! Forum Skutery Aprilia SR

Ten temat zawiera 4 odpowiedzi, ma 4 głosy i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe Majker Majker 8 lata, 1 miesięcy temu.

Oglądasz 5 postów - 1 przez 5 (z 5 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #62478 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe aswde
    aswde
    Użytkownik
    • Postów: 35

    Mam Na oku Aprilie SR 50 Factory znalazlem jedna za okazyjna cene z cylindrem 70 urzywana 20000km przejechane i troche rzeczy ma pozmienianych. Lecz jest jedej problem albowiem nie ma iskry. Czy to jest cos powaznego i ile to moze kosztowac ?

    #62479 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe Fubu2PL
    Fubu2PL
    Użytkownik
    • Postów: 593

    Hmm jak nie ma iskry to może oznaczać że świeca do wymiany co jest proste albo całe magneto i prądnica a z tym to trudniej musisz sam zobaczyć 🙂

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Poznaj Junaka M12 Vintage 125 na prawo jazdy B

    Bądź oryginalny i wyróżnij się na drodze z Junakiem M12 Vintage 125. Niezawodny silnik z wtryskiem paliwa. Szprychowe, duże koła. System hamulcowy CBS. Do tego matowe malowanie i potężna doza komfortu zarówno podczas jazdy po mieście, jak również wszędzie tam, gdzie poniesie wzrok. Spełnij swoje marzenia o nowym Junaku. Już za 9 199 PLN.
    #62480 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe Maniek_smolarek
    Maniek_smolarek
    Użytkownik
    • Postów: 559

    nie trudniej a drozej 🙂 bo wymiana magneta to pryszcz.

    -_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_
    Kymco NewDink 200i
    #62568 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe arthur8o
    arthur8o
    Użytkownik
    • Postów: 49

    Jak „urzywana” to po ptokach…

    ARC
    #62585 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe Majker
    Majker
    Użytkownik
    • Postów: 1 060

    A ja Wam powiem, że uważałbym na te skutery bez iskry. Sam miałem taki kłopot w swoim skuterze. Wpierw myślałem, że to popsuta świeca, potem – że przewód wysokiego napięcia, jednak w serwisie okazało się, że lista części do wymiany jest dłuższa: spaliło się magneto i przewód wysokiego napięcia (świecę zmieniłem już wcześniej, więc nie wiem, czy ona też), a gniazdo modułu zapłonowego po prostu zardzewiało z biegiem czasu (jest on u mnie w zasadzie na wierzchu, niczym nieosłonięty). Do tego trzeba było wymienić stacyjkę, bo była dosztukowana (przez poprzedniego właściciela) i to ona zrobiła zwarcie, które doprowadziło do spalenia się ww. części. Koszta: moduł z kablem – 70 zł (RMS), magneto – 250 zł (również RMS), stacyjka – 60 zł (chyba też RMS), wcześniej świeca (NGK) – 15 zł, robocizna serwisu – 100 zł. Łącznie – 495 zł, a myślałem, że naprawię go za maksymalnie 200.

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Poznaj Garaż BMW pełen motocykli gotowych do odbioru.

    W ofercie Garaż BMW odnajdziesz fabrycznie nowy bądź używany motocykl w doskonałym stanie. Wejdź i sprawdź jak blisko jest Twój wymarzony motocykl BMW. Skorzystaj z atrakcyjnego finansowania w programie BMW 3asy ride
Oglądasz 5 postów - 1 przez 5 (z 5 łącznie)
Odpowiedz do: Aprilia SR
Informacje o Tobie: