Alu cylek, zeliwna tuleja 2t

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #234286 Reply
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    No właśnie, dlaczego nikt nie produkuje takiego polaczenia do nowych skuterów? Stare dobre rozwiazanie ktore jest idiotoodporne, wytrzymale i się sprawdza.
    Przy 4t to normalka nawet w chinskim syfie a 2t dalej zasuwa na zeliwniaku pomimo ze ma wieksza moc.
    Co o tym myslicie?

    #234287 Reply
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Pewnie dlatego ze produkcja cylkow z zeliwa jest tansza

    REKLAMA

    RZUĆ WYZWANIE MIASTU Z BMW G 310 R

    Obudź się z uśmiechem na twarzy bo każdy dzień z BMW G 310 R to szansa na spróbowanie czegoś nowego. Kompletny pakiet ma wszystko, czego potrzebujesz – w tym nowoczesne światło do jazdy dziennej. Dzięki zoptymalizowanemu silnikowi z Ride by Wire i sprzęgłem z funkcją Anti-Hopping pojazdem jeździ się intuicyjnie i zwinnie, niezależnie od tego, czy wybierasz się do pracy, na randkę czy poza miasto. Przekonaj się o zwrotności, łatwości obsługi i sportowym charakterze G 310 R i każdego dnia stawiaj sobie nowe, większe wyzwania.

    #234288 Reply
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    No pewnie ze tansza ale porzadne zeliwo na tuleje kosztuje naprawde sporo i taniej by wyszlo alu cylinder i porzadna zeliwna tuleje. Naprawialna i ciezka do zatarcia. 😉
    Taka alternatywa dla nicasilu.

    #234289 Reply
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    żeliwo ma większe tarcie i nie może być wyciągnięta z tego większa moc…

    Poza tym wiesz ile kosztuje tulejowanie?? 600zł

    #234290 Reply
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Tulejowanie kosztuje 350zł do średnicy tłoka 50mm z tuleją.

    #234291 Reply
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    no ja mówiłem o 125:P bo tylko takie oddawałem do tulejowania

    #234292 Reply
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    moj brat chcial zrobić tulejowanie do swojej tdr 125 to chcieli 400 zł 🙂

    #234293 Reply
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    siwy_fact napisał:

    żeliwo ma większe tarcie i nie może być wyciągnięta z tego większa moc…

    Poza tym wiesz ile kosztuje tulejowanie?? 600zł

    Z tym tarciem to rzes walnal. Rozumiem mniejsza moc ze względu na gorsze przewodnictwo cieplne calego cylka z zeliwa, ale tarcie? Przecież tam nie ma tarcia metal-metal tylko jest tarcie plynne dzieki olejowi bez ktorego wszyscy wiemy co się dzieje i jak po takim tarciu wygląda cylinder. 😉
    Jak by co to pierscienie rowniez sa wykonane z zeliwa. 😛

    Nalozenie nicasilu kosztuje 600zl a jakos sa cylki ponizej tej kwoty niedosc ze aluminiowe to jeszcze z tlokiem. Tak wiec nie porownuj jednostkowej uslugi z produkcja masowa.
    Jak juz niektorzy powiedzieli, tulejowanie wcale nie jest tak drogie i za 350-450zl można to zrobić.

    Z tego co zauwazylem jedyne kryterium to cena produktu.
    Przy zeliwnych cylindrach nikt przecież nie będzie się scigac a wiec czas obciazenia nie będzie dlugi a przez to az tyle ciepla nie musi oddac. Producenci biorac to pod uwage wybieraja zeliwo bo nie trzeba tego za specjalnie obrabiac po odlewaniu.
    Jak ktos wybiera aluminiowy cylinder to decyduje się na wieksze koszta a wiec można od razu walnac nicasil bo pomimo ze drozszy to podobnie jak w przypadku zeliwnych nie ma duzo obrabiania po odlewaniu.

Wyświetla 1 wpisów z $
Odpowiedz na: Alu cylek, zeliwna tuleja 2t
Twoje informacje:




Back to top button