Aprilia SR zmiana cylindra, problem z modułem,

Siema

Po pierwsze zamierzam kupić sobie większy cylinder do mojej aprili tylko nie wiem czy 70 czy 80 a może nawet 100 ccm co byście wybrali ?I czy seta zmieści sie w widełkach ( silnik morini )?

Problem w tym że jak już go założe to być może już go nie odpale na starter a to przez moduł który będzie dostawał za mało prądu bo cały rozrusznik zeżre i dupa a na kopnik nie odpale bo Di-Tech-y ich nie miały ( mój jest przerobiony na gaźnik ).

I drugie pytanie czy nie dało by się jakoś zamontować tego cholernego kopnika a bardzo mi na tym zależy?

Cała pokrywa i mechanizm kopniaka, wraz z zbierakiem (?) na wale/wario, co do odpalania-jak aku dobre i rozrusznik, to będzie git.

raczej zalecałbym cylinder 70 ccm. Tylko, że nie kupisz oryginalnego polini do 150 zł, więc jeśli ma być porządnie zrobione to musisz się liczyć, że na cylka wydasz 700 zł, na wał coś koło 200-300, tłok, łożyska, uszczelniacze 50-150 (zależy czy ma być bdb czy byle jaki)
100 ccm raczej sobie odpuść ;p
Tu masz cylinder:
http://allegro.pl/cylinder-kit-polini-sport-70cc-minarelli-lc-aerox-i3464974566.html
Tu masz wał
http://allegro.pl/wzmacniany-wal-rms-racing-12-piaggio-gilera-polini-i3522028192.html

Ceny mówią same za siebie, więc nie muszę się rozpisywać nt jakości ich wykonania :)

Pzdr!

Nie chodzi mi raczej o cenę mam 1000 na tuning a może 80 ccm? A bo do odpalania na starter to dobry akumulator nic nie da pytałem się mechanika tylko dopiero nowy moduł trza kupić:-/

80 ccm może być trochę za mocny do SR'ki