Airsal 80 ccm – Dysza Tuning czy seria? Tutaj masz odpowiedź!

Wyświetla 1 wpisy z $
  • Autor
    Wpisy
  • #147014
    Quantumek
    Użytkownik
    • 111
    • 716Postów:

    Witam, Dzisiaj przeprowadziłem nietypowy test.
    Setup:
    – Airsal 80cc
    – Malossi Multivar 4t

    Założyłem do tego zestawu dysze 90 i wyciągłem zwężke z filtra powietrza. – Skuter ładnie przyśpieszał, Zamykał licznik gitarka.

    Potem założyłem seryjną dyszę (chyba cos 75-80, nie pamietam dokladnie)Zwezki w filtrze nie zakladalem. – Skuter ładnie przyspiesza do 10km\\\\h a potem muli i nie utrzymuje stałych obrotów.

    Dysza seryjna + zwezka w filtrze powietrza = Wieksza moc, Lepsze przyspieszenie niz na 90 dyszy i bez zwezki.

    Czy ktos mi moze wyjasnic dlaczego mam lepsze przespieszenie na seryjnej dyszy i zwezce w filtrze powietrza, Niz na dyszy 90 i bez zwezki?

    #147026
    Anonim
    Nieaktywny
    • 27
    • 2 984Postów:

    Zapewne dlatego, że w seryjnym zestawie masz obliczoną i dobrze dobraną dawkę mieszanki. W drugim zestawie masz zestaw bezmyślny :-).
    Jakbyś pokombinował z dyszami i filtrem paliwa to mógłbyś dobrać odpowiednie proporcje.

    #147028
    Im_Jurek
    Użytkownik
    • 4
    • 484Postów:

    no cóż masz mieszankę mniej bogatą i szybciej spalającą się – może dzięki iglicy jakoś idzie , w każdym bądź razie mi zarąbiście działa na Polini Airbox + dysza naraku 90 + podniesiona o 1 iglica, ( a na skuterze mojego brata ) chociaz na 98 + filtr bez zwężki wkręca się jak poj…… ale nie ma jak tej mocy ogarnąć i trochę mieszanka jest za bogata

    obydwa na tym samym cylku czyli Airsal 50 mm – zależy czego sie oczekuje ja na 90 + airbox mam doskonałą kontrolę nad silnikiem i to lubię

    #147099
    Quantumek
    Użytkownik
    • 111
    • 716Postów:

    Nic juz nie bede kombinowal. Jezdzi fajnie, Licznik zamyka, Na przyspieszenie biore kazdego chinola. I spalanie 2,8l 😀

Wyświetla 1 wpisy z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button