mieć większą moc prosiłbym o pomoc z góry dziękuję

regulować

czesc dzieki za odp kombinowalem z iglica dalem na 3 wypust od gory zmienilem dysze glowna na 92 gaznik wyczyscilem i nic to samo czyli rozpedza sie szybko do 65km pozniej juz powolutku nie zawsze do 80 z gorki pewnie by poszedl wiecej ale nie o to mi chodzi chcialbym moc na prostej osiagnac ponad 100 i oczywiscie miec lepsze przyspieszenie regulowalem gaznik po swojemu ale tez nic to nie dalo tlumik rozkrecilem zmienilem na wate budowlana stara byla troche juz przepalona poza tym od kad posiadam ten skuterek to byl i jest strasznie glosny nabylem motorek okazyjnie za 2500zl wiecej na czesci bym dostal skusilem sie wziac ten motorek gdyz pomyslalem skoro tez jest juz po takim tuningu nie bedzie wkladu wlasnego i ta cena rok wczesniej posiadalem yamahe aerox ns50 z 2016 roku wymienione miala wszystko wariator polini cylinder polini70 gaznik dellorto17.5 sprzeglo polini sprezynki zolte 3 niebieska sprezyna duza wydech leovince rolki 5.5gr wal zmieniony rowniez na topracing byla to maszyna cicha wydawaloby sie ze i wiecej mocy miala gdyz pod gorke bez problemu sie rozpedzala a aprilia traci ta moc jadac pod gorke a zdawaloby sie ze majac takie czesci w aprilia powinna miec lepszego buta a tak nie jest prosze o jaka kolwiek pomoc