Aprilia sr 50 factory wtrysk problem z V-max

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Skutery Aprilia sr 50 factory wtrysk problem z V-max

Ten temat zawiera 7 odpowiedzi, ma 3 głosy i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe CEFA CEFA 7 lata, 2 miesiące temu.

Oglądasz 8 postów - 1 przez 8 (z 8 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #107109
    Zdjęcie profilowe Sledziu08
    Sledziu08
    Użytkownik
    • Postów: 3

    Witam. Moja aprilka od pewnego czasu ma problem z przyśpieszaniem. Do okolo 55km/h przyspiesza normalnie, a potem nie chce sie wkręcać powyżej 7 tys obrotów. Wygląda to troche jakby skuter miał blokade, ale w zeszłym roku osiągał 90km/h. Najlepsze jest to że zaraz po odpaleniu lepiej ciągnie niż później kiedy trochę pochodzi…

    #107111
    Zdjęcie profilowe CEFA
    CEFA
    Użytkownik
    • Postów: 844

    strata mocy ? =wytarte uszczelniacze+pierscienie
    chyba ze pasek wyslizgales

    4T FOREVER

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Weź udział w konkursie Motul Azja Tour. Poznaj proste zasady.

    Wygraj wyprawę motocyklową po górskich szlakach Kirgistanu. Dzika przyroda, adrenalina i spartańskie warunki gwarantowane! Sprawdź swoje siły na trasie wiodącej przez kaniony, przełęcze oraz wzdłuż górskich jezior. Sprawdź również setki innych nagród od Motul.
    #107145
    Zdjęcie profilowe matex85
    matex85
    Użytkownik
    • Postów: 74

    ja bym nie obwiniał silnika ani układu napędowego, te same silniki na gaźniku robią po kilkadziesiąt tysięcy kilometrów bez żadnego problemu, jedynym wadliwym elementem jest układ paliwowy, czyli wtryskiwacz, kompresor, elektryka itp. jeśli wiesz że dobrze dbałeś i eksploatowałeś skuter, to nie masz czego szukać w częściach mechanicznych, szukaj awarii w wtryskiwaczu i częściach które są odpowiedzialne za dostarczanie paliwa. zależy też jaki masz przebieg, jeśli powyżej 30 tysięcy, możesz sprawdzić jak się mają pierścienie i cylinder. ale nie martw się jeszcze, dopóki ditech odpala, jest dobrze.

    #107218
    Zdjęcie profilowe CEFA
    CEFA
    Użytkownik
    • Postów: 844

    ja bym nie obwinial ukladu wtrysku skoro na zimnym jest ok(wazna wiadomosc) a po rozgrzaniu gorzej objawy typowe dla wytartych pierscieni i uszczelniaczy(typowe dla spadku mocy po rozgrzaniu w 2t)
    a najprosciej sprawdz na warsztacie kompresje na cieplo i cisnienie wtryskiwacza bedziesz wiedzal wszystko

    4T FOREVER

    #107248
    Zdjęcie profilowe Sledziu08
    Sledziu08
    Użytkownik
    • Postów: 3

    Przebieg mam mały- około 7 tyś. Poprzedni właściciel to mój kolega więc skuter jest raczej zadbany.

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Torba motocyklowa Junak. Kup teraz

    Jesteś fanem marki Junak i szukasz uniwersalnej torby, którą możesz zabierać ze sobą wszędzie gdzie tylko zechcesz.
    #107250
    Zdjęcie profilowe CEFA
    CEFA
    Użytkownik
    • Postów: 844

    sprawdz ta kompresje i bedziesz wiedzal od czego zaczac

    4T FOREVER

    #107252
    Zdjęcie profilowe Sledziu08
    Sledziu08
    Użytkownik
    • Postów: 3

    Okej;) Jeszcze małe pytanko: Mogę sprawdzić sam ta kompresje ? Jeśli mogę to jak ?

    #107261
    Zdjęcie profilowe CEFA
    CEFA
    Użytkownik
    • Postów: 844

    jak masz przyrzad to sam sprawdzisz
    znajac zycie nie masz wiec na kazdym warsztacie zmierza ci wydatek max 20 30 zeta sprawdz na zimno i cieplo aby bylo widac roznice poza tym porownaJ z danymi producenta

    4T FOREVER

Oglądasz 8 postów - 1 przez 8 (z 8 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie