aprilia atlantic nie odpala

Witam. Mam taki problem ze swoim skuterkiem 125. Dziś rano co odpalilem i złapał za pierwszym razem i zaraz go zgasilem i chcąc go odpalić z powrotem nie mogłem krecilem i niby chciał załapać ale nie mógł aż akumulator przysiadl i to nie pierwszy raz już tak się działo. Proszę o pomoc co się dzieje?

Jeśli pozwolisz - zrobię sobie test na żywym organizmie. Nie znam się, ale koledzy mnie tu zaraz naprostują, czy błądzę.
Skoro zapalił od pierwszego, to iskra jest, mieszanka OK. Obstawiam kłopot z zasilaniem w paliwo. Odpala na tym co ma w gaźniku, ale pusto w przewodach...? Nie zasysa...?
Poproszę o korektę toku myślenia :-)
Pytanko: A po co go gasiłeś? Czy sam zgasł?
*
A może w drugą mańkę: go zalewa...
Pytanko: Wykręciłeś świecę i sprawdziłeś, czy jest mokra po tym chechłaniu?

Brawo synu jestem z ciebie dumny,jednak nie wszystko jak krew w piach:D

Zgasilem bo plecak do schowka musiałem wsadzić a jeden kluczyki. Świecy nie sprawdziłem bo do pracy się spieszylem. Sprawdzę jak wrócę. Tylko teraz pytanie co padało ze tak się dzieje?

Może jeszcze ssanie niedomagać... :)))

A jak dodasz nieco gazu podczas rozruchu to załapuje (czuć że chce ale nie może)? Generalnie sporo musiałeś kręcić tym rozrusznikiem żeby wykończyć akumulator - na przyszłość znaj umiar ;) Jeśli silnik nie pali nawet trochę po 3-4 10 sekundowych próbach to znak, że coś się dzieje i już raczej nie odpali.
Skoro nie pierwszy raz się tak działo, to dlaczego nie zainteresowałeś się problemem wcześniej? Chyba nie liczyłeś że "samo się naprawi" .

Zainteresowałem się już wcześniej i jest ogólnie tak zrobiło się dopiero 3 razy. Wcześniej po dłuższym kręcenia załapał. A jak dodaje gazu to wogóle się nie odzywa. Czyli co może go zalewac ? jak już zalapie i pochodzi to później odpala . Miesiąc temu ustawiłem zawory i sprawdzalem wszystko i było ok. A teraz jestem w kropce.