AKUMULATOR

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #117693 Reply
    bzyczq
    Użytkownik
    • 1
    • Postów: 0
    • Postów: 1

    Witam. Czy do tego aku dolewa sie wode? Jak go sie obsługuje. Problem polega na tym ze bardzo szybko sie rozładowuje. Otwierałem tą zaślepke i tam sa takie „dziurki” w ktorych w srodku nic nie ma. Po ktoryms ładowaniu troszke tam jakby syczało. Prosze o pomoc. Dołączam zdjecia 🙂

    http://imageshack.us/photo/my-images/826/94962856720412331000259.jpg/
    http://imageshack.us/content_round.php?page=done&l=img404/4243/93948556720368664337919.jpg

    #117695 Reply
    CEFA
    Użytkownik
    • 15
    • Postów: 829
    • Postów: 844

    cienkim plaskim srubolem podniesc ten pasek z kolkami tylko srubol wsadz miedzy wolne pola od kolek i delikatnie reka podnos
    ja dolalem polowe stanu -wody destylowanej a niby to akum bezobsblugowy
    przez co uratowalem go
    oczywiscie po zalaniu ladowanie jak najmniejszym pradem
    ps .tylko patrze ze to 3 ah czy warto zachodu ?u mnie 9ah wiec drozszy
    decyzje podejmnij sam
    pozdro

    REKLAMA

    SCORPION EXO 520 AIR

    Zobacz co oferuje najlepszy kask motocyklowy w segmencie.

    #117696 Reply
    Mario1
    Użytkownik
    • 0
    • Postów: 1 223
    • Postów: 1 223

    Darcio bez przesady , to są aku bezobsługowe i tam się już nic nie dolewa , jest już zalany bądź ( w niektórych przypadkach dodają do suchego gotowy elektrolit ) zalewasz i to jest ten niby gell który wsiąka w cele ,- dlatego jag go przechylisz to nic nie leci , ja raz zrobiłem błąd i zalałem gotowym elektrolitem do stanu ( dupa ) potem jak się dowiedziałem to wylałem , naładowałem i jakoś jeszcze trzyma .
    Aku jak już nie trzyma to jest śrot i należy go wymienić na nowy .

    #117697 Reply
    CEFA
    Użytkownik
    • 15
    • Postów: 829
    • Postów: 844

    mario 🙂
    jednak zaoszczedzilem kolo 100 zl zalewajac swoj bezobslugowy
    wole zalac i miec 100zl w kieszeni 🙂
    ps zaleta na kwas ze mozna przedluzyc zywot

    #117698 Reply
    Mario1
    Użytkownik
    • 0
    • Postów: 1 223
    • Postów: 1 223

    zgadzam się z tobą w 100% ale ty masz obsługowy zalewany kwasem a on ma zaledwie 3 Ah i gellowy więc jak on ma trzymać prąd – jest za słaby i dolewanie nic tu nie da bo to gell

    #117699 Reply
    CEFA
    Użytkownik
    • 15
    • Postów: 829
    • Postów: 844

    to zwracam honor nie zerknolem czy to kwas czy zel a opisywalem kwasowy

    #117701 Reply
    Mario1
    Użytkownik
    • 0
    • Postów: 1 223
    • Postów: 1 223

    spoko , te wszystkie niby bezobsługowe aku to jedna wielka porażka jak nie mają co najmniej 5-7 Ah. bo te słabsze to tylko jak są nowe to jest ok a potem szybko się rozładowywują .
    edit

    zgadzam się z tobą w 100% ale ty masz obsługowy zalewany kwasem —-

    na większości piszą bezobsługowe a w rzeczywistości jak musisz dolewać wody to są obsługowe .
    skoro masz kwasowy i dolewałeś wody to albo masz za duże ładowanie albo cosik nie tak.

    #117703 Reply
    CEFA
    Użytkownik
    • 15
    • Postów: 829
    • Postów: 844

    raz na trzy lata to niezly wynik tym bardziej ze sprzet z cieplej francji laduje na swiatlach 12.7 bez 14,2 wiec ok
    a te bezobslugowe zazwyczaj nie maja odplywu(kwasu oparow) ale da sie do nich dostac i ratowac

Wyświetla 1 wpisów z $
Odpowiedz na: AKUMULATOR
Twoje informacje:




Back to top button