Aprilia rs PROSZĘ O POMOC!!! ….

Dodaj nowy temat na forum

! Forum OFFtopic Aprilia rs PROSZĘ O POMOC!!! ….

Tagi: 

Ten temat zawiera 10 odpowiedzi, ma 6 głosów i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe a123659 a123659 7 lata, 3 miesiące temu.

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 11 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
    Zdjęcie profilowe Bielski
    Bielski
    Użytkownik

Proszę o pomoc w znalezieniu aprili rs na kartę moto-rowerową do 3500zł ewentualnie 4000zł
    i info dotyczące poprawy osiągnięć…
    pzdr.

Zdjęcie profilowe Mafia
    Mafia
    Użytkownik

A może jeszcze tankować za Ciebie? Napisz do wujka google, on ci znajdzie.

Romet 717 4T.

Masz problem ze swoim jednośladem?
    Pisz do mnie na gg: 5249694

[URL=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/37221] [IMG]http://www.motostat.pl/user_images/37221/icon3.png[/IMG][/URL]

Zdjęcie profilowe Bielski
    Bielski
    Użytkownik

tylko chodzi o to że ja nie znam się tak zbytnio i nie chce kupić jakiegoś syfu albo co jeździ jak ślimak xD

Czytaj
    REKLAMA

TRIUMPH DOBRY MOTOCYKL W DOBREJ CENIE

Wybierz swój fabrycznie nowy motocykl Triumph i kup go za okazyjnie niską cenę. Oferta ograniczona. Pozostały ostatnie sztuki z rocznika 2018!
    Zdjęcie profilowe a123659
    a123659
    Użytkownik

Allegro… Ja nie widzę nawet tam nic ciekawego. Na co Ci szrot kupować? Trudno znaleźć za te pieniądze coś co się nie rozwali po 100km. Przynajmniej patrząc na ten model… Za te pieniądze kup lepiej nowy kymco vitality 2T.

o
    Zdjęcie profilowe madi
    madi
    Użytkownik
    Zdjęcie profilowe P_A_T
    P_A_T
    Użytkownik

Ryglos napisał:

Allegro… Ja nie widzę nawet tam nic ciekawego. Na co Ci szrot kupować? Trudno znaleźć za te pieniądze coś co się nie rozwali po 100km. Przynajmniej patrząc na ten model… Za te pieniądze kup lepiej nowy kymco vitality 2T.