Amortyzator przód neken, junak 901, itp.

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Serwis Amortyzator przód neken, junak 901, itp.

Ten temat zawiera 10 odpowiedzi, ma 3 głosy i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe dzokej dzokej 6 lata, 1 miesięcy temu.

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 11 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #123604
    Zdjęcie profilowe dzokej
    dzokej
    Użytkownik
    • Postów: 746

    Witam potrzebuje instrukcji czy i jak idzie zregenerować amortyzator przedni. Wymiana wszystkich bebechów jak i uzupełnienie oleju. Proszę tylko o konkretne informacje a nie domysły. Dzięki

    Pozdrawiam Dżokej i Lewa w Górę
    #123714
    Zdjęcie profilowe dzokej
    dzokej
    Użytkownik
    • Postów: 746

    Czyżby nie było tu żadnego mechanika? Zawsze wszyscy mają coś do powiedzenia a teraz taka cisza co jest chłopaki?

    Pozdrawiam Dżokej i Lewa w Górę
     
    Czytaj
    REKLAMA

    SŁONECZNA OFERTA SUZUKI

    AdvertisementStreet czy Adventure? Teraz w tej samej cenie!
    #123716
    Zdjęcie profilowe Mario1
    Mario1
    Użytkownik
    • Postów: 1 223

    opanujemy to na jakimś spotkaniu , już trochę poczytałem na ten temat bo sam mojej muszę zregenerować przednie amorki

    #123717
    Zdjęcie profilowe Mario1
    Mario1
    Użytkownik
    • Postów: 1 223

    dzokej tu masz na początek – link http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=15103 dostałem od Ostrego – przydatny jest.

    #123720
    Zdjęcie profilowe CEFA
    CEFA
    Użytkownik
    • Postów: 844

    tak tylko jest tam opisana wymiana simeringu a jezeli masz wywalona tuleje ze laga lata (ma luz) to od spodu (oski)musisz wykrecic srube
    (z reguly imbusowa)zeby odlaczyc lage od golenia wraz z tlokiem mowie tu o starym typie zawiecha ze golen od dolu grubsza czesc zawiecha ,potem oczywiscie trzeba wybic tuleje z lagi i wymienic na bardziej spasowana 🙂 to tyle

    pozdrawiam

    4T FOREVER

     
    Czytaj
    REKLAMA

    UNIWERSALNE KUFRY BOCZNE. KOMPLET ZA 529,00 zł. Darmowa wysyłka

    Uniwersalne motocyklowe kufry boczne ADV wraz ze stelażami w zestawie. Wykonane z lekkiego, wytrzymałego i odpornego na uderzenia polipropylenu. Posiadają elementy odblaskowe. Zamykane na zamek. Dwa kluczyki w komplecie. Wysyłka w 24h.
    #123721
    Zdjęcie profilowe dzokej
    dzokej
    Użytkownik
    • Postów: 746

    Mario wielkie dzięki przydatny link

    Pozdrawiam Dżokej i Lewa w Górę
    #123722
    Zdjęcie profilowe Mario1
    Mario1
    Użytkownik
    • Postów: 1 223

    CEFA napisał:

    tak tylko jest tam opisana wymiana simeringu a jezeli masz wywalona tuleje ze laga lata (ma luz) to od spodu (oski)musisz wykrecic srube
    (z reguly imbusowa)zeby odlaczyc lage od golenia wraz z tlokiem mowie tu o starym typie zawiecha ze golen od dolu grubsza czesc zawiecha ,potem oczywiscie trzeba wybic tuleje z lagi i wymienic na bardziej spasowana 🙂 to tyle
    pozdrawiam

    Darku w większości rozchodzi się o uszczelnienie , bo to co piszesz to jak bym tak miał to wolę od razu kupić nowe lagi – ale warto pamiętać o tym co piszesz.

    #123781
    Zdjęcie profilowe dzokej
    dzokej
    Użytkownik
    • Postów: 746

    No właśnie sie zastanawiam bo nowe widziałem za 150 zł a u mnie nie jest wina uszczelniaczy tylko mam luz pomiędzy lagą a goleniem więc nie wiem czy warto bawić się? czy nie lepiej wymienić na nówki?

    Pozdrawiam Dżokej i Lewa w Górę
    #123789
    Zdjęcie profilowe CEFA
    CEFA
    Użytkownik
    • Postów: 844

    przypuszczam ze tuleje moga byc trudno dostepne -predzej samemy dorobic z fosforo-brazu znajac wymiary tyle ze to znowu zachodu troche jezeli cena nie przekroczy Seba tych 150 zeta to mysle ze warto bardziej zakupic jak regenerowac
    edit-dodatkowo masz wszystko nowe od simeringow po oslony gumowe i wiadomo spasowane tuleje
    pozdrawiam

    4T FOREVER

    #123805
    Zdjęcie profilowe Mario1
    Mario1
    Użytkownik
    • Postów: 1 223

    najlepiej kupić nowe a starymi się zająć w późniejszym czasie – co rezerwa to rezerwa

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 11 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie