Agility City 50-70cc kilka pytań
- This topic has 1 odpowiedź, 1 głos, and was last updated 4 years, 11 months temu by
Rysio_Misio.
- AutorWpisy
-
- 1 marca 2016 dnia 14:04 #298605
Cześć,
nie chcąc śmiecić zakładając kilka tematów – pozwolę sobie tutaj w zbiorczym zapytać o różne sprawy:
To mój 1 skuter w życiu, wiekowy ze mnie facet 😉 Kupiłem używkę w fajnym stanie Kymco Agility City 50cc 2T (72cc).
Kit Airsal 70cc (cylinder, tłok, uszczelki)
Pasek napędowy DAYCO
Filtr powietrza (stożek, gąbka) REVO-S type
Wydech TECNIGAS Q-TRE
dysza główna 115
zalecano wymianę sprężyny centralnej na twardszą. Gąbkę ze stożka delikatnie czyściłem woda+płyn do naczyń. Akumulator max naładowany, trzyma.Ponoć wszystko odblokowane, zimny odpala rewelacyjnie, na dotyk dosłownie, ale ciepły czasem ma kłopot (sądziłem, że bywa tak na odwrót), piszę o elektrycznym zapłonie. Skuter vmax to 65km/h przy moich 90kg.
1. Prócz oczywistych różnic wizualnych, koła itd. – jest różnica między wersjami 2T „zwykłej” Agility, a moją Agility CITY? Np. ten sam gaźnik? wariator? itp. Chcąc kupić markowy wariator – taki sam będzie pasował? Bo do Agility mnóstwo dodatków, ale już dopisek City i ciężej…
2. 2T więc mam „mieszalnik”/dozownik oleju do mieszanki. Chciałbym wlać swój Castrol Power Racing 1 2T, to full syntetyk i mogę go dolać do obecnego (nie wiem jaki jest obecnie)? Czy jednak lepiej spuścić obecny? Jeśli tak – to jak to zrobić? 🙂
3. Wydech ma 3-4 lata, czy może być już „zapchany”? Warto przeczyścić? Jeśli TAK, to czy sposób z wlaniem Kreta (żel lub granulki z wrzątkiem) da efekt? I pewnie głupie pytanie: Czy wlewa się to do CAŁEGO wydechu ( oczywiście po odkręceniu) czy wystarczy odkręcić tę końcówkę (chyba tłumik) i ją wyczyścić?
dziękuję za wszelką pomoc i porady, pozdrawiam.
- 1 marca 2016 dnia 18:42 #298654
Ktoś chyba już pomyślał za ciebie, zatem eksperymentować raczej nie warto. Dalsze kolejne kroki już według twojego widzimisię. 🙂
-
- AutorWpisy
- Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.