agility 50 4t - szukam zestawu

gdzie znaleźć najprostszy zestaw do tuningu kymco agility 50 4t?
chce wiekszy cylinder i w zasadzie tyle mi wystarczy, chyba, że zasugerujecie cos dogłębnego? :)
t
PS. Jak ktos potrafi polecic dobrego mechanika w Warszawie, to tez poprosze

Cylinder można samemu wymienić :D Nie jest to trudne ;D A i piszesz że z Wawy jesteś-z której dzielni-bo ja mam do Centrum ok 10km i cylek bym umiał wymienić w razie co :twisted: Ile masz kasy swoją drogą?

kasy mam opór, szczególnie na rozdawanie :)
Poważnie - szukam mechanika, ktory to zrobi OFICJALNIE tzn. wystawi mi fakturę VAT za taką usługę.
Tylo prosze mi nie polecać motorlandu, bo oni zaczynają rozmowę od 1700 zł :)

Gdzie kupić dobry zestaw?
Gdzie znależć dobrego, niekorporacyjnego mechanika?

TomekMk napisał:

kasy mam opór, szczególnie na rozdawanie :)
Poważnie - szukam mechanika, ktory to zrobi OFICJALNIE tzn. wystawi mi fakturę VAT za taką usługę.
Tylo prosze mi nie polecać motorlandu, bo oni zaczynają rozmowę od 1700 zł :)
Gdzie kupić dobry zestaw?
Gdzie znależć dobrego, niekorporacyjnego mechanika?

Scooterland rozważałeś?

No faktury Ci nie wystawię więc i nie zrobię w takim razie :mrgreen:
Serwis jaki hmm w sumie sam robię wszystko więc i nie powiem-natomiast co do części hmm no ciężko, gdybyś miał chinola, to bym Ci cyl z allegro polecił, ale do Kymco ładowanie cylka za 50zł jest co najmniej hmmm dziwne dla mnie :) W sumie to Airsal zostaje chyba tylko-50mm, nieco ponad 80ccm ma, ok 82ccm-najlepiej by było do tego nieco głowicę przerobić, poza tym dysza ok 94
, filtr stożkowy by się przydał, a także sprężyna centralna twardsza i może rolki ;D

Lesze - w Scooterlandzie odebrał człowiek, który po chwili zastanawiania się nad moim niezwykle trudnym pytaniem (ile kosztuje prosty tuning agility 504T?) niepewnie odpowiedział: "W czterosuwach się tego chyba nie robi... " Dalej nie pytałem o nic :)
Vezyr - wszystko pięknie, dzieki za porady tylko GDZIE TO KUPIĆ!!!! ???

A i wiesz najlepiej by było wariator kupić do tego-tylko widzisz, taki tuning sporo Cię wyniesie :D A gdzie kupić?Na początek wybierz serwis-bo może być opcja, że dają gwarancję tylko na części kupione u nich.A poza tym można kupić w sklepach internetowych (mieloch.pl skuterdoktor.pl racing-planet.pl albo na allegro)Ceny to mniej więcej:
-cylinder Airsal 50mm ok 82ccm ok 300zł
-przeróbka głowicy-nie wiem ile, ale nie jest to obowiązkowe
-sprężyna ok 20zł, komplet ok 50-60
-dysza 10zł
-stożek kilkadziesiąt złotych (w sumie to nie umiem określić widełek)-nie jest obowiązkowy, ale bierz tylko z obudową i z gąbką nie siatką, jeśli dajesz stożek, to dysza trochę większa
-rolki najtańsze 15zł
-wariator Malossi (najlepszy do 4T) ok 250zł chyba

Scooterland to lipa,polecam serwis w Piasecznie,spoko gościu.
To ich strona: http://sklep.skutery-motocykle.pl/ Tam też powinieneś wszystko dostać co potrzebne.

Mam pomysła - niech Vezyr zrobi tuning, a Ty, Tomku idź do jakiegoś warsztatu żeby Ci wystawili fakturę. Dasz im tam stówę czy coś. Nie wiem tylko czy potrzebujesz fakturę na samą usługę czy również na części, bo w tym drugim wypadku tak się nie da.

Agility ma podobne bebechy do New Dinka którego posiadam - propozycja Vezyra jest ok, sam takową stosowałem (w Agi wariator więcej daje niż w ND, więc też warto w/w malossi).

Dodatkowo zdejmij ograniczenie na CDI - w agility można to podobnie zrobić jak w NewDinku we własnym zakresie, a wystarczy do tego brzeszczot, wtedy nie masz zabawy z kupowaniem oryginalnego odblokowanego CDI za prawie 300 zł (nie polecam zabawy w tanie półprodukty, bo szybko wysiadają i się grzeją).
Jakby co to mogę napisać jak zdjąć ograniczenie z CDI w Kymco 4T (zresztą nie wiem czy aby na forum o tym kiedyś nie wspominałem).

Za 1szym razem osobiście podobną przeróbkę robiłem w mielochu (cylek) - serwis dobry, resztę robiłem we własnym zakresie.

Podsumowując - polecam zestaw wypisany przez vezyra.

P.S.
rolki firmowe daj - 15 zł za noname, a 25 czy 30 zł za firmowe, to nie taka róznica, a wytrzymalsze.
W fazie testowania jaka "ciężkość" - zakup zestaw testowy - więcej do wyboru, a nie wydasz tyle kasy na dopasowanie odpowiedniej wagi.

Stożek dobry jest polini (gąbka + dodatkowo z obudową co zapobiega brudzeniu), lub stage66 - reszta, zwłaszcza te tańsze się brudzą strasznie... polini czy inne firmowe to ok 100 zł, tanie podróbki to szajs, od cholery będziesz miał później zabawy z syfem i tylko będziesz się wściekał że po wjechaniu w błoto musisz czyścić... ja mimo iż miałem polini, który nie miał tendencji do łapania syfu jak to jest w niefirmowych, i tak ostatecznie wróciłem do oryginalnego, tak więc ostatecznie zbędny wydatek jak dla mnie.