Aprilia Rx 50 PROBLEM

Wiram. Posiadam Aprilie rx 50 2017r. Kupiłem ją nową z salonu. Po jakimś czasie założyłem:
-cylinder ATHENA 80
-wydech Gianelli Enduro
-Dellorto 21
Proble w tym ze na prostej jedzie max 50-55. Coś ją cały czas zatrzymuje, ma max 6-7k obrotów. Jaka blokada została. Niby mechanik dał moduł odblokowany ale mówi ze nic to nie zmienia. Prosze o pomoc. Pozdrawiam

ale na każdym biegu ma max te 6-7 tyś obr. czy tylko na najwyższym?
jeżeli na każdym to zapłon. jeżeli tylko na najwyższym to po prostu silnik jest słaby.tzn tak strzelam nie widząc sprzętu na oczy

Set ma mieć ok. 18-20km. Na każdym biegu. Jak z salonu wyszła to tak samo.Na każdym biegu tak jakby coś blokowało. Na luzie w seri wkręcała sie na full. Na biegu max 6-7k :c

między tym co set “ma mieć” a tym co set ma to czasem bywa przepaść :slight_smile:
I jeżeli to jest 18KM to gaźnik 21 nie jest za malutki? a jaki jest filtr?

Motor już miał na sobie chyba z 5 gażników. Stożkowe, zwykłe i dalej jest ten sam problem. W przyszłości chialem dać większe dysze. Potrafisz mi pomoc. Zaplon do przestawienia?

Jeśli to zapłon, to jak? Kupić nowy jakis? Jak tak to ma Pan jakąś propozycje zapłonu?

miał stożkowe gaźniki? jesteś pewien że nie mylisz gaźników z filtrami? bo jak mylisz to w sumie nie wiemy jaki masz gaźnik a jaki masz filtr

Chodzi mi że były gaźniki z filtrami stożkowymi oraz były gaźniki normalnie z airboxem. Sorka źle to napisałem. A odnoście zapłonu. Trzebabedzie kupić kompletny Zaplon?

skoro z kołem w powietrzu kręci sie na 9-10 tys a z kołem na ziemi nie bardzo to jest raczej brak mocy (zły montaż, padnięty zestaw, przytarty, za mały gaźnik, przytkany wydech…itd). albo i jednak źle dobrany ten moduł zapłonu.

Fabrycznie też tak było więc większość z nich odpada. Nowy cylinder ma zaledwie może 30km. Jedyne co jest lepsze od Seri to dół. Opłaca się spróbować i kupić Zaplon oraz moduł?