Aprilia Rally - nie odpala

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Skutery Aprilia Rally - nie odpala

Ten temat zawiera , ma i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe adamos247 adamos247 1 lat, 8 miesiące temu.

Oglądasz 10 posty - 1 przez 10 (z 22 łącznie)Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 22 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #651375 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe adamos247
    adamos247
    Participant
    • Postów: 117

    Witam serdecznie, mam problem ze skuterem 2t Marki aprilia model rally, jest to skuter z 96r.przebieg grubo ponad 50k, widać ze ktoś inwestowal, byl zmieniany chyba wal, tak czy inaczej. Skuter nie odpala, tak kupiłem, miał założony cylinder 70cm, zdjalem go, bo próbują wlewac pod świecie paliwo i tak nie gadał, nawet troszkę. Nie bylo nawet tego charakterystycznego dźwięku jakby chciał zapalic. Kompresja niby byla, ale pod palcem to wiecie.. Zdjalem i byla rysa na tym cylindrze, nawet dwie, spore, 2mm wżery, mam oryginalny 50tke dostałem gratis do skutera, wrzuciłem go wraz z nowym tlokiem pierścieniami i uszczelniaczami. To model chlodzony cieczą, iskra jest, może faktycznie ciut słaba, ale tak czy siak myślę że dając pod świece mieszankę, chociaż sekundę by zagadal, gaznik sprawdziłem, krociec ssacy również, nie jest dziurawy, nie mam pojęcia co mu dolega i dlaczego nie odpala, specjalnie kupiłem sprzeglo jednokierunkowe do rozrusznika zeby odpalić go starterem, bo kopiac bym się zakopal na śmierć.

    Jakies rady? Jak nie dam mu pod świece paliwa, to świeca ciągle sucha.. Dałem wystarczającą dawkę żeby chodzil, próbowałem kilka razy, tak czy siak nawet na moment nie odpalił, jakieś pomysły? Chlodzony cieczą

    #651380 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe Rider
    Rider
    Participant
    • Postów: 391

    Może podciśnienie ? Skoro paliwo nie dochodzi 🙂

    Gerard Furmanek
     
    Czytaj
    REKLAMA

    Poznaj Junaka M12 Vintage 125 na prawo jazdy B

    Bądź oryginalny i wyróżnij się na drodze z Junakiem M12 Vintage 125. Niezawodny silnik z wtryskiem paliwa. Szprychowe, duże koła. System hamulcowy CBS. Do tego matowe malowanie i potężna doza komfortu zarówno podczas jazdy po mieście, jak również wszędzie tam, gdzie poniesie wzrok. Spełnij swoje marzenia o nowym Junaku. Już za 9 199 PLN.
    #651382 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe adamos247
    adamos247
    Participant
    • Postów: 117

    Iskra jest choć wydaje mi się ze słaba, czy można jakoś sprawdzić czy jest dobry zaplon czy iskra? Jutro kupie druga świece, jak nie zapali to już nie wiem, podcisnienie jak zasysam buzia to do gaźnika leci benzyna, lecz dalej już nie, krociec jest cały, spekany lekko ze starości lecz tylko z zewnątrz, w środku jest cały dokładnie oglądałem. Zresztą, chociaż troszkę by pochodzil, leje pod świece paliwo i tez nie pali

    #651384 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 20 109

    to może mierz ta kompresje przyrządem a nie palcem. bo tak to tylko jest rozmowa o tym “co się wydaje”.. wydaje sie że to, wydaje sie że tamto… – jak widzisz na tym nie można bazować.

    ziuuummmm…. (nie bije piany na PW)
    #651394 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe adamos247
    adamos247
    Participant
    • Postów: 117

    I skąd ja wezmę taki przyrząd?

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Weź udział w konkursie Motul Azja Tour. Poznaj proste zasady.

    Wygraj wyprawę motocyklową po górskich szlakach Kirgistanu. Dzika przyroda, adrenalina i spartańskie warunki gwarantowane! Sprawdź swoje siły na trasie wiodącej przez kaniony, przełęcze oraz wzdłuż górskich jezior. Sprawdź również setki innych nagród od Motul.
    #651395 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe adamos247
    adamos247
    Participant
    • Postów: 117

    Nie mam czasu na jego zamawianie, nie mam skąd pożyczyć, nie mam jak się dostać ze skuterem do żadnego mechanika, jedyne co mam to pistolet i kompresor, jakoś da się “zrobić”, taki przyrząd? Domowej robot miarodajny?

    #651396 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 20 109

    nie.
    nie zbudujesz manometru z wykałaczek i śliny.

    masz do sprawdzenia kompresje, stan zaworu membranowego. jeżeli to 2T to uszczelniacze skrzyni/wału też mają znaczenie bo skrzynia korbowa to część układu zasilania paliwem..itd
    Oczywiście można wymienić wszystkie przyczyny i na pewno się trafi – tylko i tak nie bedziesz wiedział kiedy jest trafione.
    Sprawdzaj co możesz bez specjalnych narzędzi (pamietaj że wszelkie uszczelki miedzy elementami są jednorazowe) a potem już trzeba mieć manometr, moduł na podmiane..itd. Może odpal go na samostarcie.

    Czy paliwo przynajmniej wpływa do gaźnika i jak go osuszysz to go napełnia?

    ziuuummmm…. (nie bije piany na PW)
    #651400 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe adamos247
    adamos247
    Participant
    • Postów: 117

    Sprawdzę to dziś, czy gaźnik sam Sie napełni

    #651405 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe adamos247
    adamos247
    Participant
    • Postów: 117

    Mam manometr, na próbie odpalania z rozrusznika wydmuchal prawie 8 barów

    #651406 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe adamos247
    adamos247
    Participant
    • Postów: 117

    Nie kręci jakoś super mocno bo aku mam słabe, mimio ze podpięte pod prostownik, ma kilka lat

Oglądasz 10 posty - 1 przez 10 (z 22 łącznie)Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 22 łącznie)
Odpowiedz do: Aprilia Rally - nie odpala
Informacje o Tobie: