aerox big bore77cc

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #226345 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 504
    • Postów: 85 313
    • Postów: 89 817

    Moj kolega ma pytanie czy warto kopić wewnętrzne śmigło, zapłon Malossi MHR do tego setupu:
    – cylinder MALOSSI MHR team BIG BORE 77cc
    – wał MALOSSI MHR TEAM BIG BORE 86cc
    – wydech MALOSSI MHR BIG BORE 77cc
    – sprzegło MALOSSI DELTA (107MM)
    – dzwon malossi MHR team II
    – gaźnik RACING STAGE6 R/T PWK 26MM
    – vario POLINI EVOLUTION SUPER SPEED
    – TORQUE DRIVER Malossi MHR
    i coś tam jeszcze…


    (INNER ROTOR IGNITION MALOSSI MHR)
    (WEWNÊTRZNE ŚMIGŁO ZAPŁON MALOSSI MHR )

    #226346 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 504
    • Postów: 85 313
    • Postów: 89 817

    zaplon to normalne ze w tej klasie się wymianie 🙂
    Tylko powiedzcie mi czemu jak big bore to kur/wa tylko roxy !!??
    Czemu nikt nie robi np. neosa bb albo joga bb ew jakiegos stara yamahe czy cos ;'(

    bo z regóły tacy ludzie mają dzianych starych to jak i tuning to i aerox bo lecą za nim jak muchy za gównem 😀 / wrona

    REKLAMA

    SCORPION EXO 520 AIR

    Zobacz co oferuje najlepszy kask motocyklowy w segmencie.

    #226347 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 504
    • Postów: 85 313
    • Postów: 89 817

    Normalne , ze zaplon trzeba. 🙂 . Ale znowu roxx.. :/

    #226348 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 504
    • Postów: 85 313
    • Postów: 89 817

    ten wentylator w zapłonie chłodzi tylko sam zapłon

    #226349 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 504
    • Postów: 85 313
    • Postów: 89 817

    to znaczy trzebaż

    #226350 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 504
    • Postów: 85 313
    • Postów: 89 817

    TAK TRZEBA !!

    #226351 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 504
    • Postów: 85 313
    • Postów: 89 817

    a wał to za bardzo nie pasuje do tego cylindra

    #226352 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 504
    • Postów: 85 313
    • Postów: 89 817

    siwy_fact napisał:

    a wał to za bardzo nie pasuje do tego cylindra

    Lepiej za mocny niż za słaby 😛

    #226353 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 504
    • Postów: 85 313
    • Postów: 89 817

    to nie chodzi o wytrzymałość tylko o skok.. trzeba by dać podkładkę dystansowa pod cylinder żeby wszedł ten cylinder do tego wału

    #226354 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 504
    • Postów: 85 313
    • Postów: 89 817

    A no właśnie wal do bb 86ccm ma wiekszy skok od 77ccm wiec to mi cos wygląda jakby ktos sobie dla jaj dal temat albo sięn ie zna i tak sklada nas erio ;/

    #226355 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 504
    • Postów: 85 313
    • Postów: 89 817

    A no właśnie wal do bb 86ccm ma wiekszy skok od 77ccm wiec to mi cos wygląda jakby ktos sobie dla jaj dal temat albo sięn ie zna i tak sklada nas erio ;/

    albo niunia, znów se jaja robi bo nie ma co w weekend w domu robić to zakłada durne tematy.
    już chyba ze 2 razy zakładała temat typu „mój kolega robi w roxie evo i co ma kupić” już do chinola miała wsadzać silnik 180 bodajże i ile ona rzeczy miała robić to szok…
    zamknijcie ten temat bo na pewno sobie robi jaja pozdro.

    [ Komentarz dodany przez: Borek02: 24-10-2009, 20:49 ]
    Zamykam ten wiejski temat.

Wyświetla 1 wpisów z $
Odpowiedz na: aerox big bore77cc
Twoje informacje:




Back to top button