Aprilia sr 50 94r. Temperatura oraz start.

Witam.
Mam problem z temperaturą oraz napędem.
Z racji iż nie mam doświadczenia zbytniego ze skuterami pytam.
Wymieniłem reperaturkę pompy, wcześniejsza ciekła, zalałem nowy płyn chłodniczy, odpaliłem i jak okazało się “gejzer” przy przytrzymaniu gazu, odpowietrzyłem gejzer się ogarnął, wydawało mi się to normalne, że gdy był zapowietrzony to temperatura rosła po czym w chwili gdy zaczynało wywalać płyn wyrównawczym temperatura malała aczkolwiek po odpowietrzeniu nic się nie zmieniło, skuter wg. wskaźnika temperatury podczas jazdy cały czas faluje od połowy do prawie 3/4 (1 cykl takiego falowania zajmuje ok minuty rośnie rośnie i nagle spada nawet przy postoju). Dziwna sprawa, odpowietrzałem poprzez odpowietrznik, wężami też coś ruszałem by “ucieklo” ale to nic nie zmieniło, na starej pompie temperatura przy 30 stopniach na zewnątrz dochodziła MAX do 1/3.