Aprilia RS 50 – jak zdjąć kolanko wydechu?

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Archiwum Jednoślad.pl (2005-2010) Aprilia RS 50 – jak zdjąć kolanko wydechu?

Ten temat zawiera 9 odpowiedzi, ma 1 głos i był aktualizowany ostatnio przez  Anonimowy 10 lata, 5 miesiące temu.

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 10 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #246990

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Witam. Wczoraj pisałem o moim problemie z motorem dzisiaj rozpocząłem rozbiórkę silnika lecz nie mogę jakoś zdjąć kolanka wydechu (wydawało mi się, że tylko sprężyny go trzymają) Lecz coś dalej go trzyma i nie wiem jak to zdemontować proszę o pomoc

    #246991

    Anonimowy
    • Postów: 0

    A od cylindra odkręciłeś wydech?

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Przetestuj wymarzony motocykl na TRIUMPH MOTORCYCLES FESTIVAL 2019

    Atrakcje Triumph Motorcycle Festival 2019:

    • 19 i 20.09.2019 – Motowycieczki (cena: 299 zł)
    • 21.09.2019 – Triumph Motorcycle Festival:
      • jazdy testowe Triumph
      • grill
      • 20% rabatu na odzież
    #246992

    Anonimowy
    • Postów: 0

    odkręciłem, zostało kolanko ale jakoś nie idzie go zdjąć, ale ja mam odkręcony cylinder i jak probuje to wyszarpać to i cylinder się rusza, może jakbym zakrecił cylinder na sztywno jak powinien byc to wyjme kolanko jak myslicie? no bo chyba tylko spręzyny go trzymają to kolanko nie?

    #246993

    Anonimowy
    • Postów: 0

    lepiej zdjęcie zrób. na pewno musiałeś nie odkręcić jakiejś śrubki.

    #246994

    Anonimowy
    • Postów: 0

    no przecież w sr jak w kazdym skucie sa 2 srobki trzymajace kolanko z cylkiem i do tego sprezyna i nic więcej…i powiedz nam jakim cudem moze ci się ruszac cylinder ❓ ❗ 🙄 👿 cos mi się zdaje, ze jak będziesz tak robił to ty go nie naprawisz tylko jeszcze bardziej rozwalisz…zrob to zdjece i się jeszcze pomyysli….ale przecież trzyma się tylko na 2 srobach u sprezynie, na niczym więcej…. 🙄

     
    Czytaj
    REKLAMA

    WYPRZEDAŻ! SHELL ADVANCE AX7 4T 10W 40 teraz za 25,90 PLN

    Zapewnia doskonałe smarowanie w najbardziej ekstremalnych warunkach pracy. Doskonała czystość tłoków. Wysoka ochrona silników i skrzyń biegów. Przewyższa specyfikacje: API - SM i JASO MA2.
    #246995

    Anonimowy
    • Postów: 0

    gmax napisał:

    no przecież w sr jak w kazdym skucie sa 2 srobki trzymajace kolanko z cylkiem i do tego sprezyna i nic więcej…i powiedz nam jakim cudem moze ci się ruszac cylinder ❓ ❗ 🙄 👿 cos mi się zdaje, ze jak będziesz tak robił to ty go nie naprawisz tylko jeszcze bardziej rozwalisz…zrob to zdjece i się jeszcze pomyysli….ale przecież trzyma się tylko na 2 srobach u sprezynie, na niczym więcej…. 🙄

    U mnie jest tak że jak chce zdjąc to muszę pierwsze zdjąć z spręrzyn i jeszcze odkręcić srube mocującą do ramy i bez problemu wychodzi

    #246996

    Anonimowy
    • Postów: 0

    siwy24 napisał:

    dkręcić srube mocującą do ramy

    ja nie mam żadnej mocujacej do ramy 🙄 tylko co cyla dwie sróbki i sprezyna…ale ja jak zdejmuje tłumnik to nie zdejmuje tej sprezyny bo jest taka sztywna, ze nie mogę jej zdjac :mrgreen: (nie jest oryginalna) pozniej ze sprezynom jest trudniej załozyc ale i tak jest dobrze ;p nie wiem moze ci się jakos przykleiło choc nie wiem czy to jest mozliwe…nie wiem moze ktos sylikonem to robił i się przyklepił…sprobuj podwadzic srobokretem 🙄 ale jak dasz fote to się okaze co i jak

    #246997

    Anonimowy
    • Postów: 0

    gmax napisał:

    no przecież w sr jak w kazdym skucie sa 2 srobki trzymajace kolanko z cylkiem i do tego sprężyna i nic więcej…i powiedz nam jakim cudem moze ci się ruszac cylinder ❓ ❗ 🙄 👿 cos mi się zdaje, ze jak będziesz tak robił to ty go nie naprawisz tylko jeszcze bardziej rozwalisz…zrob to zdjece i się jeszcze pomyysli….ale przecież trzyma się tylko na 2 śrubach u sprężynie, na niczym więcej…. 🙄

    jakbyś przeczytał dobrze, to byś zauważył, że nie mam sr-ki, napisałem również że demontuje cylinder stąd odkręcone nakrętki szpilek więc cylinder się rusza:-|

    Ja tam nie widzę żadnych śrub, kolankiem obracam w koło ale nie wychodzi dalej, poza tym JA MÓWIÊ O KOLANKU A NIE O TŁUMIKU LUDZIE niektórzy z was wypowiadają się tutaj a nie potrafią odróżnić kolanka wydechu od rury wydechowej… 🙄 ❗ niech ktoś kto to robił przy RS nie SR się wypowie..

    #246998

    Anonimowy
    • Postów: 0

    co za różnica czy samo kolanko czy cały wydech?
    Jak odkręciłeś wszystkie śrubki i ściągnąłeś te sprężynki to MUSI zejść, może się zapiekło, kombinuj, wrzuć fotkę jak to wygląda.

    #246999

    Anonimowy
    • Postów: 0

    proszę cie bardzo tam są tylko 2 spręzyny i jedna zapaćkana rura, spręzyny trzymają przed odpadnięciem .. słyszałeś kiedyś o takim czymś jak nagar i temp. żędu 500stopni na samym wylocie wydechu ? ma prawo się żapiec ? a więc ma… ruszaj aż wkońcu zejdzie, użyj siły

    dla tych co wyobrazaja sobie niewiadome cuda schemat
    http://www.easyparts.nl/showdrawing/303/25054/g.bl/0-968-1-m412-m1604-m381-m303-s1575-d25054/Exhaust_unit.html
    :)):))

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 10 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie