Aprilia sr 50 ditech przerobiona na gaźnik

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Skutery Aprilia sr 50 ditech przerobiona na gaźnik

Ten temat zawiera 13 odpowiedzi, ma 4 głosy i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe Szumek811 Szumek811 2 tygodnie temu.

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 14 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #695295 Odpowiedź

    Tomasz
    • Postów: 0

    Witam
    Posiadam aprilie sr 50 ditech przerobiona na <u>gaźnik</u> ponieważ wcześniej nie miała mocy,przerywała i nie odpalała. Teraz jest przerobiona na gaznik i zaczęła lepiej palić i nie przerywa. Problem w tym ze nadal nie ma mocy do 60km/h (jedzie bo musi),a powyzej 60 jedzie bez problemu,szybko się rozpedza(nawet pod górkę jednak najpierw musi się rozpędzić z gorki) . Na niskich obrotach ma strasznego mula a na wysokich obrotach problem ustępuje. Wszystko praktycznie nowe:wal <u>cylinder</u> tlok itp. Tlok jest juz 4 ,nawet teraz z wyższej półki a ciągle ma 6bar czyli mało nie wiadomo czemu. Prosił bym o pomoc poniewaz nie wiem czym jest to spowodowane.

    #695303 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 20 517

    jak masz tam 6bar to zaniam zaczniesz cokolwiek regulowac lub poprawiać to trzeba zrobić tak żeby było powyżej 10 bar

    ziuuummmm…. (nie bije piany na PW)
     
    Czytaj
    REKLAMA

    Poznaj Junaka M12 Vintage 125 na prawo jazdy B

    Bądź oryginalny i wyróżnij się na drodze z Junakiem M12 Vintage 125. Niezawodny silnik z wtryskiem paliwa. Szprychowe, duże koła. System hamulcowy CBS. Do tego matowe malowanie i potężna doza komfortu zarówno podczas jazdy po mieście, jak również wszędzie tam, gdzie poniesie wzrok. Spełnij swoje marzenia o nowym Junaku. Już za 9 199 PLN.
    #696059 Odpowiedź

    Tomasz
    • Postów: 0

    Tak tylko co aby było powyżej 6 bar. Gdzie może uciekać ta kompresja?

    #696077 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe LuK444Sz
    LuK444Sz
    Użytkownik
    • Postów: 264

    Przez zużyte pierścienie tłokowe, gładź cylindra, uszczelniacze wału korbowego, uszczelkę podgłowicową, itp. Nie podlepisz tego bez remontu silnika.

    #696097 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe Szumek811
    Szumek811
    Użytkownik
    • Postów: 711

    Panowie ale przecież napisał, że robiona była kapitalka. Czy jak zmieniałeś te tłoki to cylindry też ?

    Nie pomagam na priv 😉
     
    Czytaj
    REKLAMA

    Poznaj Garaż BMW pełen motocykli gotowych do odbioru.

    W ofercie Garaż BMW odnajdziesz fabrycznie nowy bądź używany motocykl w doskonałym stanie. Wejdź i sprawdź jak blisko jest Twój wymarzony motocykl BMW. Skorzystaj z atrakcyjnego finansowania w programie BMW 3asy ride
    #696098 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe Szumek811
    Szumek811
    Użytkownik
    • Postów: 711

    I jeszcze jedno, skąd wiesz, że dobrałeś tłok o odpowiednim rozmiarze pod cylinder ?

    Nie pomagam na priv 😉
    #696100 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 20 517

    napisał tylko że ktoś coś zmienił. nie wiadomo na co i na co nie wiadomo jak był kumaty.
    Zaraz się okaże że to z wyższej półki to nie to za 60zł tylko za 98zł…

    ziuuummmm…. (nie bije piany na PW)
    #696101 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe Szumek811
    Szumek811
    Użytkownik
    • Postów: 711

    W sumie i tak może być dla mnie tłok z górnej półki to Asso a dla kogoś innego power force 🙂

    Nie pomagam na priv 😉
    #696110 Odpowiedź

    Tomasz
    • Postów: 0

    Był zmieniany tłok razem z cylindrem. Wszystko robił mi mechanik. Ale powiedział że nie ma już pomysłów czemu nie ma kompresji więc musiałem zapłacić tylko za części a robota gratis. Tłok nie pamiętam jakiej firmy ale kosztował ok.400zl.

    #696112 Odpowiedź

    Tomasz
    • Postów: 0

    W domu mam 3 tłoki i 2 cylindry jeden tłok jest porysowany a reszta wygląda ok

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 14 łącznie)
Odpowiedz do: Aprilia sr 50 ditech przerobiona na gaźnik
Informacje o Tobie: