Aprilia Amico 2T – nie odpala, brak podciśnienia

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Serwis Aprilia Amico 2T – nie odpala, brak podciśnienia

Ten temat zawiera 11 odpowiedzi, ma 3 głosy i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe S3baso S3baso 5 lata, 6 miesiące temu.

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 12 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #152336
    Zdjęcie profilowe S3baso
    S3baso
    Użytkownik
    • Postów: 10

    Witam,
    do rzeczy, mam aprilie amico z pionowym cylindrem (silnik minarelli)… Silnik niestety przestał odpalać, wracałem ze szkoły, zgasł, odpaliłem, przejechałem z 2 km i wtedy skończyło się jego życie, mocy nie tracił, po prostu zgasł podczas jazdy i do dziś nie chce odpalić, gaźnik wydaje się być sprawny, ale podciśnienie jest słabe, benzyna ledwo leci kropelkami, a gdy zassam wężyk od podciśnienia ustami to normalnie benzyna leci ciurkiem.. Póki co wstawiam dzisiaj nową cewke bo slyszalem, ze od kompresji moze nie byc iskry przez rozwalona cewke… Ale iskra gdy przykladam do ramy jest ok 🙂 Kolejne tropy wskazują na to, że to jednak wina cylindra a nie gaźnika tak jak na początku myślałem, troche piasku w króćcu, skąd? Może przy demontażu gaźnika, ale wątpie.. Proszę o pomoc

    #152340
    Zdjęcie profilowe Cagiva
    Cagiva
    Użytkownik
    • Postów: 14

    Kolego nie wiem kto ci takich Bajek naopowiadał 😀
    Ja proponuje zmierzyć Spręzanie albo jak by zgasł to sciągnąc węzyk od podciśnienia zassać go troche i zobaczyć czy odpali Jak tak to rzeczywiście masz małe podciśnienie ;P

    #152343
    Zdjęcie profilowe S3baso
    S3baso
    Użytkownik
    • Postów: 10

    Wsadzałem strzykawe, taka dosc duza (od oleju do mieszanek) do wezyka od podcisnienia, gdy pociagnalem bardzo mocno, podcisnienie naprawde duzo wieksze niz w tym malutkim gazniczku, zaczal lapac ale tylko z kopki i nie wkrecal sie w ogole na obroty, nie mozna bylo tego nazwac nawet praca silnika na niskich obrotach, po prostu zaczal cos „gadac” ale zalapac za bardzo nie mogl, manetka prawie do konca a on ledwo sie odzywal

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Wybierasz stylowe dwa koła czy mocarne trzy? Peugeot Django 125 i Metropolis 400 na prawo jazdy B!

    Dzięki Peugeot możesz się wyróżnić. Wybierz Peugeot Django 125 lub trójkołowy skuter Metropolis 400. Do prowadzenia obu wystarcza jedynie prawo jazdy kategorii B.
    #152344
    Zdjęcie profilowe S3baso
    S3baso
    Użytkownik
    • Postów: 10

    Sprezania nie mam jak sprawdzic a juz wolalbym kupic cylinder 70 ccm za 65 zl niz manometr 😀

    #152346
    Zdjęcie profilowe S3baso
    S3baso
    Użytkownik
    • Postów: 10

    Dodam jeszcze może to jest istotne, od góry patrząc przez dziurę na swiece w glowicy, widac ze cylinder pokryty jest jakims nalotem, jakby nagarem, moze to normalnie w 2t, akurat na 2t zbyt sie nie znam w kazdym razie powierzchnia tloka od gory nie jest w pelni rowna, moze sie przytarl ?

    #152358
    Zdjęcie profilowe S3baso
    S3baso
    Użytkownik
    • Postów: 10

    Cylinder + tłok przytarte, pewnie dlatego stracił kompresje + podciśnienie, zobaczymy jak sytuacja się rozwinie, jak sprawdzić czy w karterze w przekładni nie ma syfu? Rozpoławianie silnika? Czy wyleci razem ze starym olejem ?

    Dodam pozniej zdjecia 😀

    #152407
    Zdjęcie profilowe S3baso
    S3baso
    Użytkownik
    • Postów: 10
    #152519
    Zdjęcie profilowe szef_ff
    szef_ff
    Użytkownik
    • Postów: 104

    S3baso- troll 😀
    Jak nie ma paliwa w gaźniku to nie pojedzie. Wymień kranik zeby normalnie leciało paliwo. Jak silnik kręci.

    Jak kręcisz rozrusznikiem to z przewodu paliwowego powinno swobodnie lecieć paliwo robiąc plamę pod silnikiem.

    Na tym forum jest tryliard postów. Twój problem był poruszany przynajmniej 23 miliony razy w tym roku według google. Wysil muzgownice bo inaczej matury nie zdasz. Chyba ze nie chce Ci sie myśleć to zaprowadź do mechanika i mu zapłać- bo za wiedzę się PŁACI.

    #152550
    Zdjęcie profilowe S3baso
    S3baso
    Użytkownik
    • Postów: 10

    Przeciez problem rozwiazalem juz dawno sam, i paliwo nie lecialo przez to ze cylinder + tlok przytarte i zapewne za niskie podcisnienie 🙂

    #152552
    Zdjęcie profilowe S3baso
    S3baso
    Użytkownik
    • Postów: 10

    Btw. Jak wpadlo cos do karteru to jak usunac stamtad zbedne rzeczy? Da sie to w jakis sposob wyplukac by nie rozpolawiac silnika ? Nie chce zeby za chwile skonczylo sie to wymiana walu

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 12 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie