Aprilia sr 50 ditech przerobiona na gaźnik

Witam
Posiadam aprilie sr 50 ditech przerobiona na <u>gaźnik</u> ponieważ wcześniej nie miała mocy,przerywała i nie odpalała. Teraz jest przerobiona na gaznik i zaczęła lepiej palić i nie przerywa. Problem w tym ze nadal nie ma mocy do 60km/h (jedzie bo musi),a powyzej 60 jedzie bez problemu,szybko się rozpedza(nawet pod górkę jednak najpierw musi się rozpędzić z gorki) . Na niskich obrotach ma strasznego mula a na wysokich obrotach problem ustępuje. Wszystko praktycznie nowe:wal <u>cylinder</u> tlok itp. Tlok jest juz 4 ,nawet teraz z wyższej półki a ciągle ma 6bar czyli mało nie wiadomo czemu. Prosił bym o pomoc poniewaz nie wiem czym jest to spowodowane.

jak masz tam 6bar to zaniam zaczniesz cokolwiek regulowac lub poprawiać to trzeba zrobić tak żeby było powyżej 10 bar

Tak tylko co aby było powyżej 6 bar. Gdzie może uciekać ta kompresja?

Przez zużyte pierścienie tłokowe, gładź cylindra, uszczelniacze wału korbowego, uszczelkę podgłowicową, itp. Nie podlepisz tego bez remontu silnika.

Panowie ale przecież napisał, że robiona była kapitalka. Czy jak zmieniałeś te tłoki to cylindry też ?

I jeszcze jedno, skąd wiesz, że dobrałeś tłok o odpowiednim rozmiarze pod cylinder ?

napisał tylko że ktoś coś zmienił. nie wiadomo na co i na co nie wiadomo jak był kumaty.
Zaraz się okaże że to z wyższej półki to nie to za 60zł tylko za 98zł…

W sumie i tak może być dla mnie tłok z górnej półki to Asso a dla kogoś innego power force :slight_smile:

Był zmieniany tłok razem z cylindrem. Wszystko robił mi mechanik. Ale powiedział że nie ma już pomysłów czemu nie ma kompresji więc musiałem zapłacić tylko za części a robota gratis. Tłok nie pamiętam jakiej firmy ale kosztował ok.400zl.

W domu mam 3 tłoki i 2 cylindry jeden tłok jest porysowany a reszta wygląda ok

tłok za 400zł to jakiś mega drogi tłok. 400zł to 2x za dużo za dobry tłok (przecietnie) ale z kolej za mało za dobry zestaw cylindra z tłokiem.
Wiesz dokładnie za co zapłaciłes?
Skoro mechanik ma 3 komplety cylindrów z tłokami i dalej nie wie czemu nie ma kompresji to chyba pozostaje zmienić mechanika

No będę musiał zmienić mechanika. Zrobiłem teraz jakieś 300km i trochę lepiej się rozpędza ale to jeszcze nie to co kiedys. Zaraz po remoncie na zimnym silniku nie reagował na gaz musiał pochodzić na wolnych obrotach około minutę teraz problem znikł. Do 60km/h ma “muła” a na wyższych obrotach jedzie normalnie z tym że muszę albo gaz na ful albo całkiem odpuścić ponieważ jak dam na pół gazu to go zmuli i zwolni do 30km/h (uczucie jakby zaraz miał zgasnąć). Może to zła regulacja gaznika???

  • płacisz za tłok jak za zboże
  • kupujesz już 2? 3? zestaw
  • kompresja jest z dupy a mechanik nie wie dlaczego?
  • sprzet nie jedzie bo regulacja gaźnika do kompresji z dupy kompletnie nie została ustawiona
  • ty szukasz pomocy na forum

faktycznie. zero powodów do oddania sprzetu do kogos kto sie na tym zna. Albo spytaj tego świetnego mechanika czy to zła regulacja gaźnika.
Nie rób tego sobie i swoim pieniądzom.

Wombacie 400 zł za mało za dobry zestaw cylindra z tłokiem ? A DR Evo 70 z tłokiem Asso, który to z kolei jest na poziomie vertexa lub nawet lepszy ? Powiedz no mi kolego gdzie Ty kupiłeś ten tłok za 400 zł ? Bo to chyba tłok z Meserschmita ? Nie ma tak drogich tłoków do skutera no chyba, że na zamówienie w Aprilli zrobili. Kto kupował ten tłok ? Ty czy mechanik ? Jeżeli mechanik to zażądaj faktury. Co do kompresji to jaka ona jest ? Zmierz i podaj wynik. Co do zamulania to daj mniejszą dyszę gaźnika, jeżeli to seria to celuj w 56-68. Jaka średnica gardzieli gaźnika, 12, 14, 17,5 mm ?