Agility City 125 - prędkość maksymalna

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #82413 Reply
    Michał
    Użytkownik
    • 4
    • Postów: 3
    • Postów: 7

    Witam, posiadam Kymco Agility City 125 i mam najechane 1000 km. Ostatnio gdy chciałem sprawdzić v-max to licznik po długim rozbiegu wskazywał ledwo 95 km/h. Do 80km/h rozpędza sie bardzo szybko, ale dalej to już pooooowolna wspinaczka. Czy to rzeczywiście jest maksymalna prędkość czy coś z moim skuterem jest nie tak – może regulacja gaźnika ? Dodam, że przy 60km/h prędkość na liczniku była zgodna ze wskazaniami GPS.

    Pzdr

    #82427 Reply
    Lukario
    Użytkownik
    • 7
    • Postów: 1 180
    • Postów: 1 187

    cześć, jeżeli jest tam silnik gy6(taki jak w zipp quantum 125) to na oryginalnych częściach więcej nie poleci, gdyż jak nawet nazwa modelu wskazuje jest to skuter miejski z przekładnią ustawioną na przyspieszenie.

    #82430 Reply
    Kapuchon
    Użytkownik
    • 18
    • Postów: 2 671
    • Postów: 2 689

    Więcej ze seryjnej 125’tki nie wyciśniesz.

    #82439 Reply
    barteklodz
    Użytkownik
    • 0
    • Postów: 783
    • Postów: 783

    wszystko jest w normie

    #86113 Reply
    Tomasz
    Uczestnik
    • 1
    • Postów: 6
    • Postów: 7

    Hej. Jestem nowy. Wczoraj kupilem Kymco Agility 125ccm. Jako ze spadl snieg nie jechalem nim…
    Czyli mam sie spodziewac ze on pojedzie tylko 90 km/h czyli tak jak moj skuter Romet 717 z 50ccm? Tamten tez potrafi do 90 dobic z gorki przy 3x mniejszej mocy i pojemnosci?!
    Dodatkowo mam prozbe czy pytanie. Bo moj Kymco jest sprowadzony z Francji. Jest to model 2010 roku.
    Chciałbym wiedziec co ile powinien miec i jaki przeglad. Ma ktos z was ksiazeczke przegladowa instrukcje obslugi itp?
    Jak tak prosil bym was o jakies scany i wyslanie na [email protected]

    Dzieki

    #86153 Reply
    Michał
    Użytkownik
    • 4
    • Postów: 3
    • Postów: 7

    Tak, V-max to trochę ponad 90km/h ale przyspieszenie bardzo dobre. Wszystkie 50ccm mogą tylko dymek wąchać. Niejednokrotnie zdarzyło mi się też ruszać spod świateł obok motocykli ponad 600cm i do 50km/h z uwagi na automatyczną skrzynię albo prowadziłem albo szliśmy całkiem równo, później widziałem już tylko znikający punkt 😉

    #86175 Reply
    Tomasz
    Uczestnik
    • 1
    • Postów: 6
    • Postów: 7

    To fakt ze jak do tej pory jezdzilismy tylko po garazu ale startuje jak odrzutowiec! Do tego tarcze z przodu i z tyłu zatrzymuja go tez w miejscu. Niestety jest troszke na urodzie uszkodzony jak to skuter z Francji. Musze chyba dorwac jakis katalog czesci i pozamawiac troche by znow byl sliczny!
    Dzieki Michał za instrukcje. Wyglada z niej ze musze tez niebawem zrobic przeglad.

    #86210 Reply
    barteklodz
    Użytkownik
    • 0
    • Postów: 783
    • Postów: 783

    Tomasz napisał:

    50ccm? Tamten tez potrafi do 90 dobic z gorki przy 3x mniejszej mocy i pojemnosci?!

    to załaduj mu trochę bagażu + pasażera i wypatruj górkę
    wtedy zobaczysz który jest szybszy 😉
    to tak jak z ciężarówkami, silniki po 500KM, wolno się napędzają ale ciągną 40ton, moment obrotowy przełamuje wszelkie opory

    na swojego mogę zapakować 8 worków z cementem i nie ma żadnego
    problemu z jazdą. byle tylko się za bardzo nie przechylił na postoju 😛

    #86608 Reply
    Tomasz
    Uczestnik
    • 1
    • Postów: 6
    • Postów: 7

    Bylo troche cieplej i juz skuter po testach. Jest zarabisty! Przyspieszenie naprawde swietne! Tak jak piszecie do 70 -80 km to chwilka i juz. Potem juz niewiele wiecej ale jakosc pracy przyspieszenie sama jazda super. Troche przeszkadza pozycja bo konstrukcja siedzienia powoduje ze siedzimy dokladnie na poczatku a i pozycja nog jest stala. W Romecie siedzenie proste wiec mozna siadac gdzie wygodnie a i na nogi bylo duzo miejsca wiec w trasie mozna bylo je wyprostowac i komfortowo jechac. Tu niestety pozycje wymusza konstrukcja i siedzimy troche jak na taborecie. Ciekawe jak to bedzie w trasie… Jak do tej pory sprzet super!

    #116364 Reply
    Michał
    Użytkownik
    • 4
    • Postów: 3
    • Postów: 7

    Witam, nakręciłem już 1500 km i o dziwo testując wczoraj prędkość max udało mi się rozbujać Kymco do magicznych 100 km/h (a nawet delikatnie więcej) i nie było to z górki, gdyż utrzymałem tę prędkość przez kilka kilometrów 😉

Wyświetla 1 wpisów z $
Odpowiedz na: Reply #82427 in Agility City 125 - prędkość maksymalna
Twoje informacje:




Back to top button