Agility 4T - problemy z uruchomieniem, aku sprawny, nowa świeca

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #131723
    Anonim
    Nieaktywny
    • Postów: 72

    Część,

    prośbą o poradę – mam problem z moim Kymco Agility 4T (rocznik 2007). Od zakupu przejechałem lekko ponad 300km przy czym 1wszego dnia ~100km. Codziennie bezproblemowo odpalał z elektrycznego startera za 1wszym razem, nawet po tym jak stał na deszczu itp. Kilka dni temu nie odpalił. Z kopniaka też nie ruszył (sporo się zamachałem).
    Przy kolejnych próbach elektryczny starter kręci, ale nie przekłada się to na nic. Z kopniaka nie ma nawet żadnego zająknięcia jak to zwykle jest przed odpalaniem, że słychać jak skuter już „prawie” odpalił…

    Będę wdzięczny za rady co mogę sprawdzić.

    Dotychczas z kumplem o większym doświadczeniu przy moto, sprawdziliśmy:
    1. Akumulator – na próbę podpiąłem pod prostownik. Sprawny, trzyma napięcie. Sprawdziłem miernikiem – prąd „nie ucieka” jak zainstalowany w skuterze.
    2. Wymieniłem kontrolnie świecę na NGK.
    3. Wszystkie styki WD40.
    4. Przejrzałem filtr paliwa – nie jest zapchany. Przepompowuje paliwko.
    5. Filtr powietrza w normie.
    6. Paliwo jest. Olej jest (nie jest „przepalony”)

    Co mi pozostaje?

    Z góry dzięki za pomocne rady…

    #131815
    Anonim
    Nieaktywny
    • Postów: 82

    Moduł CDI ???

    REKLAMA

    RZUĆ WYZWANIE MIASTU Z BMW G 310 R

    Obudź się z uśmiechem na twarzy bo każdy dzień z BMW G 310 R to szansa na spróbowanie czegoś nowego. Kompletny pakiet ma wszystko, czego potrzebujesz – w tym nowoczesne światło do jazdy dziennej. Dzięki zoptymalizowanemu silnikowi z Ride by Wire i sprzęgłem z funkcją Anti-Hopping pojazdem jeździ się intuicyjnie i zwinnie, niezależnie od tego, czy wybierasz się do pracy, na randkę czy poza miasto. Przekonaj się o zwrotności, łatwości obsługi i sportowym charakterze G 310 R i każdego dnia stawiaj sobie nowe, większe wyzwania.

    #131993
    Anonim
    Nieaktywny
    • Postów: 72

    Dzięki za odzew.
    Może to głupio zabrzmi, ale jak/co dokładnie mogę w nim sprawdzić? Przeczyściłem styki, sprawdziłem bezpieczniki bo są obok. Nie mam żadnego innego modułu do podpięcia na testy niestety, a ta „kostka plastiku” jak dobrze pamiętam to wyglądała na nierozbieralną…

    #131995
    HugoBoss
    Uczestnik
    • Postów: 3 266

    Cewka zapłonowa pewnie padła. Jedź do Motor-Landu na Wał Miedzeszyński to kupisz od ręki i sprawdzisz:

    http://sklep.motor-land.com.pl/p-4336-cewka-zaplonowa-4t-gy6–hight-performance/

    http://sklep.motor-land.com.pl/p-3306-cewka-zaplonowa/

    #131998
    agentmb
    Uczestnik
    • Postów: 295

    Podjedź do serwisu. Twój skuter jeszcze jest niedotarty, pewnie jeszcze na gwarancji. Na pewno usuną usterkę w ramach przeglądu. W sumie to naprawa powinna być za darmo, a jeśli nie chcesz stracić gwarancji to i przegląd zrobią.

    #131999
    Anonim
    Nieaktywny
    • Postów: 72

    dzięki za podpowiedź, HugoBoss.
    Części kupuje mi kolega w Larssonie – mam znacznie bliżej niż na Wał 🙂
    W sumie koszt niewielki nie zaszkodzi wymienić. Zmienię też filtr paliwa, bo możliwe, że jak nie cewka to może gaźnik się zapchał jakimś syfem…
    Spotkaliście się z takimi przypadkami?

    #132001
    Anonim
    Nieaktywny
    • Postów: 72

    @agentmb,
    dzięki za zainteresowanie tematem, ale mój skuter ma 6 lat i przebieg >8k km. Słowem kupiłem używany 🙂

    #132007
    HugoBoss
    Uczestnik
    • Postów: 3 266

    A nie doprowadziłeś do tego że skończyło się paliwo w baku? Bo potem ciężko jest odpalić zanim zassie paliwo do gaźnika.

    #132013
    Anonim
    Nieaktywny
    • Postów: 72

    na szczęście nie – nie mam jeszcze dobrze „wyczutego” tego skutera, stąd jak wskazuje rezerwę to jadę tankować i wlewam max 4,5 l (bak = 5 l).
    jak chyba w każdym wskaźnik paliwa trzyma się długo „na górze”, śmigam 100km, po czym przejeżdżam kilka km i nagle strzałka jest na rezerwie… w poprzednim skucie też tak miałem więc jeździłem na tankowanie wg przebiegu…

    #132015
    HugoBoss
    Uczestnik
    • Postów: 3 266

    To spróbuj z tą cewką zapłonową,koszt nieduży a może to właśnie to.

    #132034
    Anonim
    Nieaktywny
    • Postów: 72

    Od tego zacznę. Spróbuję dziś/jutro to kupić. Jak ta wymiana nie przyniesie oczekiwanego rezultatu to znowu Was pomęczę… choć wówczas to zostanie mi te rozmontowanie gaźnika 🙁

    tak czy inaczej dzięki za poświęcony czas i porady!

    #132037
    HugoBoss
    Uczestnik
    • Postów: 3 266

    A spróbuj może odkręcić świecę i wstrzyknąć trochę paliwa i odpalić z kopniaka.

    #132042
    Anonim
    Nieaktywny
    • Postów: 72

    tego nie próbowałem. w takim razie skołuję jakaś strzykawkę.
    dam znać wkrótce…

    #132047
    HugoBoss
    Uczestnik
    • Postów: 3 266

    Ok,będziesz wiedział czy iskra jest i wtedy coś więcej się pomyśli.

    #133609
    Anonim
    Nieaktywny
    • Postów: 72

    cześć, w weekend trochę posiedziałem nad tematem i już wiem w czym problem. dość błahe rozwiązanie, na które nie wpadłem wcześniej.

    w skrócie:
    skuter po kilku dniach bezczynności odpalił z kopniaka za 2-3 razem. czyli iskra jest, cewka też okey. popracował z 10 min. zgasiłem go, ale ponownie już nie chciał zapalić.
    problemem okazał się stary akumulator – od nowości ten sam, czyli ma ponad 6 lat. napięcie trzyma (doładowywałem go), ale jego pojemność/sprawność już pozostawia wiele do życzenia…
    odpalając za pomocą kabli rozruchowych od 2go motoru wystartował od razu z elektrycznego startera!
    co ciekawe (tego nie wiedziałem) skuter przy padniętym aku nie odpali nawet z kopniaka!
    dziś wymieniam aku i problem z mam z głowy (mam nadzieję :/)

    #133901
    Anonim
    Nieaktywny
    • Postów: 72

    nowy akumulator rozwiązał definitywnie problem. Niecałe 100pln. Własnoręczne wlanie elektronitu, rano przepięcie w skuta i można jeździć 🙂
    miłego dnia! mój od razu jest milszy!

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button