Aprilia RS 50 – brak reakcji silnika

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #247032
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Witam. Dzisiaj silnik mojej Aprilii przestał działać. Dzień wcześniej chodził idealnie. Od rana mialem problemy z odpaleniem zalozylem nową świece. Motor musialem trzymać na wysokich obrotach żeby nie zgasł, jak zajechalem na stacje i puścilem gaz to od razu zamilkł i od tamtego momentu nie odpalił do godziny 22. jak jechalem na stacje z tłumika pryskal olej, czasami jak krecilem rozrusznikiem to tłok się tj, blokował ale kręcił dalej, w cylindrze paliwo prawie w ogóle się nie pali(tak jakby bylo zmiećszane z czymś innym nie odpali nawet jak przystawie zapałke) probowalem nalać świezeo paliwa strzykawką ale też nie zapalil, na stacji poluzowalem te 3 srubki przy kolaanku od tłumika odchylilem tłumik i zaczęła wylewać się benzyna, olej i tj, płyn z chłodnicy(ale co do tego plynu pewny nie jestem) byly to ogromne ilosci. Stawiam na peknięte pierścienie ale może się myle jak myślicie co to może być i ile mnie to może kosztować?

    #247033
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Jak leciał płyn to puściła uszczelka pod głowicą, jak tłok się blokował to mógł się przytrzeć. Musisz zdjąć cylinder i będzie wszystko widać.

    #247034
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    odkręć głowice, mogła się przepalić uszczelka i płyn chłodniczy przedostawał się do komory spalania. mogły też faktycznie pierścienie się rozwalić.
    Sprawdź też czy jest iska.

    Edit: Marian mnie uprzedził jak posta pisałem xD

    #247035
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Iskra jest, jak dobrze ściągnąć cylinder? Kiedyś też tak miał ze się zblokował tłok, ale jezdzilem tak dalej z 1500 km i dobrze jezdzil

    #247036
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    żeby zdjąć cylinder odkręcasz 4 szpilki i go wysuwasz

    #247037
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    chodzi o te nakrętki u góry wiem tylko czy to mi się nie urwie jak bede na pałe odkręcał bo raczej łatwo nie odkręci się, sory, że głupio pytam ale jestem lajkiem jeśli chodzi o taką mechanikę

    #247038
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    tak, takie nakrętki 4 są.
    Odkręcasz każdą po trochę w lewą stronę, nic się nie urwie przy odkręcaniu.

    #247039
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    po czym poznam, że tłok jest przytartył Aha no i jest taki problem bo tam kolanko jest zamocowane na 3 sprężynach jak sciągam cylinder to muszę zdejmować kolanko czy mogę zdjąć cylinder z kolankiem?

    #247040
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    musisz zdjąć wydech, poznasz że tłok i cylinder będzie porysowany.

    #247041
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    da się coś z tego cylindra zrobić jeszcze czy nie bardzo? Aha to kolanko to mam tylko te sprężynki ściągnąć co nie?

    #247042
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    jak zatarty jest to szlif + nowy tłok i będzie żył 😀
    Odczep tam wszystko żeby został sam cylinder…

    #247043
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    zatarty nie jest, kręci ale myślę, że to pierścienie… 😥

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button