agility 50 4t – szukam zestawu

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #14168
    TomekMk
    Użytkownik
    • 7
    • 48Postów:

    gdzie znaleźć najprostszy zestaw do tuningu kymco agility 50 4t?
    chce wiekszy cylinder i w zasadzie tyle mi wystarczy, chyba, że zasugerujecie cos dogłębnego? 🙂
    t
    PS. Jak ktos potrafi polecic dobrego mechanika w Warszawie, to tez poprosze

    #14170
    Vezyr
    Użytkownik
    • 18
    • 2 406Postów:

    Cylinder można samemu wymienić 😀 Nie jest to trudne ;D A i piszesz że z Wawy jesteś-z której dzielni-bo ja mam do Centrum ok 10km i cylek bym umiał wymienić w razie co 😈 Ile masz kasy swoją drogą?

    #14172
    TomekMk
    Użytkownik
    • 7
    • 48Postów:

    kasy mam opór, szczególnie na rozdawanie 🙂
    Poważnie – szukam mechanika, ktory to zrobi OFICJALNIE tzn. wystawi mi fakturę VAT za taką usługę.
    Tylo prosze mi nie polecać motorlandu, bo oni zaczynają rozmowę od 1700 zł 🙂

    Gdzie kupić dobry zestaw?
    Gdzie znależć dobrego, niekorporacyjnego mechanika?

    #14173
    Leszek Śledziński
    Keymaster
    • 769
    • 2 361Postów:

    TomekMk napisał:

    kasy mam opór, szczególnie na rozdawanie 🙂
    Poważnie – szukam mechanika, ktory to zrobi OFICJALNIE tzn. wystawi mi fakturę VAT za taką usługę.
    Tylo prosze mi nie polecać motorlandu, bo oni zaczynają rozmowę od 1700 zł 🙂
    Gdzie kupić dobry zestaw?
    Gdzie znależć dobrego, niekorporacyjnego mechanika?

    Scooterland rozważałeś?

    #14174
    Vezyr
    Użytkownik
    • 18
    • 2 406Postów:

    No faktury Ci nie wystawię więc i nie zrobię w takim razie :mrgreen:
    Serwis jaki hmm w sumie sam robię wszystko więc i nie powiem-natomiast co do części hmm no ciężko, gdybyś miał chinola, to bym Ci cyl z allegro polecił, ale do Kymco ładowanie cylka za 50zł jest co najmniej hmmm dziwne dla mnie 🙂 W sumie to Airsal zostaje chyba tylko-50mm, nieco ponad 80ccm ma, ok 82ccm-najlepiej by było do tego nieco głowicę przerobić, poza tym dysza ok 94
    , filtr stożkowy by się przydał, a także sprężyna centralna twardsza i może rolki ;D

    #14175
    TomekMk
    Użytkownik
    • 7
    • 48Postów:

    Lesze – w Scooterlandzie odebrał człowiek, który po chwili zastanawiania się nad moim niezwykle trudnym pytaniem (ile kosztuje prosty tuning agility 504T?) niepewnie odpowiedział: „W czterosuwach się tego chyba nie robi… ” Dalej nie pytałem o nic 🙂
    Vezyr – wszystko pięknie, dzieki za porady tylko GDZIE TO KUPIĆ!!!! ???

    #14178
    Vezyr
    Użytkownik
    • 18
    • 2 406Postów:

    A i wiesz najlepiej by było wariator kupić do tego-tylko widzisz, taki tuning sporo Cię wyniesie 😀 A gdzie kupić?Na początek wybierz serwis-bo może być opcja, że dają gwarancję tylko na części kupione u nich.A poza tym można kupić w sklepach internetowych (mieloch.pl skuterdoktor.pl racing-planet.pl albo na allegro)Ceny to mniej więcej:
    -cylinder Airsal 50mm ok 82ccm ok 300zł
    -przeróbka głowicy-nie wiem ile, ale nie jest to obowiązkowe
    -sprężyna ok 20zł, komplet ok 50-60
    -dysza 10zł
    -stożek kilkadziesiąt złotych (w sumie to nie umiem określić widełek)-nie jest obowiązkowy, ale bierz tylko z obudową i z gąbką nie siatką, jeśli dajesz stożek, to dysza trochę większa
    -rolki najtańsze 15zł
    -wariator Malossi (najlepszy do 4T) ok 250zł chyba

    #14181
    HugoBoss
    Uczestnik
    • 93
    • 3 265Postów:

    Scooterland to lipa,polecam serwis w Piasecznie,spoko gościu.
    To ich strona: http://sklep.skutery-motocykle.pl/ Tam też powinieneś wszystko dostać co potrzebne.

    #14193
    Kisiu1981
    Użytkownik
    • 77
    • 4 647Postów:

    Mam pomysła – niech Vezyr zrobi tuning, a Ty, Tomku idź do jakiegoś warsztatu żeby Ci wystawili fakturę. Dasz im tam stówę czy coś. Nie wiem tylko czy potrzebujesz fakturę na samą usługę czy również na części, bo w tym drugim wypadku tak się nie da.

    #15705
    Raf
    Użytkownik
    • 2
    • 269Postów:

    Agility ma podobne bebechy do New Dinka którego posiadam – propozycja Vezyra jest ok, sam takową stosowałem (w Agi wariator więcej daje niż w ND, więc też warto w/w malossi).

    Dodatkowo zdejmij ograniczenie na CDI – w agility można to podobnie zrobić jak w NewDinku we własnym zakresie, a wystarczy do tego brzeszczot, wtedy nie masz zabawy z kupowaniem oryginalnego odblokowanego CDI za prawie 300 zł (nie polecam zabawy w tanie półprodukty, bo szybko wysiadają i się grzeją).
    Jakby co to mogę napisać jak zdjąć ograniczenie z CDI w Kymco 4T (zresztą nie wiem czy aby na forum o tym kiedyś nie wspominałem).

    Za 1szym razem osobiście podobną przeróbkę robiłem w mielochu (cylek) – serwis dobry, resztę robiłem we własnym zakresie.

    Podsumowując – polecam zestaw wypisany przez vezyra.

    P.S.
    rolki firmowe daj – 15 zł za noname, a 25 czy 30 zł za firmowe, to nie taka róznica, a wytrzymalsze.
    W fazie testowania jaka „ciężkość” – zakup zestaw testowy – więcej do wyboru, a nie wydasz tyle kasy na dopasowanie odpowiedniej wagi.

    Stożek dobry jest polini (gąbka + dodatkowo z obudową co zapobiega brudzeniu), lub stage66 – reszta, zwłaszcza te tańsze się brudzą strasznie… polini czy inne firmowe to ok 100 zł, tanie podróbki to szajs, od cholery będziesz miał później zabawy z syfem i tylko będziesz się wściekał że po wjechaniu w błoto musisz czyścić… ja mimo iż miałem polini, który nie miał tendencji do łapania syfu jak to jest w niefirmowych, i tak ostatecznie wróciłem do oryginalnego, tak więc ostatecznie zbędny wydatek jak dla mnie.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button