Aprilia i regulacja gaznika

Witam!
Dziś właśnie, z niewielką pomocą kolegi przy demontażu plastików, dobiłem się w końcu do gaznika, z tego co wiem pierwsza śrubka od strony filtra powietrza jest właśnie od powietrza, a ta druga od wolnych obrotów. Tyle tylko, że dałem takie obroty i tyle powietrza, że jak odpalę skuter, to pochodzi z minutę i gaśnie.
Nie wie ktoś jak dobrać optymalne ustawienia tych dwóch śrubek? Żeby spalanie było dobre?
Bo jak przekręciłem manetkę na prostej, to nie wyciągnął więcej niż 80 km/h, zawsze strzałka lądowała gdzieś grubo za oznaczeniem km/h/ mp/h ;d (choć teraz go nie zalewa jak dodam gazu do oporu)
Prosiłbym o jakąś wskazówkę/poradę....

Pomoże ktoś???

nie ma ustawień optymalnych :)
Każdy skuter reguluje się indywidualnie. Zależnie od tego jaki ma gaźnik i w jakim stanie silnik i jaka pojemność.
Jak masz standardowy filtr powietrza to ustaw sobie odrobinę wyższe obroty tak aby skuter nie gasł nawet po minucie czy dwóch. Śrubką od powietrza kręć do 1/4 obrotu odczekaj 10sekund i wsłuchuj się czy obroty rosną czy spadają. Jak spadają to zacznij kręcić w drugą stronę. Jak dojdziesz do momentu że przestają rosnąć zostawiasz i czekasz czy cały czas pracuje równo. Jak tak to odkręcasz 1/8 obrotu. 2T na wolnych ma tendencje do zubożania mieszanki gdy dłużej pochodzi więc wsłuchuj się dobrze.

Ja mieszankę ustawiłem sprawdzając kolor swiecy.Jak ma kolor kawy z mlekiem to jest ok

Ok, dzięki za porady ;)
Gaźnik będę regulował w przyszły weekend, ponieważ teraz jak się do niego dostałem, to niestety, ale i króciec będę musiał wymienić, bo ten jest w 3/4 jest pokryty silikonem i według mnie raczej nie powinno tak być...
I uszczelki gaźnika raczej też wymienię, bo i tak muszę go przeczyścić a na wszelki wypadek już będzie zrobione.
Co do filtra.... Po dość długiej naradzie z kolegą doszliśmy do wniosku, że najlepiej będzie kupić oryginalny filtr, bo ten jest trochę zużyty, a ze stożkowym są czasem problemy.