Akumulator a elektryka

Tagi: 

Wyświetla 31 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #100176 Reply
    Anonim
    Nieaktywny
    • Postów: 3 133

    Panowie! Właśnie się skapnąłem, że na filmiku kiedy naciskany jest przycisk od rozrusznika to spada wskazówka od poziomu paliwa.

    Farma, Na 100% masz do wymiany akumulator.

    #100177 Reply
    milioner
    Użytkownik
    • Postów: 69

    to jest rozrusznik walnienty

    REKLAMA

    RZUĆ WYZWANIE MIASTU Z BMW G 310 R

    Obudź się z uśmiechem na twarzy bo każdy dzień z BMW G 310 R to szansa na spróbowanie czegoś nowego. Kompletny pakiet ma wszystko, czego potrzebujesz – w tym nowoczesne światło do jazdy dziennej. Dzięki zoptymalizowanemu silnikowi z Ride by Wire i sprzęgłem z funkcją Anti-Hopping pojazdem jeździ się intuicyjnie i zwinnie, niezależnie od tego, czy wybierasz się do pracy, na randkę czy poza miasto. Przekonaj się o zwrotności, łatwości obsługi i sportowym charakterze G 310 R i każdego dnia stawiaj sobie nowe, większe wyzwania.

    #100180 Reply
    Anonim
    Nieaktywny
    • Postów: 3 133

    nie prawda!
    Kręci za pierwszym razem, potem wskazówka od paliwa spada i nie kręci, potem puszcza przycisk i wskazówka od paliwa idzie do góry, naciska i znowu w dół!
    Na 100% masz walnięty akumulator. Gdyby to był problem z rozrusznikiem wskazówka od paliwa by stała w górze.

    #100181 Reply
    benekpe
    Użytkownik
    • Postów: 1 620

    Nie do końca musi być walnięty. Tak jak pisałem wcześniej, łatwo można sprawdzić stan akumulatora. Być może coś rozładowuje naładowany i sprawny akumulator. Należy sprawdzić prąd w obwodzie akumulatora przy wyłączonym zapłonie, trzeba sprawdzić regulator napięcia – być może on rozładowuje sprawny naładowany akumulator. Pisałem już o tym kilkanaście wpisów temu. Ale ktoś mądry radzi sprawdzanie świecy, zabieracie się za to od du..y strony. No ale jak widać podwórkowych mechaników nie brakuje.
    Farna przecież kupiła nowy akumulator. I co on też jest walnięty?
    Farna, napisz jak się zachowuje teraz skuter po wymianie akumulatora? Nadal te same problemy?

    #100202 Reply
    Farna
    Użytkownik
    • Postów: 40

    Dokładnie te same problemy. Cały czas się dusi. Tak jakby coś chciało zakręcić, ale nie mogło. Kiedy jest naładowany odpali. Mam dwa akumulatory i ładuje je prostownikiem. Jak są nałądowane na full to normalnie działaja. Jak jeden padnie to zmieniam na drugi, ale to dosyć męczące jest ;/ Z tego co wyczytałam na forum o podobych przypadkach jest pare opcji:
    bendix
    regulator
    rozrusznik
    Tylko tyle chwilowo mam zapisane. Siedziałam cały dzień, żeby to ustalić.

    #100206 Reply
    Lukario
    Użytkownik
    • Postów: 1 187

    przypomniało mi się że kiedyś jak odpalałem swój skuter to miałem nieco podobny problem , tyle że u mnie podczas naciśnięcia rozrusznika nagle cała elektryka się wyłączała i musiałem chwilę czekać aż wszystko wróci do normy, winowajcą wszystkiemu był bezpiecznik bo odczepiał się z tych blaszek co go trzymają, jednak zanim to odkryłem to zawsze opuszczałem boczną nóżkę ale dosłownie o parę milimetrów i wtedy kręcił dobrze. warto to sprawdzić.

    #100207 Reply
    Farna
    Użytkownik
    • Postów: 40

    Spróbuje, może się uda 🙂

    #100331 Reply
    Farna
    Użytkownik
    • Postów: 40

    Boczna nóżka nie robi tutaj niczego. Sprawdzałam to dzisiaj.

    #100336 Reply
    Anonim
    Nieaktywny
    • Postów: 3 133

    To może masz brudne cewki w iskrowniku, i dlatego ci nie ładuje akumulatora?

    #100339 Reply
    Kapuchon
    Użytkownik
    • Postów: 2 689

    Trzymasz go w komórce gdzie jest wilgoć mówisz. Elektryka i wilgoć bardzo się nie lubią. Czy takie objawy były jeszcze jak było ciepło i sucho ? Sprawdź tak jak koledzy wyżej radzili – przewód od masy czy jest dobrze zamocowany, nie przerwany itd. Możesz zrobić eksperyment : naładuj akumulator wsadź go do skutera i odpal – jeśli odpali to go zgaś i spróbuj jeszcze raz a jeśli znów odpali to odepnij obydwie klemy akumulatora i go wyciągnij na noc i rano zobacz jak będzie. Zmierz także pobór prądu na wyłączonym zapłonie. Robi się to za pomocą amperomierza na „-” biegunie akumulatora. Wpinając amperomierz szeregowo do instalacji pomiędzy biegun „-” a kleme. Przy okazji sprawdź też ładowanie akumulatora.

Wyświetla 31 wpisów z $
Odpowiedz na: Akumulator a elektryka
Twoje informacje:




Back to top button