Aerox gaśnie przy manetce na fuul!! Pomocy

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #69363 Reply
    klapekfx
    Użytkownik
    • 1
    • Postów: 4
    • Postów: 5

    Witam posiadam Aeroxa i mam problem tego typu ze skuter rusza normalnie ale gdy manetka dojdzie do konca zaczyna gasnac jezeli wcisne ssanie bede je trzymal to po kilku sekundach skuter odzyskuje swoaja moc i jedzie jak potrzeba jak manetke puszcze to jest od nowa to samo. Prosze o pomoc

    #69371 Reply
    Maniek_smolarek
    Użytkownik
    • 2
    • Postów: 557
    • Postów: 559

    Sam Sobie odpowiedziales na pytanie 😉 dodajac ssania dajesz wieksza dawke paliwa.
    Srubke do regulacji mieszanki odkrec w lewo o 1/4 obrotu i przejedz sie kilka kilometrow (3,4km) zeby skuter przyzwyczail sie do nowej mieszanki. Jesli to nic nie da to jeszcze raz o 1/4 obrotu. Az do pelnego obrotu. Wtedy zostaje wyczyszczenie i regulacja gaznika poprzez iglice.
    Pozdrawiam.

    REKLAMA

    SCORPION EXO 520 AIR

    Zobacz co oferuje najlepszy kask motocyklowy w segmencie.

    #69372 Reply
    klapekfx
    Użytkownik
    • 1
    • Postów: 4
    • Postów: 5

    Podkrecilem go w prawo poniewaz mi gasl jak chamowalem i chcialem zeby np jak go odpale zeby nie gazowac tylko zeby poprostu chodzil nie wiesz moze jak to zrobic?

    #69379 Reply
    rkos
    Użytkownik
    • 32
    • Postów: 645
    • Postów: 677

    Przejedź się, sprawdź kolor świecy.

    A potem to co kolega mówił, reguluj mieszankę i będzie miodzio : >

    #69387 Reply
    klapekfx
    Użytkownik
    • 1
    • Postów: 4
    • Postów: 5

    To co napisalem mielo miejsce wczoraj skuter stal cala noc dzis rano chcialem go odpalic juz sie nie da. co mam zrobic? prosze o pomoc.
    Czy teraz jak wyreguluje w prawo mieszanke to skuter zacznie palic?

    #69399 Reply
    Maniek_smolarek
    Użytkownik
    • 2
    • Postów: 557
    • Postów: 559

    Nie w prawo tylko w lewo 🙂 w prawo zmiejszasz mieszanke a Ty musisz zwiekszyc 🙂

    #69400 Reply
    klapekfx
    Użytkownik
    • 1
    • Postów: 4
    • Postów: 5

    ale ja zmniejszylem ja 2 dni temu jezdzilo wszystko git i wczoraj wieczorem zacza gasnac tak jak napisalem wyzej dzios chcialem go odpalic i nie da rady. rozkrecic plastiki i zwiekszyc mieszankle?

    #69404 Reply
    klapekfx
    Użytkownik
    • 1
    • Postów: 4
    • Postów: 5

    Opisze cala sytuacje kupilem roxa w srode nie podobalo mi sie to ze jak go odpalalem musialem gazowac zeby nie zgasl tak samo przy chamowaniu np na skrzyzowaniu wiec dlatego w piatek podkrecilem gaznik w prawo i juz nie gasl przy odpalaniu do soboty wieczora jezdzil normalnie super gdy wieczorem zacza mi gasnac przy manetce na full wiec go odstawilem do domu dzis chcialem go odpalic i nie da rady. mam odkrecic plastiki i zwiekszyc mieszanke? to cos da? czy zatarlem go?

    #69413 Reply
    szyszu3
    Użytkownik
    • 112
    • Postów: 725
    • Postów: 837

    Nie zatarłeś…….. Odkręc w lewo o 1/4 obrotu i go odpal i zobacz jak będzie, jak będzie troche lepiej ale jeszcze będzie przygasał to jeszcze raz o 1/4 obrotu. i tak kombinuj.

    #137897 Reply
    holek44
    Użytkownik
    • 0
    • Postów: 4
    • Postów: 4

    Witam, jestem tu nowy, właśnie patrzę pod jaki temat się podpiąć. Mam na sprzedaż 2 skutery (dodane nawet ogłoszenie na tej www)MBK Nitro i Ludixa. Oba stały ładnych kilka miesięcy pod chmurką, kupiłem je dla siebie,ale remontuje chatę więc gotówka ważniejsza. Oddam okazyjnie oba najlepiej razem. Ale… 🙂 Aerox ma podobne objawy jak u założyciela tematu,nic w nim nie robiłem bo laikiem jestem, a Ludix chyba łapie lewe powietrze. Pytam was mniej więcej o przyczyny „awarii” tych 2 sprzętów,żeby kupcowi powiedzieć co i jak. Z góry dzięki za odpowiedzi.

    #137902 Reply
    ziomek1
    Użytkownik
    • 53
    • Postów: 503
    • Postów: 556

    wystawione masz? jeśli tak daj linki, może kupie

    #137907 Reply
    holek44
    Użytkownik
    • 0
    • Postów: 4
    • Postów: 4
Wyświetla 1 wpisów z $
Odpowiedz na: Aerox gaśnie przy manetce na fuul!! Pomocy
Twoje informacje:




Back to top button