! Forum Skutery Aprilia SR

Ten temat zawiera 4 odpowiedzi, ma 4 głosy i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe Majker Majker 7 lata temu.

Oglądasz 5 postów - 1 przez 5 (z 5 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #62478
    Zdjęcie profilowe aswde
    aswde
    Użytkownik
    • Postów: 35

    Mam Na oku Aprilie SR 50 Factory znalazlem jedna za okazyjna cene z cylindrem 70 urzywana 20000km przejechane i troche rzeczy ma pozmienianych. Lecz jest jedej problem albowiem nie ma iskry. Czy to jest cos powaznego i ile to moze kosztowac ?

    #62479
    Zdjęcie profilowe Fubu2PL
    Fubu2PL
    Użytkownik
    • Postów: 593

    Hmm jak nie ma iskry to może oznaczać że świeca do wymiany co jest proste albo całe magneto i prądnica a z tym to trudniej musisz sam zobaczyć 🙂

    #62480
    Zdjęcie profilowe Maniek_smolarek
    Maniek_smolarek
    Użytkownik
    • Postów: 559

    nie trudniej a drozej 🙂 bo wymiana magneta to pryszcz.

    -_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_
    Kymco NewDink 200i
     
    Czytaj
    REKLAMA

    Odkryj Stylowe Jeansy Motocyklowe City Nomad

    Polska marka, polska produkcja! Zero kompromisów. Najwyższa jakość i zaawansowane technologie. Wykonane z użyciem włókien 100% DuPont™ Kevlar®. Komplet certyfikowanych protektorów SAS-TEC® z regulacją położenia. Dopasowany krój i nowoczesny design. Poczuj styl, bezpieczeństwo i komfort!
    #62568
    Zdjęcie profilowe arthur8o
    arthur8o
    Użytkownik
    • Postów: 49

    Jak „urzywana” to po ptokach…

    ARC
    #62585
    Zdjęcie profilowe Majker
    Majker
    Użytkownik
    • Postów: 1 060

    A ja Wam powiem, że uważałbym na te skutery bez iskry. Sam miałem taki kłopot w swoim skuterze. Wpierw myślałem, że to popsuta świeca, potem – że przewód wysokiego napięcia, jednak w serwisie okazało się, że lista części do wymiany jest dłuższa: spaliło się magneto i przewód wysokiego napięcia (świecę zmieniłem już wcześniej, więc nie wiem, czy ona też), a gniazdo modułu zapłonowego po prostu zardzewiało z biegiem czasu (jest on u mnie w zasadzie na wierzchu, niczym nieosłonięty). Do tego trzeba było wymienić stacyjkę, bo była dosztukowana (przez poprzedniego właściciela) i to ona zrobiła zwarcie, które doprowadziło do spalenia się ww. części. Koszta: moduł z kablem – 70 zł (RMS), magneto – 250 zł (również RMS), stacyjka – 60 zł (chyba też RMS), wcześniej świeca (NGK) – 15 zł, robocizna serwisu – 100 zł. Łącznie – 495 zł, a myślałem, że naprawię go za maksymalnie 200.

Oglądasz 5 postów - 1 przez 5 (z 5 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie